2021-11-26, 17:30
  #14605
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Svårt att tro en sån sak ska avhandlas i ett cykelskjul med startklara bakom hörnet..


jag har tänkt hela tiden att dumle fått press på sig av någon anledning vilket gjort att han var tvungen att knäppa nisse
Eller bli knäppt själv
Citera
2021-11-26, 17:30
  #14606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Svårt att tro en sån sak ska avhandlas i ett cykelskjul med startklara bakom hörnet..

Nä, mindre troligt visst. Men möjligheten finns. De kan t.o.m. varit inne i cykelförrådet och förhandlat, sen kukade det ur. Allt är möjligt.
Citera
2021-11-26, 17:36
  #14607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Det händer väl att musikvideos används som stödbevisning.
Har inte följt stackars Adriana-tråden men var det inte något sådant där? Inte koll på exakt vad - de hade samma kläder/bil/vapen eller något som i videon?Kanske för att visa att man hade beef med BO e dyl, men då behöver det väl vara lite specifikt.

Detta låter ganska generiskt - torpeder, headshots etc. Hör till genren.
Man använder absolut musikvideos som stödbevisning i utredningar.
Ett bra exempel där man använde sig av diverse musikvideos i en utredning var gällande kidnappningen på Nisse.
Citera
2021-11-26, 17:47
  #14608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Svårt att tro en sån sak ska avhandlas i ett cykelskjul med startklara bakom hörnet..

Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Nä, mindre troligt visst. Men möjligheten finns. De kan t.o.m. varit inne i cykelförrådet och förhandlat, sen kukade det ur. Allt är möjligt.

Aaa såklart, allt e möjligt..
Citera
2021-11-26, 17:50
  #14609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
jag har tänkt hela tiden att dumle fått press på sig av någon anledning vilket gjort att han var tvungen att knäppa nisse
Eller bli knäppt själv


Allt e möjligt men tror personligen inte att de e D som höll i pickan.. inblandad på något sätt ja, fullt medveten om vem å varför ja..
Citera
2021-11-26, 18:21
  #14610
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Har Fricky eller någon annan koll på om Dumlee fortfarande befinner sig utomlands (Spanien) eller om han är i Stockholm? Det är frestande att tro att han är hos mamma i Västerort, äter baklava, dricker arabiskt kaffe & puffar vattenpipa…
Jag skrev detta igår kväll, Dumlee har inte laddat upp något mer sen dess (bortsett från stories på Instagram där marknadsför sin låt).

Jag är ganska säker på att han inte längre befinner sig i Spanien, det var ett tydligt mönster på hans Instagram när han befann sig där.

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Dumlee laddade precis upp en story på Instagram.
Jag får inte några vibbar av att han fortfarande är i Spanien.

Skärmdump:
https://anonfiles.com/Vazfq7X9u5/Screenshot_2021-11-25-19-09-24-385_com.instagram.android_2_jpg

Han har inte laddat upp någon selfie på över en vecka där man ser han sitta och röka på en balkong i Spanien, vilket han annars gjorde dagligen under en period.

Han sitter i en gamingstol vilket jag också tycker pekar åt att han inte längre befinner sig i Spanien.

Det är så där hans garderob ser ut när han bara kör på dyra klädesmärken som t.ex. Philip Pleinn. (Kolla garderoben i bakgrunden)
Citera
2021-11-26, 19:25
  #14611
Medlem
beckos avatar
Verkar faktiskt som om dom gjort ett bra jobb och genomfört 300+ "telefonförhör", som dom sa för ett tag sedan.
https://www.expressen.se/nyheter/vittnet-saker-att-jag--motte-einars-mordare/
Medan PappasKondom bara tror på sina egna habb-analyser, så genomför dom ett gediget arbete, precis så GW får nog också helt fel. OK?
__________________
Senast redigerad av becko 2021-11-26 kl. 19:34.
Citera
2021-11-26, 19:33
  #14612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Verkar faktiskt som om dom gjort ett bra jobb och genomfört 300+ "telefonförhör", som dom sa för ett tag sedan.
https://www.expressen.se/nyheter/vittnet-saker-att-jag--motte-einars-mordare/
Medan PappasKondom bara tror pa sina egna habb-analyser.

Det kan vara värt att lyfta fram det uppgivna signalementet:
Den ena var runt 1,70 lång, med en slät parkas som gick ned till låren och sedan huva på. Han var något bredare än den andra killen, med framåtkammat hår. En kort lugg. Den längre killen hade halvlångt, vågigt hår och var några centimeter längre. Mörka ögon och mörkt hår, men inte mörkhyade. Skorna på bägge killarna var lite grövre, stabila dojor.
Citera
2021-11-26, 19:38
  #14613
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Det kan vara värt att lyfta fram det uppgivna signalementet:
Den ena var runt 1,70 lång, med en slät parkas som gick ned till låren och sedan huva på. Han var något bredare än den andra killen, med framåtkammat hår. En kort lugg. Den längre killen hade halvlångt, vågigt hår och var några centimeter längre. Mörka ögon och mörkt hår, men inte mörkhyade. Skorna på bägge killarna var lite grövre, stabila dojor.

Araber turkar sydamerikaner albaner men inte somalier
Citera
2021-11-26, 19:39
  #14614
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Det kan vara värt att lyfta fram det uppgivna signalementet:
Den ena var runt 1,70 lång, med en slät parkas som gick ned till låren och sedan huva på. Han var något bredare än den andra killen, med framåtkammat hår. En kort lugg. Den längre killen hade halvlångt, vågigt hår och var några centimeter längre. Mörka ögon och mörkt hår, men inte mörkhyade. Skorna på bägge killarna var lite grövre, stabila dojor.
Exakt! Gång på gång så visar det sig, INTE smart att tolka rapp-texter, speciellt inte om man själv också är nyhabbad.
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Araber turkar sydamerikaner albaner men inte somalier
Exakt. Gång på gång. Kan man inte hålla redan på namn och bilder så
Ja jävlar vad tysta dom blev nu, men dom kanske kommer igång igen
__________________
Senast redigerad av becko 2021-11-26 kl. 19:43.
Citera
2021-11-26, 19:47
  #14615
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Exakt! Gång på gång så visar det sig, INTE smart att tolka rapp-texter, speciellt inte om man själv också är nyhabbad.

Exakt. Gång på gång. Kan man inte hålla redan på namn och bilder så
Ja jävlar vad tysta dom blev nu, men dom kanske kommer igång igen

De e dumle och adel som beskrivs
Citera
2021-11-26, 19:55
  #14616
Medlem
Kanske adel o dumle. Annars Skarpnäcks yngre, de va nån som såg några killar komma från skogen med mask osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in