Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Det är ju inte ett statement, eftersom hon är känd för att vända just skolan och skolan är viktig i valet. Det är ett helt vanligt val och du går igång på ingenting. Däremot kunde ju media struntat i att tala om hennes barndom, precis som de struntar i de andra ministrarnas barndom. Så just du slapp ha ångest och få fobier bekräftade.
Orkar knappt låta mig dras ner till träsknivå, men ibland får man göra undantag och svara idioter även om det tar emot.
Fattar du ens vad jag skrev, förstår du själv vad
du skrivit ?
Vet du vad ett statement är ? Det skulle alltså inte vara ett statement "eftersom hon är känd för att vända just skolan och skolan är viktig i valet". Så jävla korkad kommentar (och med så stora brister i ordförståelse) att man undrar om du är obegåvad eller om du gör dig till.
Men för att förklara det EN GÅNG TILL :
Man har gjort ett KRAFTIGT ställningstagande när man väljer en TRANSPERSON som SKOLMINISTER. Det ger en SIGNAL om att skolan kommer att fortsätta vara flummig.
För att få dig att FATTA så skulle man kunna säg att det givit andra signaler om PUTIN hade blivit skolminister i SVERIGE, det hade SIGNALERAT hårdare tag, skoluniformer och slut på flummigheten.
FATTAR DU ? eller ska jag FÖRKLARA det EN GÅNG TILL ?