Citat:
Ja, det är du som är en pajas. Först kliver du in mitt i en debatt och släpper lös åsiktsmaskinen utan att veta vad som skrivits tidigare. I det här fallet spelade du som vanligt allan ballan och menade att jag skulle räkna själv. Låt mig infoga vad du egentligen skrev:Oooookeyyy det är JAG som är pajas
Du vet mycket väl att om du tar bort gruppen 0-18 och tittar på den vuxna befolkningen så blir det inte riiiktigt samma siffror.
Det som är intressant att titta på är om vaccinet hjälper den vuxna befolkningen mot infektion och i förlängningen om den hjälper till att bromsa smittspridningen.
Att det hjälper mot allvarlig sjukdom och död syns tydligt men inte hjälper den till så värst mycket för att dämpa smittspridningen bland den vuxna befolkningen.
Det var det som några påpekade innan du kom in som en jävla galning och härjade.
Hope that helps!
Du vet mycket väl att om du tar bort gruppen 0-18 och tittar på den vuxna befolkningen så blir det inte riiiktigt samma siffror.
Det som är intressant att titta på är om vaccinet hjälper den vuxna befolkningen mot infektion och i förlängningen om den hjälper till att bromsa smittspridningen.
Att det hjälper mot allvarlig sjukdom och död syns tydligt men inte hjälper den till så värst mycket för att dämpa smittspridningen bland den vuxna befolkningen.
Det var det som några påpekade innan du kom in som en jävla galning och härjade.
Hope that helps!
Citat:
Ursprungligen postat av Kvastfeningen
I stället för att göra en egen uträkning som bevisar din hypotes så skriker du som ett barn.
Visa din briljans i stället då för helvete och räkna själv eller kan du inte?
Eller kan det vara så att det faktiskt är så att vaccinerade börjar vara överrepresenterade i statistiken oavsett hur du räknar?
Visa din briljans i stället då för helvete och räkna själv eller kan du inte?
Eller kan det vara så att det faktiskt är så att vaccinerade börjar vara överrepresenterade i statistiken oavsett hur du räknar?
Och detta hasplade du ur dig utan att veta att jag just givit halva antivaxxargänget en lektion i femteklassmatematik? Du tycker inte att det är lite pinsamt? Det tycker jag. Å dina vägnar. Skämskudde, faktiskt.
Vi kan väl var överens om att jag i det avseendet redan "visat min briljans och räknat själv"? Och att jag var den enda som kunde?