Citat:
Fick mitt "virtuella" kort aktiverat redan efter 2 dagar efter jag stakeat mina cro och har hunnit genomfra ngra kp med det via internet. Cashbacken kommer in direkt och jag blev frvnad ver hur smidigt det r. Ngra stllen har dock inte godknt det som betalning, t.ex. nr jag ska tanka via appen p circle k s funkar det inte nr jag lagt in mitt crypto.com visa kort som betalningsmetod. Men men, det lr vl funka att tanka p mitt "riktiga" kort sen nr jag sen fr det p posten. r sjukt njd hittills och att bara f nnting tillbaka nr man handlar saker man nd skulle kpt r ju s jvla nice! Perfekt nu med lite cashback p alla julklappar man hller p att bestlla
Tror det var david-taxi som ven tipsade om att anvnda mig av revolut nr jag fr ver, och ven det r sjukt smidigt. Pengarna in p revolut direkt, sen har det vl tagit 1-2 timmar innan jag har dom p crypto.com. Helt utan avgifter. Jmfrt med min vanliga bank dr det lggs p valutavxlingsavgift samt att det tar 2-3 dagar innan pengarna kommer fram. S stort tack fr det tipset!
Ngon som vet om det gr att fra ver pengar via revolut till crypto.com ven under kvllar och helger?

Tror det var david-taxi som ven tipsade om att anvnda mig av revolut nr jag fr ver, och ven det r sjukt smidigt. Pengarna in p revolut direkt, sen har det vl tagit 1-2 timmar innan jag har dom p crypto.com. Helt utan avgifter. Jmfrt med min vanliga bank dr det lggs p valutavxlingsavgift samt att det tar 2-3 dagar innan pengarna kommer fram. S stort tack fr det tipset!
Ngon som vet om det gr att fra ver pengar via revolut till crypto.com ven under kvllar och helger?
Kul att det funkar s bra fr dig!
Efter de nya reglerna tankar jag inte bensin med kortet eftersom det blir att de vxlar 1500 SEK (eller det som finns) till EUR och sen tillbaka: https://www.aftonbladet.se/minekonom...ens-nya-regler
Det ska g att skicka pengar dygnet runt oavsett dag. Om du endast vill fylla p ditt Crypto.com-kort kan du toppa upp kortet direkt med ditt Revolut-kortet istllet fr att skicka som SEPA och sedan flytta ver p kortet i appen.