2021-11-27, 22:58
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
En person i min närhet har blivit sjuk och om man ska tro teorierna om shedding så uppfyller vederbörande rubbet.
Samtliga på dennes jobb är vaccinerade, men inte h*n.
Känns inte alls bra.
Hur fan funkar det ens?

Dr Lee Merritt förklarar detta fenomen, väldigt bra, för den irländska journalisten Gemma i denna intervju för några veckor sedan.

Det handlar tydligen om samma fenomen som man varnade vårdpersonal och anhöriga (i synnerhet gravida kvinnor) för när dom vårdade svårt sjuka cancerpatienter som stod på en ny slags genterapi-behandling, vilken inleddes för ca 20 år sedan.

Istället för cellgifter så fick cancerpatienten läkemedel med genterapi som punktmarkerade specifika celler i kroppen, för att slå ut cancercellerna. Genterapi som baserades på den nya mRNA-teknologin. Nackdelen var dock att personer i patientens direkta närhet kunde påverkas negativt av detta "läckande" preparat. Och gravida kvinnor var förbjudna att vistas i patientens närhet, då fostret och moderkakan kunde bli skadade av patientens... "shedding"...

https://www.bitchute.com/video/c4CpVWfs27kO/
Citera
2021-11-27, 23:12
Medlem
Alltid haft en magkänsla över att det kan överföras. Sex och kyssar ska man absolut inte ägna såg åt med jabbade. Man får säkert i sig något om man äter ute också ger jag mig fan på.
Citera
2021-11-27, 23:17
Medlem
fluffypuffys avatar
Många ovaccinerade berättar att deras menstruationscykel blivit helt bananas efter att vaccinationsprogramet införts med liknande symptom som vaccinerade. Oregelbunden menstruation, förlängda menscykler etc.
Så visst finns det bäring i det Lars Bern säger.
Citera
2021-11-27, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Ska man fråga alla man ligger med om dom är vaccinerade menar du?

Ja, jag skulle göra det i alla fall... Du gör som du vill.
Citera
2021-11-27, 23:34
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Många ovaccinerade vittnar om diverse åkommor i närhet att smutsblod, migrän, näsblod, yrsel m.m

Jag har ej upplevt något liknande dock.

Antar det mesta är svammel, men allt behöver inte vara det. Tror själv inte shedding får folk att skadas (små mängder vilka rensas), men spädbarn som ammat och dött förekommer (rekomendation att avstå vaccinering för havande numera).

Vistades efter karatän hos äldre släktingar några dagar från den dag de tagit vaccinet och fick lite ont nära hjärtat i dagar efter det. Säger inte att det måste varit orsaken, men den smärtan har jag inte haft tidigare och kändes inte som yttre muskler. En vecka senare gick jag i större välfylld affär och smärtan tillbaka något dygn. Men var ju kanske yttre muskler trots att det inte kändes så.
Citera
2021-11-27, 23:52
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Många ovaccinerade berättar att deras menstruationscykel blivit helt bananas efter att vaccinationsprogramet införts med liknande symptom som vaccinerade. Oregelbunden menstruation, förlängda menscykler etc.
Så visst finns det bäring i det Lars Bern säger.

Man kan ju kika på vad Lars Bern har pysslat med tidigare. Klart att gubben har koll. Naivt att tro något annat.
Citera
2021-11-28, 00:30
Medlem
Johnblends avatar
Klimatskeptikern Lars Bearnaise, är en röd industrialist.
Citera
2021-11-28, 00:51
Medlem
OliverCromwells avatar
Det finns för lite forskning kring just Covid-vaccinet och shedding. Detta erkänner tom Dr. Sherri Tenn Penny, kanske den som tittat mest på detta bland läkare som figurerar i alternativa forum.

Det vi vet är att ovaccinerade kan alltid de-toxa mot de toxiska element (främst döda celler) som de vaccinerade sprider.

Nyckeln är antioxidanter.
Citera
2021-11-28, 08:17
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Banzai
Mikael Willgert och Lars Bern livnär sig på fake news. Ge dem inte mer uppmärksamhet än de förtjänar.

Citat:
Ursprungligen postat av BackstreetBoys
Intressant påstående, skulle du kunna backa upp detta med åtminstone ett bevisat exempel?

Det här är ett ständigt återkommande fenomen när det gäller olika alternativa medier och jag har också flera gånger bett om exempel på dessa "fake news"en aldrig fått några bra svar på det.

Det är alltid någon eller några som dyker upp i trådar där trådstarten länkar till någon alternativ media som exempelvis Swebbtv, som bara skriver en oneliner om att det inte är en bra källa, det är en källa till fake news osv.

En sak som man ska ha klart för sig är att de alternativa medierna är satta under lupp, ständigt. Alternativa medier har en mycket större press på sig när det kommer till att vara korrekta i sin nyhetsförmedling.

DN, Aftonbladet, Expressen med flera har gång på gång fått byxorna neddragna då de har ljugit, mörkat, utelämnat information med mera men det har ingen som helst betydelse, de är fortfarande auktoriteter ändå och det är ändå dem vi ska lita på.

Lars Bern är alltid saklig och han är alltid noga med att säga att han bara spekulerar när han bara spekulerar och annars när han för fram något som fakta så har han belägg för det genom studier och annat.

Jag är helt övertygad att om alla dessa människor som direkt skriker om "fake news" så fort det är alternativa medier det handlar om, faktiskt hade bemödad sig med att läsa dessa medier eller titta på klipp från dessa medier så hade de blivit förvånade och fått en helt annan uppfattning.

Men såklart, det kan ju vara direkt farligt att inhämta information från andra källor än etablisemangets godkända källor.
Citera
2021-11-28, 09:09
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl1911
Kan vi inte utveckla en form av läger som vi kan slussa de vaccinerade till? Vill inte beblanda mig med sådant pack.
Enklare att sätta de få procenten aluminiumfolk i läger. De behövs ju dessutom inte i samhället då de inte bidrar med något.
Citera
2021-11-28, 09:16
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Man kan ju kika på vad Lars Bern har pysslat med tidigare. Klart att gubben har koll. Naivt att tro något annat.
Det är löjeväckande att på något sätt påstå att Bern skulle vara en foliehatt. Han var en av de tyngsta i svenskt näringliv. Känner till honom sen 80-talet då han var VD för ångpanneföreningen. Teknologie doktor i teknisk fysik...
Negrofoben o dylika element vad har ni för CV?
Citera
2021-11-28, 10:08
Medlem
hannybannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Det är löjeväckande att på något sätt påstå att Bern skulle vara en foliehatt. Han var en av de tyngsta i svenskt näringliv. Känner till honom sen 80-talet då han var VD för ångpanneföreningen. Teknologie doktor i teknisk fysik...
Negrofoben o dylika element vad har ni för CV?
Och nu leker han doktor?
Bara för att man är känd eller har vissa titlar gör det en inte till expert inom andra områden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in