2021-11-03, 15:39
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikHenke
Har du fortfarande förmågan?

Såklart personen har förmågan ifall har fötts med förmågan..
Vi gör det hela tiden...

Sluta förolämpa oss med 30sek genomtänkta inlägg under ditt rus, tack.
Citera
2021-11-03, 23:11
Medlem
TwoThousands avatar
Satt ensam på kyrkogården förde långa konversationer med den som ligger där.
Smärtan närmar sig paranormalt folk förtryckt och förlöjligad av hela samhället.

För endast då när den som sett spöket vandra runt i omgivningen berättar om det för andra människor.
Citera
2021-11-03, 23:50
Medlem
Kinesisk-Ap-Strutss avatar
Jag kan bland annat föra diskussion & skicka sms fast jag sover.

Man skiftar mellan olika tillstånd & delar kropp.

Fullt normalt i en simulation & ett bevis på att verkligheten är digital & är endast möjligt i en sådan verklighet.

Brukade dricka mycket kaffe sen började det smaka skärseld, diskvatten & brunsås, kanske för att sagt någon elak kommentar på internet eller för att jag plågade djur som barn vet inte men karma verkar bara drabba mig om man tittar sig runt i samhället.

Förr brukade folk knarka små mängder Muscara Amanita även känt som flugsvamp för att "se gud", enligt vissa är heliga gralen just flugsvamp en viss tid på året då den ser skålaktig ut. Knark är nycklar till andra delar av verkligheten/matrix, hjänan kan inte sitta och rita upp saker den har ingen pensel eller 3d program man får allt matat till sig både inne & utanför huvudet.
Senast redigerad av Kinesisk-Ap-Struts 2021-11-03 kl. 23:54.
Citera
2021-11-04, 11:32
Avslutad
Jag låg i min cell på en anstalt någonstans i Sverige. Plötsligt hör jag ett skrik som kommer närmare och närmare och tillslut rakt i mitt öra. Det kändes ju inte så nice direkt.
Citera
2021-11-04, 16:36
Medlem
Fan vad sjukt, jag kikade precis på Wahlgrens värld och när dom sitter och äter så sätts elvispen på av sig själv. Det var sjukt.
Citera
2021-11-05, 19:33
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Nyss....

Eller jaa + några minuter sen, typ... det tog ett tag å hitta samt svara 😂

Låg i soffan å kolla på tv å slumrade till, vaknar av att nån.. omöjligt!!?! Är helt själv.. nån.. eller nåt tog tag om min hals med en hand, stor å grovv hand. Ett grepp! Nii vet greppet!? WTF was that!! 😫😱

Jag är inte lättskrämd. Har upplevt en del. Både positiva å negativa.. dom negativa.. creepy! 😱

Men nu. Handen.. Eller vad det var.
Jag är fan rädd!!!
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2021-11-05 kl. 19:42.
Citera
2021-11-19, 01:43
Medlem
neuron-drones avatar
Något som är slumpen men känns rätt coolt är när jag kollar på "A haunting" är när folk kommer presenteras med sina namn. Innan så tänker jag på kanske fyra olika namn och det visar sig att de heter ett av dem. I ett fall så var en kvinna gravid och jag funderade på vad de skulle kalla ungen, och fick ett namn till mig. Men i det fallet så visade sig det att demonen i det avsnittet hette så.

Jag gissar lite för bra på namn. Som jag sagt, det är slumpen, men skulle man vilja skrämma upp sig så går det nog.
Citera
2021-11-24, 17:47
Medlem
Det finns någon ande i mitt hus...

När vi flyttade in för två år sedan, så hörde jag alltid att dörren av sovrummet öppnades och stängdes, fast att den var stängd.

Så jag gick runt med torkad salvia och rökte ut spöken.

Men nu när jag ha skaffat hunden, så skäller hon hela tiden mot en hörna där jag inte kan se något. Och mycket mer som ha hänt...

Så jag tvivlar på att jag är inte klok utan att det verkligen finns fortfarande något spöke/liknande här i huset som vill kommunicera med mig.

För jag är personen som tror på det och ha sett andar/spöken tidigare när jag var i tonåren.
Citera
2021-11-24, 21:41
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Nyss....

Eller jaa + några minuter sen, typ... det tog ett tag å hitta samt svara 😂

Låg i soffan å kolla på tv å slumrade till, vaknar av att nån.. omöjligt!!?! Är helt själv.. nån.. eller nåt tog tag om min hals med en hand, stor å grovv hand. Ett grepp! Nii vet greppet!? WTF was that!! 😫😱

Jag är inte lättskrämd. Har upplevt en del. Både positiva å negativa.. dom negativa.. creepy! 😱

Men nu. Handen.. Eller vad det var.
Jag är fan rädd!!!

Det låter som en helt vanlig sömnparalys. Kan vara oerhört skrämmande men det är inget farligt. Jag har själv råkat ut för ett stort antal sömnparalyser, där alla möjliga mardrömsliknande varelser har framträtt.
Citera
2021-11-24, 23:09
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det låter som en helt vanlig sömnparalys. Kan vara oerhört skrämmande men det är inget farligt. Jag har själv råkat ut för ett stort antal sömnparalyser, där alla möjliga mardrömsliknande varelser har framträtt.

Kan du beskriva ett av dessa varelsers utseende?
Citera
2021-11-25, 12:59
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Kan du beskriva ett av dessa varelsers utseende?

Alltifrån vampyrliknande varelser till skuggvarelser och demoner. Som användaren jag svarade skrev, så har jag också blivit attackerad av dessa. En gång "vaknade" jag upp i en paralys omringad av tre stycken vampyrliknande varelser, varav en av dem hade sina tänder i pannan på min exflickvän. Jag blev förbannad och röt till (mja, blev mer ett hest skrikande om jag ska vara ärlig) då hoppade vampyrjäveln på mig istället och sög tag i pannan. En molande känsla framträdde där och efter att jag vaknade upp i sängen, så hängde den molande känslan kvar i några sekunder. Ganska märklig händelse och jag har ett starkt minne av detta, fastän åtta år har passerat.
Citera
2021-11-26, 00:56
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Alltifrån vampyrliknande varelser till skuggvarelser och demoner. Som användaren jag svarade skrev, så har jag också blivit attackerad av dessa. En gång "vaknade" jag upp i en paralys omringad av tre stycken vampyrliknande varelser, varav en av dem hade sina tänder i pannan på min exflickvän. Jag blev förbannad och röt till (mja, blev mer ett hest skrikande om jag ska vara ärlig) då hoppade vampyrjäveln på mig istället och sög tag i pannan. En molande känsla framträdde där och efter att jag vaknade upp i sängen, så hängde den molande känslan kvar i några sekunder. Ganska märklig händelse och jag har ett starkt minne av detta, fastän åtta år har passerat.

Oj, du är uppriktig och talar sanning, jag ber om ursäkt för att tvivlat på dig tidigare.

Gjorde du någonting speciellt anknutet till detta mardröms liknande tillstånd?
Som överdriver intag av föda, överdrivet mycket sexuellt, skadade någon med våld?

Eller andra saker som kan liknas vid det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in