2021-11-29, 19:06
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Förlåt för att jag inte hänger med, men R.R?

Ralf Rangnick. Blir spännande att se om han kan få ordning på United, jag tror de kommer lyfta i tabellen och sluta på en fjärdeplats.
Citera
2021-11-29, 19:15
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Kommer Sancho och DVB få mer speltid tror ni? Hur kommer Rangnick se på Mcfred? (Omöjligt nu att svara på, men går ju alltid att spekulera).

// PoK

Jag tror båda kommer få spela en del - främst Sancho som ändå skolats i Tyskland och som känns som 'gjord' för det spelet som Rangnick vill spela. Tror även VDB kommer få spela en del då han springer mycket och även Ajax har ju spelat med en del press och fart när VDB var där.

Angående McFred så tror jag Fred kan bli en av spelarna som skiner mest under Rangnick. Man kan säga vad man vill om Fred som fotbollsspelare men utan boll så jobbar han mycket och det är inte ovanligt att han springer konstant under matcherna. Tror det kommer passa bra när det gäller pressandet då han är en slitvarg som är bra på att jaga boll. Sen är han väl tyvärr ganska begränsad med bollen så det är väl där man kan utveckla hans spel något. Tror även McTominay kommer få spela en del mest pga att han ändå är yngre och jag tror han har mer pigga ben än Matic.
Citera
2021-11-29, 21:45
Medlem
Imbazs avatar
FSG (Liverpools ägare) har idag köpt Pittsburg Penguins i NHL för 900m dollar.

Prioriteringar
Citera
2021-11-29, 22:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Ralf Rangnick. Blir spännande att se om han kan få ordning på United, jag tror de kommer lyfta i tabellen och sluta på en fjärdeplats.
Ah okej. Ja blir intressant att se ifall han kan lyfta United.
Citera
2021-11-30, 00:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Vilken liten fåntratt du är, man kan tro att du aldrig varit i London. Det är inte mer än ca 15-20 km mellan arenorna beroende på hur man åker. Men visst, restiden är ca 1h mellan dem om man använder tunnelbana eller kör bil. Det går fortare att cykla mellan arenorna men det är förenat med fara för eget liv.
Du har verkligen varit i London, och kört den nämnda linjen märker jag, lol. Det finns en 3-4 vägar att ta sig till området kring Stamford Bridge ifrån Hampstead. Och den snabbaste vägen tar minst 15m 3x.
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Ironiskt att du som håller på Arsenal kallar det Silent Bridge. På Emirates råder i princip begravningsstämning. Men turismen drabbar väl de flesta större klubbar, inte minst i London.

Sedan verkar det som att du aldrig varit i London. Men det kanske är fakta att det är 6-7 mil? Eller har du hållit till i ghettot i Islington och aldrig satt din fot i de finare delarna av London?

Håll dig till det du kan. Men det kanske inte finns någonting?
Om du hade haft lite koll på engelsk fotboll, så borde man veta att Chelsea’s arena har haft ”Silent Bridge” som sitt nickname enda sen 90-talet. Eftersom att det mer eller mindre har alltid varit knäpptyst på den stadion.

Är tämligen så säker på att jag har tillbringat fler timmar i London än vad du har gjort i att göra ngn nytta av dig i ditt liv. Och när blev Islington till ett ghetto? Huh? De flesta av invandrarna/negrerna håller till i de östra och inre delarna av London.
Citera
2021-11-30, 06:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Härligt att Carrick at the wheel kommer att styra Man United i matchen mot oss på fredag, garanterat 3p til the Arsenal
Citera
2021-11-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Härligt att Carrick at the wheel kommer att styra Man United i matchen mot oss på fredag, garanterat 3p til the Arsenal
Haha ni vinner ej mot champions league lag.

Ska sätta 5 siffrigt på United vinst på torsdag.
Citera
2021-11-30, 15:23
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Carrick har lyckats med sin skenmaöver och fått den mest faktabaserade supporter till och med att tro att matchen är på fredag men snor åt sig alla poäng redan på torsdagen.

Carrick at the wheel
Citera
2021-11-30, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Carrick har lyckats med sin skenmaöver och fått den mest faktabaserade supporter till och med att tro att matchen är på fredag men snor åt sig alla poäng redan på torsdagen.

Carrick at the wheel
Hahaha roligaste inlägget på länge!
Citera
2021-11-30, 18:21
Medlem
Oddsen är
2.04 för United vinst.

3.73 för Arsenal vinst

Men vänta lite...

Enligt fb fotbollsexpert så är Arsenal favoriter.

Är de som sätter odds okunniga och idioter som skänker pengar t kunniga fotbolls experter som våran egen?
Citera
2021-11-30, 19:57
Medlem
Citat:
Du har verkligen varit i London, och kört den nämnda linjen märker jag, lol. Det finns en 3-4 vägar att ta sig till området kring Stamford Bridge ifrån Hampstead. Och den snabbaste vägen tar minst 15m 3x.

Om du hade haft lite koll på engelsk fotboll, så borde man veta att Chelsea’s arena har haft ”Silent Bridge” som sitt nickname enda sen 90-talet. Eftersom att det mer eller mindre har alltid varit knäpptyst på den stadion.

Är tämligen så säker på att jag har tillbringat fler timmar i London än vad du har gjort i att göra ngn nytta av dig i ditt liv. Och när blev Islington till ett ghetto? Huh? De flesta av invandrarna/negrerna håller till i de östra och inre delarna av London.
Hoppsan, sten i glashus. Lite koll skulle jag ändå säga att jag har.

Å andra sidan har jag inte varit så mycket i Islington. Vad jag erfarit är det inget särskilt kul, eller iallafall trevligt, område men hållit mig främst i andra delar.När jag bodde i London var jag dock lite här och där och tittade på lägenheter. Närmast Islington var nog i Hackney. Men områden förändras och det har säkerligen hänt mycket med områden både norr och öster.
Citera
2021-11-30, 21:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Hoppsan, sten i glashus. Lite koll skulle jag ändå säga att jag har.

Å andra sidan har jag inte varit så mycket i Islington. Vad jag erfarit är det inget särskilt kul, eller iallafall trevligt, område men hållit mig främst i andra delar.När jag bodde i London var jag dock lite här och där och tittade på lägenheter. Närmast Islington var nog i Hackney. Men områden förändras och det har säkerligen hänt mycket med områden både norr och öster.
Vart var du bodde i London? Jämfört med de östra och inre delarna av London så är norra London absolut inte ngt ”ghetto”.

Har du nånsin varit på match i London?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in