2021-11-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Anna Ekström lät ganska vettig strax innan hon tillträdde också, minns du inte? Problemet är politiskt. Nu när han har blivit politiker istället för rektor så tillkommer en massa regler som inte fanns där innan. Det gäller att lyckas rädda skolan utan att trampa någon av alla skyddade grupper på tårna och det framstår för mig som helt omöjligt.

"Får se vad hon kan åstadkomma för att rycka upp skolan" det som krävs är fascism för att tala klarspråk. Eventuellt våld i ordagrann bemärkelse. Stort jävla tvek på att någon vänstertransa mäktar med det. Finns ingen digitalisering, läroplan, pedagogik, jämställdhetsplan, hbtqcertifiering, elevdemokrati, hållbarhetsmål, allas lika värde, yadda yadda yadda som rår på det här och du vet att jag har rätt.
Kom igen. Hon var rektor på Ronnaskolan. En av Sveriges värst utsatta skolor i en no-go-zon.

Hon fick den skolan på fötterna.
Citera
2021-11-30, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Vetenskap är vetenskap, vetande.

Vänsterextremism och "trans" är åsikter.
Ja,. precis. Enligt vetenskapen har dessa patienter könskonträra strukturer i INAH 3 centrat ihtpofysen.

Det förklaras ofta av felaktiga hormonnivåer under graviditeten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbolina
Lol eller hur. Du engagerar dig säkert på heltid för de stackars barnen, och det är därför du… sitter i en tråd på Flashback och spyr galla över att posten som skolminister för en gångs skull har gått till någon som är kompetent för jobbet. För barnens skull lägger du tid på detta. Vaaaarför tänker ingen annan än du på baaaarnen?! Hellre en inkompetent cisperson än en kompetent transperson. Då mår barnen bra. Det fattar ju vem som helst.

Jag menar, hon har ju en könsidentitet du inte har godkänt, och ministrar borde förstås inte få ha könsidentiteter du inte har godkänt. För hur skulle det se ut?

Hans tillstånd är "smittsamt" och borde inte uppmuntrat, leder ofta till död inte b0minst bland barn som är känsliga för omoraliska förebilder.

Han gjorde spärras in på psyket för sitt eget bästa så han kan få hjälp, han bör inte uppmuntrats att skada barn eller vad han har för skjukliga tankar/impulser han inte kan hantera.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Undrar vad den muslimska valboskapen som kastar sådana från taken hemma i långtbortistan tycker?
Citera
2021-11-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Hon är transsexuell. Det har oftast kroppsliga orsaker. Däremot anses obehandlad transsexualism som en psykiatrisk åkomma.

På den tidan jag jobbade med dessa patienter var ungefär 99 procent mycket nöjda med sin könskorrigering.

"På den tiden" Haha ursäkta? ALL och då menar jag verkligen ALL forskning kring ämnet, både ny som gammal, visar att självmord är nästintill identiskt bland transpersoner som genomgått en könskorrigering mot de som inte har det. Om vad du påstår skulle stämma så skulle väl den siffran sjunka bland transexuella efter operation?

Men de gör det inte, för att stympa sin kropp kommer aldrig vara lösningen på någons problem. Vad är nästa steg i LGTB-sektens plan för att ta över världen? Att börja behandla unga tjejer med grov anorexi som tjockisar och spela med i deras sjukdom? Eller vart ska den här gränsen dras?

Självmordssiffran är för övrigt är över tre gånger högre än hos majoritetsbefolkningen.
Citera
2021-11-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja,. precis. Enligt vetenskapen har dessa patienter könskonträra strukturer i INAH 3 centrat ihtpofysen.

Det förklaras ofta av felaktiga hormonnivåer under graviditeten.

Så när en trans visas på tv så får tusentals % ändrade hjärnstrukturer över en natt. Det var ju tunga belägg. I så fall ett cirkelresonemang. Oavsett så är jag vänsterhänt p.g.a. min hjärna och någon som tror sig vara Napoleo n det p,g.a sin, det blir inte sant för det.
Citera
Medlem
Bra att nagon med erfarenhet av att jobba inom skolan blir skolminister, om personen ar trans eller inte bryr jag mig fint lite om.

Far hoppas vederborande gor ett bra jobb.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
"På den tiden" Haha ursäkta? ALL och då menar jag verkligen ALL forskning kring ämnet, både ny som gammal, visar att självmord är nästintill identiskt bland transpersoner som genomgått en könskorrigering mot de som inte har det. Om vad du påstår skulle stämma så skulle väl den siffran sjunka bland transexuella efter operation?

Men de gör det inte, för att stympa sin kropp kommer aldrig vara lösningen på någons problem. Vad är nästa steg i LGTB-sektens plan för att ta över världen? Att börja behandla unga tjejer med grov anorexi som tjockisar och spela med i deras sjukdom? Eller vart ska den här gränsen dras?

Självmordssiffran är för övrigt är över tre gånger högre än hos majoritetsbefolkningen.
Visa mig gärna en vederhäftig källa på det där.
Citera
2021-11-30, 21:14
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Hans tillstånd är "smittsamt" och borde inte uppmuntrat, leder ofta till död inte b0minst bland barn som är känsliga för omoraliska förebilder.

Han gjorde spärras in på psyket för sitt eget bästa så han kan få hjälp, han bör inte uppmuntrats att skada barn eller vad han har för skjukliga tankar/impulser han inte kan hantera.
I din sekt kanske det där känns helt rimligt, men fakta bryr sig inte om dina känslor. Det finns inga medicinska belägg för tesen att transsexualism skulle smitta, och det återstår för dig att berätta vilken psykiatrisk diagnos Lina Axelsson Kihlbom skulle lida av. Jag pratar nu om riktiga psykiatriska diagnoser och inte något fantasifoster du själv har kokat ihop med dina känslors hjälp.

Varsågod. Lägg fakta på bordet.
Citera
2021-11-30, 21:14
Avslutad
Vad intressant! Skära av kuken när man är 25-år är nog inget nöje. Att han blir köttad i prutten framför let’sDance där hela grejen går ut på bögeri och dekadens underlättar säkert.

Hela skolväsendet färgas i närtid avHBTQ eftersom vi nu har en transexuell minister.

Fan vad kul, när man inte trodde att Sverige kunde sänkas lägre; så sänktes hissen längre ned.

Ser man det i ett längre perspektiv så är det horribelt och fruktansvärt. Inte för att en transa har fått en ministerpost. utan för att identitetspolitiken har slagit undan allt vad rim och reson heter, här har aktivisterna tagit makten; där just PRIMÄR MAKT är det som styr.

Inte det som borde vara en självklarhet:

Sveriges bästa!
Citera
2021-11-30, 21:15
Medlem
Citat:
Så när en trans visas på tv så får tusentals % ändrade hjärnstrukturer över en natt. Det var ju tunga belägg. I så fall ett cirkelresonemang. Oavsett så är jag vänsterhänt p.g.a. min hjärna och någon som tror sig vara Napoleo n det p,g.a sin, det blir inte sant för det.
Ja med det är alltså fråga om antingen, en mans hjärna i en kvinnas kropp eller tvärtom.
Citera
2021-11-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Kan inte bli sämre än Anna Ekström eller Gustav Fridolin.
Det har vi ju inte sett ännu men jag är beredd att hålla med tillsvidare. Jag väntar tills jag vet mer om vilken politik som ska drivas innan jag bestämmer mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in