2021-11-30, 14:31
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Räcker med att kolla dina årsinkomster som finns länkade i tråden.
Nästan alla dina problem du har u livet har samma orsak, det är din ovilja att arbeta och ligga och skrolla insta/kolla på gilmore girls dagarna i ända, du har själv skapat din psykiska ohälsa med allt dagdrivande, detta måste din psykolog få dig att förstå.
Therese och barnen vill till Thailand, du vill ligga och pilla naveludd och prata om dig själv, du tror inte det skär sig så småningom?

"Nästan alla dina problem du har u livet har samma orsak, det är din ovilja att arbeta och ligga och skrolla insta/kolla på gilmore girls dagarna i ända"
I ärlighetens namn har jag inte sett ett avsnitt av Gilmore på otroligt länge, vore fint dock, tack för inspon!
"du har själv skapat din psykiska ohälsa med allt dagdrivande, detta måste din psykolog få dig att förstå."
Nej, det har jag inte, den psykiska ohälsan har varit med mig under hela livet och revvat upp och revvat upp, du kan inte hävda antaganden som fakta.
Min psykolog har nog bätte koll på det mesta ang mig i jämförelse med dig, med tanke på att vi under timmeslånga sessioner suttit och gått djupt in på saker, där hon rotat sig fram klämt och känt osv.
Har däremot av min psykolog på VC blivit rekommenderad traumabehandling, men hon är väl inkompetent och manipulerad.
Fatta hur duktig baronen är, som kan manipulera en psykolog vars yrke är att se människor, inte illa!
Citera
2021-11-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Nej jag vill inte titta, jag kikar oftast inte på mina gamla videos då detta väcker otrolig ångest från en tid jag vill släppa och gå vidare ifrån, och med tanke på trådens karaktär så utgår jag ifrån att klippen är just från förr, eller?

"Anledningen till att ni inte reser är det pengar, ångest eller intresse?. För enligt dig själv är det drömmen när pengar fanns men då var det din ångest som stoppa, nu när det inte finns pengar så finns det inget intresse, trots att din fru drömmer om att resa till kina, Thailand även Dubai säger hon i klippet som jag inte tog med, (hade inte tid) men hela klippet finns på din live kanal.
Titta gärna och svara. "

Anledningen är både pengar ångest och intresse.
Vore jag ångestfri och inte flygrädd skulle jag gärna åka tillbaka till London igen, dit kan man ju dock ta sig på flera sätt utan att flyga, men då kommer ångesten in i bilden istället.
Jag kan helt enkelt just nu inte föreställa mig hur det skulle kännas att vara ångstfri, ha cash nog att resa osv.
Men faktum är att jag har aldrig någonsin varit mycket för att resa.
2012 avstod jag en resa till västindien dör jag skulle blivit bjuden på alla omkostnader, flyg, boende, mat nöje osv, men vägrade åka.
Skall jag resa så skall det kanske vara för att åka och kika på något band som inte kommer till sverige, och då fördriva dötiden med att turista kanske, men jag har ingen hunger efter att resa, inte just nu iaf.
Vore jag ångestfri och hade cash hade det kanske varit en annan Rask som tyckte annat, men just nu är jag på den plats där jag är, och häärifrån är det svårt att tänka sig något anant just nu.
Det handlar inte om att intresset inte finns för att pengar inte finns, Skulle jag så bada i pengar hade jag inte klarat av att sätta mig på ett flygplan, och hade jag gjort det ändå hade jag varit ett vrak hela vistelsen inför flygresan hem igen.
Men vad spelar det er för roll oavsett, såvida ni inte skall med på resan, då hade det varit en annan sak =)

Så du svarar på något du inte tittat på… ynkligt av dig när jag har klippt ihop för att ge dig ”belägg” som du säger att man ska ha sen tänker du inte ens titta på det. Där sjönk du som en Sten till botten av den lilla respekten jag hade kvar för dig. Luffare, polera flinten och skaffa dig ett jobb.

Edit: DET ÄR INSPELAT DENNA MÅNAD EN DEL AV DET. ”ångest från en tid jag vill släppa” knappt 30 dagar sen 😂😂😂😂
Senast redigerad av razerdayzer 2021-11-30 kl. 14:35.
Citera
2021-11-30, 14:33
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Räcker med att kolla dina årsinkomster som finns länkade i tråden.

Nästan alla dina problem du har u livet har samma orsak, det är din ovilja att arbeta och ligga och skrolla insta/kolla på gilmore girls dagarna i ända, du har själv skapat din psykiska ohälsa med allt dagdrivande, detta måste din psykolog få dig att förstå.

Therese och barnen vill till Thailand, du vill ligga och pilla naveludd och prata om dig själv, du tror inte det skär sig så småningom?

