• 1
  • 2
2021-11-27, 17:19
Medlem
KalleNixons avatar
En person hade frågor om ”shedding”. Shedding är fenomenet att de sk kallade spikproteinerna från coronaviruset eller vaccinerna mot corona kan överföras till en ovaccinerad person. Fenomenet shedding diskuteras flitigt på internet och det är inte lätt att veta vad man ska tro om detta.

Därför ringde Mikael Willgert upp Lars Bern och ställde frågor kring detta. Lars menar att fenomenet är reellt och han stödjer sin tes både på egna anekdotiska fall samt på publicerad vetenskap från ”PUBMED”.

Vad säger ni? Kan det ligga nåt i detta?

https://swebbtv.se/w/afz1vBBBnCKxAkz...8JLJi04fOfGkW4
Citera
2021-11-27, 17:23
Medlem
ZugMaskins avatar
Klart som fan de vaccinerade stolpskotten smittar.
Citera
2021-11-27, 17:29
Medlem
nidhoogens avatar
Många ovaccinerade vittnar om diverse åkommor i närhet att smutsblod, migrän, näsblod, yrsel m.m

Jag har ej upplevt något liknande dock.
Citera
2021-11-27, 17:50
Medlem
layvares avatar
smittar det genom saliv/kyssar? Vad tror ni?
Citera
2021-11-27, 18:46
Medlem
Jango-fetts avatar
Fyfan för smutsblod. Får väl ta och begränsa sin kontakt med dessa...
Citera
2021-11-27, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
smittar det genom saliv/kyssar? Vad tror ni?
Jag vet inte vad man ska tro men jag skulle aldrig vara intim med en vaccinerad. Känns väldigt osexigt både pga av den potentiella fysiska risken men framförallt att en man med så katastrofal riskbedömning och auktoritetstro är väldigt osexigt.
Citera
2021-11-27, 19:53
Medlem
En person i min närhet har blivit sjuk och om man ska tro teorierna om shedding så uppfyller vederbörande rubbet.
Samtliga på dennes jobb är vaccinerade, men inte h*n.
Känns inte alls bra.
Hur fan funkar det ens?
Citera
2021-11-27, 20:04
Medlem
Mr.Banzais avatar
Mikael Willgert och Lars Bern livnär sig på fake news. Ge dem inte mer uppmärksamhet än de förtjänar.
Citera
2021-11-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Många ovaccinerade vittnar om diverse åkommor i närhet att smutsblod, migrän, näsblod, yrsel m.m

Jag har ej upplevt något liknande dock.

Jag upplever det själv, trodde det var ett skämt men när jag är nära personer som tagit sprutorna en längre tid så får jag kraftig huvudvärk.
Citera
2021-11-27, 20:13
Medlem
Kan vi inte utveckla en form av läger som vi kan slussa de vaccinerade till? Vill inte beblanda mig med sådant pack.
Citera
2021-11-27, 21:55
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friggis
Jag vet inte vad man ska tro men jag skulle aldrig vara intim med en vaccinerad. Känns väldigt osexigt både pga av den potentiella fysiska risken men framförallt att en man med så katastrofal riskbedömning och auktoritetstro är väldigt osexigt.

Ska man fråga alla man ligger med om dom är vaccinerade menar du?
Citera
2021-11-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Banzai
Mikael Willgert och Lars Bern livnär sig på fake news. Ge dem inte mer uppmärksamhet än de förtjänar.
Intressant påstående, skulle du kunna backa upp detta med åtminstone ett bevisat exempel?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in