2021-11-30, 20:44
Medlem
Jag undrar om han är AGP eller HSTS?

På sidan Kiwifarms dokumenterar de galenskaperna som transpersoner (mentalskjuka) håller på med. Tråden består av över 3300 sidor där de tar skärmdumpar på hur galet alla transor beter sig, både killar och tjejer.

https://kiwifarms.net/threads/tranny-sideshows-on-social-media.33028/

Efter ett par hundra sidor förstår man att (1) man blir inte trans för att man är frisk mellan öronen (2) transor vill tvinga omvärlden att acceptera deras störda världsbild genom att tvinga alla att kalla dem för vad de anser sig vara (3) transor vill gärna instifta lagar för att tvinga dig att ljuga för dig själv, för tydligen är deadnaming (ord) och misgendering (ord) det värsta man kan göra mot en transa.

Deadnaming (att använda deras födelsenamn) likställer de med mord!

Detta är den sortens idiotier som vi som kan transpsykologi väntar oss av "Lina".

Redan nu ser jag att många har anammat påhittade och missvisande termen "transfobi". Jag är inte obefogat rätt för transor. Jag har sett hur de infiltrerar kvinnliga platser, tar ifrån kvinnor jobb och priser (Bruce Jenner som woman of the year, någon?) och slutligen ger sig på barn genom att lura sköra barn att de är visst trans också! Dags för skadliga hormoner redan innan puberteten.

Den personen som försvarar transor gör det i naiv okunskap.
Citera
2021-11-30, 20:45
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
"Trans" ökar explosionsartat på grund av massiv propaganda och indoktrinering som ministern är en del av. "Trans" är en grav psykisk störning som kan leda till självmord således något mycket negativt som starkt bör markeras mot och förebyggas på alla sätt, ffa F är att skydda och rädda barnliv. Finns 4-5 väldigt aktiva "trans" trådar nu bara på En så stark är ökningstakten.

Gravt störda personer bör få hjälp och inte sitta i regeringen, han kan komma tillbaka när han var botats och blivit frisk.
Jamen då har vi det svart på vitt. Du lider helt enkelt av en irrationell rädsla för transpersoner vilken manifesterar sig i förakt för dessa.
Jag menar, annars hade du ju inte idisslat antitranspropagandan ovan, utan i stället hållit dig till fakta.
Citera
2021-11-30, 20:45
Medlem
Bimbolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Har han skurit bort penis och sytt dit en vagina?
Jag vet inte vilka kirurgiska ingrepp hon har varit med om. Hurså?
Citera
2021-11-30, 20:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Lina Axelsson Kihlblom kommer aldrig att bli en riktig kvinna.
Citera
2021-11-30, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Fånigt av folk här att haka upp sig på transfrågan. En person som har relevant erfarenhet av att arbeta som rektor och inom skolpolitik. Vi får se hur hon blir som minister, men hon har ju mer direkt erfarenhet av sitt område än de flesta ministrar. Alla tuffingar här inne som bara måste positionera sig som "anti-trans" är ju de mest identitetspolitiska miffon i landet, och för dumma för att ens förstå det.
Kloka ord, håller med om allt.
Citera
2021-11-30, 20:49
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Och eftersom Löfven är svetsare och blev statsminister, vad kan du lära dig om kopplingen arbete och minister?
Lugna dig nu, inte säkert alla svetsare är värdelösa!

Vi får se vad transan presterar. Kunde varit värre, tänk på att vi kunde haft en miljöpartist där på den posten!
Citera
2021-11-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Ok, där ser man. Han får väl kallas för en transa antar jag. Han kan bli en "hon" när han kan bli gravid.
Ja hon kan säkert bli gravid.
Citera
2021-11-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Hon vet i alla fall vad som kräs för att få ordning på en problemskola.

Om man baserar sin verklighetsuppfattning på en tv-serie kan man lätt få det intrycket.
Citera
2021-11-30, 20:51
Medlem
Citat:
Att ha en vanföreställningen om att vara något man inte är är väldigt allvarligt, kan drabba alla samhällsklasser.
Hon är transsexuell. Det har oftast kroppsliga orsaker. Däremot anses obehandlad transsexualism som en psykiatrisk åkomma.

På den tidan jag jobbade med dessa patienter var ungefär 99 procent mycket nöjda med sin könskorrigering.
Citera
2021-11-30, 20:53
Medlem
Citat:
Har de opererat in chip och en kvinna i hjärnan på honom kanske. Ska han berätta det för eleverna, kanske i småpojkarnas omklädningsrum.
Nej men många (alla?) av dessa patienter har ofta hjärnstrukturer som gör dem transsexuella.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbolina
Jamen då har vi det svart på vitt. Du lider helt enkelt av en irrationell rädsla för transpersoner vilken manifesterar sig i förakt för dessa.
Jag menar, annars hade du ju inte idisslat antitranspropagandan ovan, utan i stället hållit dig till fakta.

Jag drivs av omsorg därav mitt inlägg. Irrationella, antivetenskapliga onda människor karaktiserar det som är rätt som "hat". Bekvämt när man inte har några argument.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Htes
Om man baserar sin verklighetsuppfattning på en tv-serie kan man lätt få det intrycket.
Vad svamlar du om nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in