2021-12-02, 12:06
Bannlyst
Tror inte det kommer bli så stor uppståndelse kring detta!
Vänsterfeminister som skapar dessa drev mot sexualförbrytare verkar mest engagerade i övergrepp mot tjejer/kvinnor.
Dom bryr sig inte om Patrik Sjöbergs jakt på pedofiler, dom försvarar Annika Strandhäll, men förkastar
Tomas Eneroth och eftersom detta ksk kan ge Paolo Roberto uppmärksamhet och viss förståelse så tror jag inte att detta kommer bli så stort!
Citera
2021-12-02, 12:06
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Det MÅSTE varit mer eller mindre öppet känt i en hel del kretsar ja.

Artisten Magnus Uggla nämnde väl det rakt ut i Så mycket bättre för ett antal år sedan?

Vad sa Uggla? Och vad blev reaktionen hos dom övriga deltagarna?
Citera
2021-12-02, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vad sa Uggla? Och vad blev reaktionen hos dom övriga deltagarna?

Så många år sedan. Jag minns inte…

Var nåt i stil med att ”Staffan hade ju alltid småpojkar boende uppe hos sig i lägenheten på den tiden..”

Ej ordagrant citerat nu, men nåt liknande har jag för mig.
Citera
2021-12-02, 12:09
Medlem
Slagläge för Paolo att ta en stor revansch och komma tillbaka till toppen igen?

Spekulera om han vågar gå ut offentligt med traumat om att EVENTUELLT ha blivit utnyttjad av Hildebrand.

Resultatet kan förklara ett snett sexliv där hans baksida blir att utnyttja horor för att dämpa sin ångest eller liknande.

Paolo tillbaka i varenda TV-soffa

Den här snöbollen kan nog växa med en jävla hastighet
Citera
2021-12-02, 12:09
Medlem
Minns inte nån reaktion alls faktiskt.
Citera
2021-12-02, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Nu får ju PR ett lysande tillfälle att återupprätta sin kändiskarriär och hitta tillbaka in i värmen. Han var ju också ett offer och det kan ju försvara hans tidigare fördömda handlingar.
Ett samarbete med patrik sjöberg kanske?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Slagläge för Paolo att ta en stor revansch och komma tillbaka till toppen igen?

Spekulera om han vågar gå ut offentligt med traumat om att EVENTUELLT ha blivit utnyttjad av Hildebrand.

Resultatet kan förklara ett snett sexliv där hans baksida blir att utnyttja horor för att dämpa sin ångest eller liknande.

Paolo tillbaka i varenda TV-soffa

Den här snöbollen kan nog växa med en jävla hastighet

Antagligen börjar det med en boklansering..
Citera
Medlem
Hoaxwatchs avatar
Allt påminner lite om skådisen Kevin spacey som förgrep sig också på tonårspojkar, för att sedan skylla på att han är bög, metoo, etc.

Alla målsäganden begick ”självmord” innan de han och vittna..

Nåja…låt oss hålla ögonen på denna predator
Citera
2021-12-02, 12:13
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sue-ellen
Denna figur får jag taskiga vibbar av. Spottat ur sig en rad kassa ungdomsfilmer fullproppade med moralkakor, men nu var det ett tag sedan han gjorde väsen av sig. Fixeringen vid att skildra ungdomars levnadsvillkor känns inte alls sund och vill gärna veta all skit det finns om honom, samt info om hur han försörjer sig i skrivande stund.

Med dig som beteendesvetare inom svensk socialtjänst hade det här jävla landet mått lite bättre. Bravo till den utmärkta radarn!
Citera
2021-12-02, 12:15
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Tror inte det kommer bli så stor uppståndelse kring detta!
Vänsterfeminister som skapar dessa drev mot sexualförbrytare verkar mest engagerade i övergrepp mot tjejer/kvinnor.
Dom bryr sig inte om Patrik Sjöbergs jakt på pedofiler, dom försvarar Annika Strandhäll, men förkastar
Tomas Eneroth och eftersom detta ksk kan ge Paolo Roberto uppmärksamhet och viss förståelse så tror jag inte att detta kommer bli så stort!

Så är det och det är vidrigt. Jag tror inte de har intellekt nog att begripa bättre. Tror det blir syntax error vid minsta komplexa lager på ett problem eller fenomen
Citera
2021-12-02, 12:18
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det räcker med att läsa det första inlägget i denna tråd för att förstå att detta varit känt i 15 -20 år eller mer. Varför lyfts det till ytan först nu?

Det har varit känt sedan början av 80-talet, alltså nästan 40 år.
Citera
2021-12-02, 12:39
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Detta är märkligt. Varför skulle dåvarande Televerket bekosta en film? Enda orsak jag kan komma på är att det rör sig om en pedofilring vi har att göra med. Tjänster och gentjänster.

"Pengarna till filmen ”Stockholmsnatt” fick Hildebrand av dåvarande Televerket."

https://www.expressen.se/nyheter/reg...13-arig-pojke/

självklart. som sagt: människor med makt och gemensamma intressen, som rimligen känner till varandras intressen och har möjlighet att samverka för att tillfredsställa dessa intressen, tenderar att agera utifrån dessa gynnsamma förhållanden..

ebbe, geijer, sverker... vad har vi fler för kandidater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in