Citat:
Ursprungligen postat av
becko
Både Fricky och PapasKebab kanske har en väldigt dold agenda. Om man tänker tanken att alla teorier i tråden är fel så vinner någon på att spamma på så mycket som möjligt om alla möjliga olika teorier, blanda ihop namn och bilder, och medvetet habb-spamma osammanhängande helt utan information, insikt och självkritik.
Tror inte det, men dom är extremt intresserade och har väl postat cirka 1000 habb-meddelanden vardera, ungefär lika många varje dag. Konstigt men det kanske finns ett syfte ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
banzic
Tog det dig så här många inlägg att inse det?
Citat:
Ursprungligen postat av
becko
Inse? Kan inte påstå att jag insett det nej, men jag pekade på det för en vecka sedan.
Tydligen är vi överens, men vi vet inte eller?
Gulliga ni är grabbar.
Vad skulle min dolda agenda vara? Vad skulle jag försöka dölja?
Jag tror ju på samma spår som Allchronix & Zzzzoro till exempel? Så hur kommer det sig att jag är någon typ av vilseledare? 🤣 Konstigt att jag har många inlägg i tråden när jag varit aktiv i över en månad?
Säg mig Becko, blev du ledsen när jag sa att du inte kunde något om polisarbeten? Väntar fortfarande på att du ska bevisa att jag blandat ihop namn och bilder 👍🏻 Uppenbarligen har ni inte läst mina inlägg ordentligt, för jag är alltid noga med att säga att det jag säger är teorier & spekulationer. Jättekonstigt eller hur? Inte så att 99% av folket i tråden spekulerar…
Nä, ta ni och bidra med några bra tankar istället för att slänga skit ur arslet, helt utan uppbackning. Jag har mindre än 600 inlägg förresten
O juste Becko, jag har i princip pratat om EN teorier med olika variabler sedan 600 sidor tillbaka - Alltså HH, dumle goa, Adel BO2, skyttar har jag aldrig ens pratat om. Sen har det skiftat lite angående motiv osv kanske, men basen är densamma
Gå nu och lägg dig din tröttmössa. Du är helt och hållet efterbliven. 100% säker på att du fortfarande blandar ihop mig med någon annan Becko, jag har aldrig ens kommenterat en bild här i tråden, iaf inte med försök till att identifiera någon 🤫