2021-12-03, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamnen
Jag har uppfattat det som att killen på bilden där det står 1-0 är B. Alltså inte samma snubbe som denna aK som Fricky länkade.

Det har iof jag oxå. Men det var en JoM (tror jag) här i tråden som svor på att det inte va B på de bilderna.

Jag svarade egentligen bara på att det skulle kunna vara samma kille på samtliga bilder då de är väldigt lika.
Citera
2021-12-03, 17:23
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Vi är eniga i att orsaken till att han dog är för att han inte har betalat för Daras död. Sen varför han inte har betalat är en annan fråga som inte är viktig för den här tråden.

Fair game.

Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Men jag tror vi börjar närma oss sanningen i alla fall.

Det bästa dom som skyddade nisse kan göra är att fula sig så polisen kan haffa så många som möjligt och sen om hatet & anledning fortfarande finns att köra mot resten.

Jag kan dock köpa att HH klipper Einar om det rör en skuld. Det är ändå standard i branschen att man blir klippt isf. Nisse blev ju dessutom varnad på N&C och hade antagligen en chans att ordna upp det därefter, som han sket i.

Men hur ser gamla kriminella på att "goa" någon? Det måste väl ändå vara i klass med att gola eller att våldta en brud? Sjukt smutsigt att låtsas vara vänner och sedermera lura någon till döden.

Tänker givetvis på Dumle och hur andra mer klassiskt kriminella med åtminstone lite heder, ära och spelregler ser på sånt.
Citera
2021-12-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Både Fricky och PapasKebab kanske har en väldigt dold agenda. Om man tänker tanken att alla teorier i tråden är fel så vinner någon på att spamma på så mycket som möjligt om alla möjliga olika teorier, blanda ihop namn och bilder, och medvetet habb-spamma osammanhängande helt utan information, insikt och självkritik.
Tror inte det, men dom är extremt intresserade och har väl postat cirka 1000 habb-meddelanden vardera, ungefär lika många varje dag. Konstigt men det kanske finns ett syfte ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av banzic
Tog det dig så här många inlägg att inse det?

Citat:
Ursprungligen postat av becko
Inse? Kan inte påstå att jag insett det nej, men jag pekade på det för en vecka sedan.
Tydligen är vi överens, men vi vet inte eller?

Gulliga ni är grabbar.
Vad skulle min dolda agenda vara? Vad skulle jag försöka dölja?

Jag tror ju på samma spår som Allchronix & Zzzzoro till exempel? Så hur kommer det sig att jag är någon typ av vilseledare? 🤣 Konstigt att jag har många inlägg i tråden när jag varit aktiv i över en månad?

Säg mig Becko, blev du ledsen när jag sa att du inte kunde något om polisarbeten? Väntar fortfarande på att du ska bevisa att jag blandat ihop namn och bilder 👍🏻 Uppenbarligen har ni inte läst mina inlägg ordentligt, för jag är alltid noga med att säga att det jag säger är teorier & spekulationer. Jättekonstigt eller hur? Inte så att 99% av folket i tråden spekulerar…

Nä, ta ni och bidra med några bra tankar istället för att slänga skit ur arslet, helt utan uppbackning. Jag har mindre än 600 inlägg förresten

O juste Becko, jag har i princip pratat om EN teorier med olika variabler sedan 600 sidor tillbaka - Alltså HH, dumle goa, Adel BO2, skyttar har jag aldrig ens pratat om. Sen har det skiftat lite angående motiv osv kanske, men basen är densamma

Gå nu och lägg dig din tröttmössa. Du är helt och hållet efterbliven. 100% säker på att du fortfarande blandar ihop mig med någon annan Becko, jag har aldrig ens kommenterat en bild här i tråden, iaf inte med försök till att identifiera någon 🤫
Senast redigerad av PappasKebab 2021-12-03 kl. 18:05.
Citera
2021-12-03, 18:19
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Har tänkt på det oxå, för hur kan 2 personer gå upp i rök så fort utan att det uppmärksammats. Menar Adel och Dumle blev ju catchade dirr. (Kanske dom sökte upp polisen iof) och en annan sak, om nu D vände tillbaka in i cykelförrådet och såpass nära inpå stötte ihop med polisen så borde han inte varit jätterädd att bli skjuten.. annars borde han ju tryckt ett tag till därinne. Jag personligen skulle ju inte stuckit ut huvudet efter en minut om jag ändå satt säkert 🤔

Ja, håller helt med om det. Nog för att de alla har nån slags dödslängtan, men tycker det tyder rätt mycket på att Dumle är den som har goat, annars hade han inte gett sig ut från förrådet så snabbt.
Frågan är ju bara vem han har goat till, han muckade trots allt bara nån månad innan detta.
Det känns ju inte som en spontangrej heller, men vad vet jag.

Skulle gärna vilja veta var Dumle suttit nånstans.
Citera
2021-12-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Du är fortfarande säker på din sak?

Ja ganska säker 95% säger att Dumle gjorde det Bara för de har hat mot honom för han utnytjjade en knarkhora en gång i tiden
Citera
2021-12-03, 18:25
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Gulliga ni är grabbar.
Vad skulle min dolda agenda vara? Vad skulle jag försöka dölja?

Jag tror ju på samma spår som Allchronix & Zzzzoro till exempel? Så hur kommer det sig att jag är någon typ av vilseledare? 🤣 Konstigt att jag har många inlägg i tråden när jag varit aktiv i över en månad?

