2021-11-25, 17:03
  #14461
Medlem
Jag vet ej var det är som gör att vissa inte vill eller har förmågan att förstå 1+1.

Leo fullständigt mosade Ken, Petter och co med sitt projekt Kartellen. Från den stunden rånade han metaforiskt hela branschen och axlade rollen som nån typ av gudfader över svensk hiphop. Han skötte den rollen med perfektion så länge han satt inlåst och andra förde hans talan.
Framförallt genom Sebbe och Kaka endel. Men nu, när han själv ska fronta sina egna ord och åsikter, så gör han de i forum med svenska eliten. Han har inte i närheten av samma förmåga eller kunskapsdjup som avbetalda journalister eller politiker. De måste vara uppenbart för alla som ser han i debatterna mot framförallt Bali.
Varför han går i kring med vattenpistoler, förstår ja inte, för han kommer bara förlora sin status och roll. En omvänd Nisse alltså, allt handlar om att inse sin plats och sina begränsningar. Just nu synas han tyvärr massor av sin egna fåfänga.

Så blanda ej ihop Äpplen och Päron, en användare här har inte på något sätt försatt sig eller krävt ganska tung roll i offentligheten.

Skillnaden mellan dig och han här tex, är att han står för sin åsikt. Leo kan utan problem backtracka deras dialog om han skulle önska de. De är bara synd och tragiskt att Leo synas som han gör just nu, för många uppskattade nog konsten han levererade genom kartellen.


Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Säger riksmuppen tillika samhalls förundersökningsledare på mordroteln. Berätta gärna för oss mindre vetande vad denna "imponerande stake" består i att anonymt leka vän med folk och sedan läcka sin korrespondens med denne... Eller att vilja att kinesen bedriver hans egen privata vendetta mot Dumlee...

Ni är ett gäng muppar som samlats här, Gud vet bara hur det står till i era små skallar. Just du är ju en ärkemupp som i tidigare dagar säkert hade blivit en misslyckad kremlolog mtp det du försöker göra gällande från rap texter. Hade varit roligt och något man kunde skratta åt om du inte lekte så smart. Nu blir det bara patetiskt. Men det är du själv för korkad och uppblåst för att fatta. Luktar pluggis men i själva verket pantad lol.
Citera
2021-11-25, 17:11
  #14462
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Skillnaden mellan du och Leo är att han är en publik figur och du en anonym gaphals. Nu håller jag inte med hans snack om orten, t ex måste vi börja få hårda straff inkl livstid för ungdomar om det här problemet ska ha chans fixas. Men han kör ju politik och då blir allt därefter.

Men det du håller på med är riktigt jävla osmakligt din satans internetnerd.

Hade du haft dom där barnen efter dig som hotade dig skulle du skita ner dig på två röda sekunder. Så innan du gapar för mycket kanske du själv kan med din riktiga identitet stå upp för allt det du vill ha sagt om Dumlee sen kräva det av kinsen och andra.

Vilken vidrig råtta och golbög dessutom som postar dina privata konversationer med folk så där. Du fick ju reda på va han egentligen tyckte om han där. Men vill alltså att han ska bedriva någon sorts korståg för din räkning som du själv är för rädd att göra själv?

Smutsiga fanskap.
Skillnaden mellan mig och Leo är att jag är inte den som påstår sig vara en gangster.

Är man en gangster så borde man inte vara speciellt rädd för en råtta som Dumlee.

Tråkigt att det blev så känsligt för dig att se några chatttloggar mellan mig och Leo. Jag postade hans svar på kritiken för att hans röst också skulle få höras. Hade jag smutskastat honom så hade jag inte postat hans svar överhuvudtaget, med tanke på att han erkänner att han inte varit så insatt i Dumlee.

Kontakta Leo, en gangster behöver alltid en försvarsadvokat nära till hands och jag tror det skulle passa dig perfekt.

Kram!
Citera
2021-11-25, 17:15
  #14463
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Jag vet ej var det är som gör att vissa inte vill eller har förmågan att förstå 1+1.

Leo fullständigt mosade Ken, Petter och co med sitt projekt Kartellen. Från den stunden rånade han metaforiskt hela branschen och axlade rollen som nån typ av gudfader över svensk hiphop. Han skötte den rollen med perfektion så länge han satt inlåst och andra förde hans talan.
Framförallt genom Sebbe och Kaka endel. Men nu, när han själv ska fronta sina egna ord och åsikter, så gör han de i forum med svenska eliten. Han har inte i närheten av samma förmåga eller kunskapsdjup som avbetalda journalister eller politiker. De måste vara uppenbart för alla som ser han i debatterna mot framförallt Bali.
Varför han går i kring med vattenpistoler, förstår ja inte, för han kommer bara förlora sin status och roll. En omvänd Nisse alltså, allt handlar om att inse sin plats och sina begränsningar. Just nu synas han tyvärr massor av sin egna fåfänga.

Så blanda ej ihop Äpplen och Päron, en användare här har inte på något sätt försatt sig eller krävt ganska tung roll i offentligheten.

Skillnaden mellan dig och han här tex, är att han står för sin åsikt. Leo kan utan problem backtracka deras dialog om han skulle önska de. De är bara synd och tragiskt att Leo synas som han gör just nu, för många uppskattade nog konsten han levererade genom kartellen.

