Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
Ortentuggarna kan inte förklara det tydliga sambandet med ökad hotbild efter N&C och Einars död. Men det är inte HH jao brushän.
Standard att det sitter springisar och försöker förvirra.
Citat:
Ursprungligen postat av
PappasKebab
Att Einar gjort shoutouts säger ingenting. Dree Low satt häktad och hade troligtvis ingen insyn i något, om det nu är så att Hh är inblandade som mycket tyder på.
Sen ska det ha varit hyenor på N&C och hotbilden mot Nisse ska ha höjts efter den händelsen. Logiken pekar mot HH
Vilka är det då som gjort det? Förklara för drängarna. Du sitter ju som sagt på faktan, eller det måste du göra i och med att ni hävdar att alla andra har fel.
Troligtvis spekulerar du också, precis som alla andra

Adel och Leis är nära vänner VARFÖE SKA EINAR KNIVHUGGA LEIS??? Använd logik. VARFÖR BLEV HAN SLÄPPT DIREKT? Jo för han sa att han sprang från ATTACKERAREN. VARFÖR SKULLE EINAR HÄNGA MED ADEL OCH DUMLE SOM ÄR HH/Nära HH om HAN KNIVHUGGIT EN AV DOM. Enligt NILS MAMMA SÅ BLEV NILS PÅHOPPAD O HANS GÄNG PÅHOPPADE. Och leis, adel einar, ze och ze bror e gänget. TROR NI INTE VITTNET HADE PEKAT UT EINAR HAN E EN FKN SVENNE MAN SER DIREKT OM HAN KNIVHÖGG. Men det var nån somalie som inte syns i en nattklubb. Han fick större hotbild FÖR HAN BLEV ATTACKERAD och leis va med o jiddra MED einar inte MOT. Leis backar inte därför han blev knivhuggen säkert einar o ze va rädda och backade. Och efter det så insåg Einar folk kommer jaga han mer nu.
OCH HH blev nyss klara med jiddret mot FLG och Dree low sittee osv TROR NI DEM PALLAR SKAPA NY JIDDER?? OCH EN TILL SAK EN VIKTIG DETALJ NI GLÖMT
HH och Bandidos är ALLIERADE, GISSA VILKA SOM SKYDDADE EINAR???? BANDIDOS. fkn idioter håll käften nu jag pallar inte höra era dumma teorier. DET VAR DALEN/VÅRBY/SKAFPNÄCK SOM DÖDA EINAR. 100%%%% DE DOM SOM VILLE SE HAN DÖD ELLERHUR?
Bandidos ledare Jeffery har ett företag med polischef som varit polischef i 30 år som skyddar privatpersoner. Är väldigt säker på att det är just DESSA nils mamma syfta på dem hade tänkt betala/redan betalade för att få livvakter samt bepansrad bil.
Tror ni fortfarande de HH? Kom med ETT bevis så kan jag motbevisa det samma sekund. Och jag e ingen jävla Hh springis. HH dödade Kardo, Hela flg🤣, Dara ÅT EINAR, och flera ja det gjorde dem. Men inte fkn einar