Säg mig Becko, blev du ledsen när jag sa att du inte kunde något om polisarbeten? Väntar fortfarande på att du ska bevisa att jag blandat ihop namn och bilder 👍🏻 Uppenbarligen har ni inte läst mina inlägg ordentligt, för jag är alltid noga med att säga att det jag säger är teorier & spekulationer. Jättekonstigt eller hur? Inte så att 99% av folket i tråden spekulerar…

Nä, ta ni och bidra med några bra tankar istället för att slänga skit ur arslet, helt utan uppbackning. Jag har mindre än 600 inlägg förresten

O juste Becko, jag har i princip pratat om EN teorier med olika variabler sedan 600 sidor tillbaka - Alltså HH, dumle goa, Adel BO2, skyttar har jag aldrig ens pratat om. Sen har det skiftat lite angående motiv osv kanske, men basen är densamma

Gå nu och lägg dig din tröttmössa. Du är helt och hållet efterbliven. 100% säker på att du fortfarande blandar ihop mig med någon annan Becko, jag har aldrig ens kommenterat en bild här i tråden, iaf inte med försök till att identifiera någon 🤫

Tror varken du eller Fricky är här för att sprida desinformation.

Ni har väl som de flesta av oss dödliga ingen större insyn i den kriminella världen, så man får pussla ihop sanningen i alla teorier från div. skribenter och bygga en helhetsbild.

Jag tror ivf att vi landat hyfsat nära sanningen;

HH som anstiftare.

Dumle som goare.

Snorungar från västerort som utförare.

Betalning från Vårby, Dalen/Skarpnäck och ev. någon mer som lagt pengar på Einar. Detta är väl mest oklart dock.

Hoppas nu polisen lyckas knyta ihop säcken också. Även fast jag givetvis inte tror det.
Citera
2021-12-03, 18:34
Medlem
Jag fattar inte så Dumle har allstå inte ens hunnit gått ut från cykelförrådet innan han vände? Skriker ju goare- för om han har hunnit gått och vänt måste han haft portnyckeln för att gå in. Skulle dem ha skjutit så nära in på hade dem ju kunnat döda alla på plats?
Citera
2021-12-03, 18:34
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Fair game.

Jag kan dock köpa att HH klipper Einar om det rör en skuld. Det är ändå standard i branschen att man blir klippt isf. Nisse blev ju dessutom varnad på N&C och hade antagligen en chans att ordna upp det därefter, som han sket i.

Men hur ser gamla kriminella på att "goa" någon? Det måste väl ändå vara i klass med att gola eller att våldta en brud? Sjukt smutsigt att låtsas vara vänner och sedermera lura någon till döden.

Tänker givetvis på Dumle och hur andra mer klassiskt kriminella med åtminstone lite heder, ära och spelregler ser på sånt.

Det är sjukare än något annat. Det går liksom inte att ta in för mig. Om man har mage att goa någon in i döden, då har man nåt fel i skallen, då har man förverkat sin rätt att leva. De flesta klarar nog inte av en sån grej utan att fylla sig själv med droger efteråt för att greja och leva med sig själv. Men ok, sen har du ju de som är sociopater/psykopater, där är det nog inga problem med skuldkänslor etc.
Jag känner till några åtminstone som tillhör de äldre kriminella, och dom förstår sig inte på den här generationen kriminella. Svenskar förvisso så vet inte om det också har betydelse.

För övrigt så tror jag stenhårt på karma och ju mer karmapoäng du samlar på dig, så lär din räkenskapsdag komma. Lite offtopic.
Citera
2021-12-03, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkemisten1999
Jag fattar inte så Dumle har allstå inte ens hunnit gått ut från cykelförrådet innan han vände? Skriker ju goare- för om han har hunnit gått och vänt måste han haft portnyckeln för att gå in. Skulle dem ha skjutit så nära in på hade dem ju kunnat döda alla på plats?

Jag håller med. Dessutom sa väl dumle i intervjun med svt att alla sprang åt olika håll. Nu säger han att han vände in i cykelförrådet. Detta tilsammans med att han redan har goat en rappares död innan.
Citera
2021-12-03, 18:41
Medlem
Jag fattar inte så Dumle har allstå inte ens hunnit gått ut från cykelförrådet innan han vände? Skriker ju goare- för om han har hunnit gått och vänt måste han haft portnyckeln för att gå in. Skulle dem ha skjutit så nära in på hade dem ju kunnat döda alla på plats, hade det inte vart säkrare än att vänta ut dem en bit?
Senast redigerad av alkemisten1999 2021-12-03 kl. 18:46.
Citera
2021-12-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermannen8
Jag håller med. Dessutom sa väl dumle i intervjun med svt att alla sprang åt olika håll. Nu säger han att han vände in i cykelförrådet. Detta tilsammans med att han redan har goat en rappares död innan.
Ja bullshit!
Citera
2021-12-03, 18:46
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Det är sjukare än något annat. Det går liksom inte att ta in för mig. Om man har mage att goa någon in i döden, då har man nåt fel i skallen, då har man förverkat sin rätt att leva. De flesta klarar nog inte av en sån grej utan att fylla sig själv med droger efteråt för att greja och leva med sig själv. Men ok, sen har du ju de som är sociopater/psykopater, där är det nog inga problem med skuldkänslor etc.
Jag känner till några åtminstone som tillhör de äldre kriminella, och dom förstår sig inte på den här generationen kriminella. Svenskar förvisso så vet inte om det också har betydelse.

För övrigt så tror jag stenhårt på karma och ju mer karmapoäng du samlar på dig, så lär din räkenskapsdag komma. Lite offtopic.

Håller med om att det är riktigt sjukt. Dumle känner inte någon empati dock. Helt jävla tom och livlös i blicken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in