Citat:
Ursprungligen postat av
becko
Verkar faktiskt som om dom gjort ett bra jobb och genomfört 300+ "telefonförhör", som dom sa för ett tag sedan.
https://www.expressen.se/nyheter/vittnet-saker-att-jag--motte-einars-mordare/
Medan PappasKondom bara tror på sina egna habb-analyser, så genomför dom ett gediget arbete, precis så GW får nog också helt fel. OK?
Citat:
Ursprungligen postat av
becko
Exakt! Gång på gång så visar det sig, INTE smart att tolka rapp-texter, speciellt inte om man själv också är nyhabbad.
Exakt. Gång på gång. Kan man inte hålla redan på namn och bilder så

Ja jävlar vad tysta dom blev nu, men dom kanske kommer igång igen

Haha du är gullig du. Nu har jag aldrig ens spekulerat kring skyttarna, eller vem de är så jag förstår inte riktigt vad jag har med detta att göra?
Ja, de har pratat med 300+ personer, men vad har det med folks teorier i tråden att göra? Det enda du säger, på repeat, är att polisen pratat med folk och att det är så gott som klart… uppenbarligen är det inte klart i och med att det gått 1 månad & 1 vecka. Förstår inte riktigt vad du menar på att informationen i artikeln ska tolkas som? Att det är två skyttar? Ja, det är sedan gammalt. Artikeln säger egentligen inget nytt, förutom att det ger ett bättre signalement på MGM…
Har du några teorier, eller ska du fortsätta att säga sånt vi redan vet? 1000-gången gillt nu
Sen för 100 gången nu då - Jag har aldrig försökt att identifiera någon på bild, så hur du fått för dig att jag blandar ihop människor är ju lite av ett mysterium. Har heller aldrig analyserat en enda låt under trådens gång 😶🌫️ Fram med bevisen kompis.
Hett tips, 99% av användarna i tråden lägger teorier och spekulerar. Men du kanske inte förstår meningen med detta forum?
Gå nu och ta din medicin 💊 Trots allt verkar du behöva den.
Trevlig helg!