Citat:
Fick mitt "virtuella" kort aktiverat redan efter 2 dagar efter jag stakeat mina cro och har hunnit genomföra några köp med det via internet. Cashbacken kommer in direkt och jag blev förvånad över hur smidigt det är. Några ställen har dock inte godkänt det som betalning, t.ex. när jag ska tanka via appen på circle k så funkar det inte när jag lagt in mitt crypto.com visa kort som betalningsmetod. Men men, det lär väl funka att tanka på mitt "riktiga" kort sen när jag sen får det på posten. Är sjukt nöjd hittills och att bara få nånting tillbaka när man handlar saker man ändå skulle köpt är ju så jävla nice! Perfekt nu med lite cashback på alla julklappar man håller på att beställa
Tror det var david-taxi som även tipsade om att använda mig av revolut när jag för över, och även det är sjukt smidigt. Pengarna in på revolut direkt, sen har det väl tagit 1-2 timmar innan jag har dom på crypto.com. Helt utan avgifter. Jämfört med min vanliga bank där det läggs på valutaväxlingsavgift samt att det tar 2-3 dagar innan pengarna kommer fram. Så stort tack för det tipset!
Någon som vet om det går att föra över pengar via revolut till crypto.com även under kvällar och helger?
Tror det var david-taxi som även tipsade om att använda mig av revolut när jag för över, och även det är sjukt smidigt. Pengarna in på revolut direkt, sen har det väl tagit 1-2 timmar innan jag har dom på crypto.com. Helt utan avgifter. Jämfört med min vanliga bank där det läggs på valutaväxlingsavgift samt att det tar 2-3 dagar innan pengarna kommer fram. Så stort tack för det tipset!
Någon som vet om det går att föra över pengar via revolut till crypto.com även under kvällar och helger?
Kul att det funkar så bra för dig!
Efter de nya reglerna tankar jag inte bensin med kortet eftersom det blir att de växlar 1500 SEK (eller det som finns) till EUR och sen tillbaka: https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/KvzrQ6/raseri-mot-bensinbolagens-nya-regler
Det ska gå att skicka pengar dygnet runt oavsett dag. Om du endast vill fylla på ditt Crypto.com-kort kan du toppa upp kortet direkt med ditt Revolut-kortet istället för att skicka som SEPA och sedan flytta över på kortet i appen.
.
Står bara att det dragits 1500sek