Mycket av det där är dina personliga åsikter som jag iofs kan hålla med om i mån å mkt.

Men det handlar precis noll om det smutisga beteende samhallhorungen håller på med. Nu klipper han och klistrar som han vill men kan bara tänka mig hur deras privata konversationen såg ut före det som laddas upp.

Nota bene att Leo tillstår det vi alla håller med om, att Dumlee är en smutsigt våldtäcksman i deras privata konversation.

Sen att han inte orkar med den mycket onödiga huvudvärken av ha dom typerna efter sig och skickar ett PM tänker inte jag diskutera. Leo berättade i rikstv iaf vad han egentligen tyckte om det men även som sagt t o m privat i DM med den här samhallmuppen utan liv.

Helt sjukt hur vissa av er håller på. Hade man inte fattat bättre hade man börjat hata på Nisse. Inte pga nisse utan ert samlade muppbeteende. Men det är bara logga ut och distansera sig innan man låter detta mörkret påverka en.
Citera
2021-11-25, 17:18
  #14464
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Skillnaden mellan mig och Leo är att jag är inte den som påstår sig vara en gangster.

Är man en gangster så borde man inte vara speciellt rädd för en råtta som Dumlee.

Tråkigt att det blev så känsligt för dig att se några chatttloggar mellan mig och Leo. Jag postade hans svar på kritiken för att hans röst också skulle få höras. Hade jag smutskastat honom så hade jag inte postat hans svar överhuvudtaget, med tanke på att han erkänner att han inte varit så insatt i Dumlee.

Kontakta Leo, en gangster behöver alltid en försvarsadvokat nära till hands och jag tror det skulle passa dig perfekt.

Kram!


Men käften din lilla, lilla smutsiga råtta. Det är precis vad du är. En liten sketen råtta. Leo berättade för dig vad han tyckte om våldtäcksmannen. Vill du han ska göra något mer får du själv bidra med något annat än gapa på internet eller läcka folks privata konversationer efter du lekt vän med dom Gud vet hur länge...

Varför blir jag inte förvånad dock?


Hoppas detta mordet aldrig löses upp. Så inte sådana smutsiga råttor som du ska få nöjet.
Citera
2021-11-25, 17:20
  #14465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Hm. Möjligt jag har fel. Skall testa att vända på den. Min hjärna funkar inte riktigt nu.

Nej det tror jag heller inte den gör, försök att vända på den
Citera
2021-11-25, 17:21
  #14466
Medlem
Dumle följer någon

https://www.instagram.com/kupen.k07/
Citera
2021-11-25, 17:29
  #14467
Medlem
Helt övertygad om att A blivit lurad av D. D vill garanterat göra rapkarriär. Men även pengakåt, efter dramat på stureplan går ett kontrakt ut på nisse. D och A har redan låten och videon planerad. Här bli A lurad av D, A som ändå är vän med Nisse får med han på en videoinspelning för att promota deras låt.
D kallar sig själv torped i låten dessutom.

Har han några liv på sitt samvete historiskt?

Eller har han ridit på övriga gängets gärningar?
Citera
2021-11-25, 17:37
  #14468
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Dumle följer någon

https://www.instagram.com/kupen.k07/
Värt att nämna att det är på Dumlee's konto för sina "fans" som han följer fem personer, varav en är Kupen.k07.

Kupen.k07 är en 14-åring som laddar upp bilder på olika folks outfits på sin IG-story.
Citera
2021-11-25, 17:41
  #14469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LMbla69
Helt övertygad om att A blivit lurad av D. D vill garanterat göra rapkarriär. Men även pengakåt, efter dramat på stureplan går ett kontrakt ut på nisse. D och A har redan låten och videon planerad. Här bli A lurad av D, A som ändå är vän med Nisse får med han på en videoinspelning för att promota deras låt.
D kallar sig själv torped i låten dessutom.

Har han några liv på sitt samvete historiskt?

Eller har han ridit på övriga gängets gärningar?


Han goade Rozh
Citera
2021-11-25, 17:41
  #14470
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Jag kanske inte lämnar mycket info i tråden pga alla mupparna här inne. Men jag VET att nisse inte högg någon den kvällen. Och det tänker jag inte utveckla mer. Du får tro vad du vill.

Så varför blev Nisse klippt då? Utan att gå in på detaljer.

Gissar: pengabråk på N&C, HH blev less på Nisse och hans attityd, valde att casha in befintliga skottpengar. Dumle goar.

Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Egentligen är ju själva knivhuggningen ointressant. Frågan är väl vem han blev osams med, och vem som var på respektive sida? Sen om någon blev knivad på den ena eller andra sidan spelar egentligen ingen roll.

Men det hade varit ännu enklare om nu Nisse högg någon. Nja, vilken sida som blev knivad och varför hör ju ihop.
Citera
2021-11-25, 17:46
  #14471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Han goade Rozh

Justja! Men kallar man sig torped när man goar?
Citera
2021-11-25, 17:47
  #14472
Medlem
När dök teasers på videon/låten upp första gångerna? Någon som har koll på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in