Citat:
Ursprungligen postat av
DrMurdoch
Är du rädd för knarkare och illegala spelklubbar?
Sverige blev ett annat land efter krisen 1991.
Var bara rädda små horungar som gick runt med stilett.
Så nu handlar det om jag var rädd ?
Hur skulle Engström veta att det blev värre efter 1990 redan 1986 ?
Han kanske förhöll sig till att det blivit värre än sen 1950 talet..
Jag säger inte att Stockholm var som filmen Stockholms natt men visst var det kravaller o mkt knivar o bråk redan då ?
Det fanns ligister o galningar som hängde där runt 1986..
CP o CA är två....
Om Engström hade vapen som skydd så var han enligt dig en fegis....?
Är det inte Engström som själv tror det är en knarkaffär som spårat ut när han vittnar ?
Kanske var Engström en fegis som folk har vittnat om sen ?