"Räcker med att kolla dina årsinkomster som finns länkade i tråden. "
Räcker det med det för att få svar på varför Therese kämpar men jag "latar mig"?
Erat svar är ju till och med mer ologiskt än mitt, då inte en människa vill leva såhär, kan för mitt liv inte förstå hur någon skulle kunna vilja det, psykisk ohälsa är otroligt vanligt tyvärr, erat svar är mer långsökt än mitt, det är bara ni som är desperata och vill ha något att grupprunka till.
Citera
2021-11-30, 14:35
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Så du svarar på något du inte tittat på… ynkligt av dig när jag har klippt ihop för att ge dig ”belägg” som du säger att man ska ha sen tänker du inte ens titta på det. Där sjönk du som en Sten till botten av den lilla respekten jag hade kvar för dig. Luffare, polera flinten och skaffa dig ett jobb.

Jag svarar på frågan du formulerade i texten jag svarade på?
Kika och läs det igen!
Jag skiter totalt i om din respekt för mig är enorm eller obefintlig
Men tack för infon!
"polera flinten och skaffa dig ett jobb"
Varför göra sig lustig över något man inte styr över själv?
Eller skall jag klandras för min skallighet nu också?
Citera
2021-11-30, 14:37
Medlem
Citat:
Jag svarar på frågan du formulerade i texten jag svarade på?
Kika och läs det igen!
Jag skiter totalt i om din respekt för mig är enorm eller obefintlig
Men tack för infon!
"polera flinten och skaffa dig ett jobb"
Varför göra sig lustig över något man inte styr över själv?
Eller skall jag klandras för min skallighet nu också?

Fast hade du kollat på klippet så säger DU att din fru inte har intresse för att resa där hon senare i klippet vill ut och resa, det hade du fått reda på om du kollar på beläggen.

Man brukar säga klipp dig och skaffa dig ett jobb, då du varken har hår eller jobb så sa jag polera flinten och skaffa dig ett jobb.
Citera
2021-11-30, 14:39
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Man brukar säga klipp dig och skaffa dig ett jobb, då du varken har hår eller jobb så sa jag polera flinten och skaffa dig ett jobb.

Menar du att jag skall skaffa mig ett jobb, trots vad jag sagt ang min psykisk hälsa, förklara för mig hur jag skulle klara av att utföra arbetat jag får en lön för att utföra?
Citera
2021-11-30, 14:40
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Fast hade du kollat på klippet så säger DU att din fru inte har intresse för att resa där hon senare i klippet vill ut och resa, det hade du fått reda på om du kollar på beläggen.

Då förstår jag, och ber om ursäkt för att jag i spydig ton dömde dig på förhand, det var fel gjort utav mig.
Men är något luddigt i svaret, annars har vi avverkat just den biten? =)
Citera
2021-11-30, 14:41
Medlem
Citat:
Menar du att jag skall skaffa mig ett jobb, trots vad jag sagt ang min psykisk hälsa, förklara för mig hur jag skulle klara av att utföra arbetat jag får en lön för att utföra?

Varför ska jag förklara för dig då du inte är mottaglig för vad främlingar på nätet säger. Det är bara slöseri på min tid, du tittar ju inte ens på klippet jag klippt ihop. Folk har förklarat för dig men du tar ju inte in det.
Citera
2021-11-30, 14:42
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:

I detta klipp ja, hon har i andra livestreams sagt att hon inte har intresse för att resa, om det beror på att hon själv är osäker på hur hon faktiskt känner inför det eller vad det handlar om vet jag inte.
Men redan här sätter jag ned foten för att vinkla detta till en lögn, då jag för ett faktum vet att flera av er har hängt i dom livestreams där hon sagt att hon INTE har intresse för att resa.
Citera
2021-11-30, 14:44
Medlem
Citat:
Då förstår jag, och ber om ursäkt för att jag i spydig ton dömde dig på förhand, det var fel gjort utav mig.
Men är något luddigt i svaret, annars har vi avverkat just den biten? =)

Ja det är luddigt just för att du inte kollar på klippet och svarat, DU säger att din fru inte har intresse för att resa eller åka någonstans, då har jag klippt in en snutt från en av era lives där Therese säger att HON VILL resa till Thailand, kina, Dubai osv två av klippen är från denna månad och ett för snart 1 år sen.
Citera
2021-11-30, 14:44
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Varför ska jag förklara för dig då du inte är mottaglig för vad främlingar på nätet säger. Det är bara slöseri på min tid, du tittar ju inte ens på klippet jag klippt ihop. Folk har förklarat för dig men du tar ju inte in det.

Jag är inte mottaglig för det heller, jag försöker bara genuint förstå hur du menar att detta skulle gå till övh taget?
Folk har inte alls förklarat det för mig, folk har talat om för mig hur jag mår och hur jag känner och lagt ord i munnen på mig, och hävdat min egen verklighet som lögner och skit, skillnaden är stor.
Citera
2021-11-30, 14:45
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ja det är luddigt just för att du inte kollar på klippet och svarat, DU säger att din fru inte har intresse för att resa eller åka någonstans, då har jag klippt in en snutt från en av era lives där Therese säger att HON VILL resa till Thailand, kina, Dubai osv två av klippen är från denna månad och ett för snart 1 år sen.

För att hon sagt det till mig?
Besvarade detta i ett annat inlägg för bara någon minut sedan, du har nog bara inte hunnit uppdatera sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in