2021-11-25, 16:38
  #14449
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaqattack80
Är bilderna äkta? Riktigt hemskt, visar ju stor del av händelseförloppet. Mördarna kan knappast vara mörkhyade att döma av bilderna.

Om bilderna på bråket på N&C stämmer är det ju ett riktigt brawl.

Men de som hör att Nisse högg Leis, varför då? Får det inte att gå ihop, trodde Leis var på samma sida som Adel och Nisse i det där och att det var svarta delen som var pissed på Nisse.

Nej en del i video är ju helt klart fake stämmer inte med platsen... Så troll med andra ord
Citera
2021-11-25, 16:41
  #14450
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Vad är det för källa på att Nisse högg? Och vem högg han? Leis?

Det verkar ju mest logiskt att Nisse högg någon på N&C mtp att hotbilden ökade kraftigt efteråt och att han uppenbarligen blev klippt.



Korståg förväntar sig nog ingen. Klart det är pinsamt att Leo skickar ett DM till Dumle och ber om ursäkt. Trodde faktiskt Kinesen hade större kulor än så.


Handlar inte om pungkulor. Leo är 50 bast och för gammal för blanda sig in i sådan drama med sådana typer som kan mjölka fram en tramadolpåverkad 14is springis att göra skitjobbet på 15 röda minuter.

Nu vet jag inte varför dumlee postade det där. Säkert tog han illa upp och hans grupp hotade honom. Då är det lättförståeligt att leo inte orka med huvudvärken och skickade ett PM för slippa oroa sig.


Och nej Nisse har inte huggit någon. Det fattar du väl? Och vem som än har gjort det så finns det inga källor och kommer inte göra det heller förens den dagen en fup eventuellt läcker.
__________________
Senast redigerad av Zzzzorrro 2021-11-25 kl. 16:45.
Citera
2021-11-25, 16:43
  #14451
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Vilken video snackar ni om? Hela jävla Crime Sweden är full av videos.

Sista bör det vara från 7 och framåt men hårt klipp så i princip omöjligt att analysera den men delar är allfall uppenbart fake
Citera
2021-11-25, 16:43
  #14452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Nej en del i video är ju helt klart fake stämmer inte med platsen... Så troll med andra ord
OK. Idiotiskt att blanda riktiga med falska.
Citera
2021-11-25, 16:48
  #14453
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Handlar inte om pungkulor. Leo är 50 bast och för gammal för blanda sig in i sådan drama med sådana typer som kan mjölka fram en tramadolpåverkad 14is springis att göra skitjobbet på 15 röda minuter.

Nu vet jag inte varför dumlee postade det där. Säkert tog han illa upp och hans grupp hotade honom. Då är det lättförståeligt att leo inte orka med huvudvärken och skickade ett PM för slippa oroa sig.


Och nej Nisse har inte huggit någon. Det fattar du väl? Och vem som än har gjort det så finns det inga källor och kommer inte göra det heller förens den dagen en fup eventuellt läcker.

Jo, jag personligen hade inte snackat illa om DP av skälen du nämner. Men Leo är ju G. Pinsamt då att be om ursäkt till en våldtäktsman och goare.


Tror faktiskt Nisse högg ngn på N&C. Eller åtminstone var anledningen till att någon blev huggen.

- Han blev gripen efteråt och var fortsatt misstänkt.
- Hotbilden ökade kraftigt i samband med N&C.
- Han blev klippt 2v efteråt.
Citera
2021-11-25, 16:54
  #14454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Sista bör det vara från 7 och framåt men hårt klipp så i princip omöjligt att analysera den men delar är allfall uppenbart fake

Du menar det som är 9.55 långt och är nån sammanfattning av mordet?
Citera
2021-11-25, 16:56
  #14455
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jo, jag personligen hade inte snackat illa om DP av skälen du nämner. Men Leo är ju G. Pinsamt då att be om ursäkt till en våldtäktsman och goare.


Tror faktiskt Nisse högg ngn på N&C. Eller åtminstone var anledningen till att någon blev huggen.

- Han blev gripen efteråt och var fortsatt misstänkt.
- Hotbilden ökade kraftigt i samband med N&C.
- Han blev klippt 2v efteråt.

Snuten tar å förhör alla, spec om man flyr brottsplatsen. Kalla det va du vill.. Kanske det heter "gripen" men han var inte misstänkt för det.

De andra två punkterna stämmer ju onekligen. Kanske handlade bråket om han. Men han blandade inte in sig i det bråket, ännu mindre högg någon i sin prekära situation. Jag kanske inte lämnar mycket info i tråden pga alla mupparna här inne. Men jag VET att nisse inte högg någon den kvällen. Och det tänker jag inte utveckla mer. Du får tro vad du vill.

Och nej Leo är inte G, han är en pensionerad gubbe på 50+ bast som suttit av ett livstidsstraff och det i freaking Finland. Riktigt smutsigt gjort av det där samhallshorbarnet att hålla på så där. Okey för att han uppenbarligen saknar liv och uppenbarligen principer men någon måtta får det vara. Säkert barn till någon alkoliserad hora som inte pallat med uppfostran utan manlig förebild och fått en muppunge därefter.
Citera
2021-11-25, 16:56
  #14456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Händelsen på N&C skedde knappt två veckor innan mordet på Einar, så att dom skulle hinna spela in musikvideon under dessa två veckor känns inte omöjligt. Särskilt med tanke på vilken låg kvalité musikvideon har.

När det gäller blodet i musikvideon så har jag inget konkret svar om det skulle finnas en koppling till det, i nuläget går det bara att spekulera.

Skärmdump på blodpölen:
https://anonfiles.com/f485m6X7u8/Screenshot_2021-11-25-13-59-34-415_com.google.android.youtube_2_jpg

Jag tycker åtminstone att det ser ut som att det är något som skrivits i bloden, det är inte direkt bara en blodpöl. Det är absolut en intressant detalj som du har noterat.

Vad det står i blodpölen har jag svårt att se, behöver nödvändigtvis inte vara skrivet något ord / namn. Jag tänker att om det skulle vara kopplat till händelsen på N&C så kommer budskapet fram oavsett.

Jag tycker dock inte att man ska fastna allt för mycket på den detaljen. Även om det skulle vara kopplat till N&C så är det egentligen skitsamma med tanke på att Einar gick bort innan denna musikvideon släpptes, så det är inte direkt att denna videon triggade något.

Musikvideon skulle möjligtvis kunna trigga hotbilden mot Dumlee OM blodpölen är kopplad till N&C, men det är också egentligen skitsamma. Dumlee kommer bli klippt snart ändå, som tur är!

Har du sett att skärmdumpen är spegelvändt?
Citera
2021-11-25, 16:56
  #14457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jo, jag personligen hade inte snackat illa om DP av skälen du nämner. Men Leo är ju G. Pinsamt då att be om ursäkt till en våldtäktsman och goare.


Tror faktiskt Nisse högg ngn på N&C. Eller åtminstone var anledningen till att någon blev huggen.

- Han blev gripen efteråt och var fortsatt misstänkt.
- Hotbilden ökade kraftigt i samband med N&C.
- Han blev klippt 2v efteråt.

Egentligen är ju själva knivhuggningen ointressant. Frågan är väl vem han blev osams med, och vem som var på respektive sida? Sen om någon blev knivad på den ena eller andra sidan spelar egentligen ingen roll.
Citera
2021-11-25, 16:58
  #14458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dfd
Har du sett att skärmdumpen är spegelvändt?

Nä, den är rättvänd. Siffrorna på linjalen stämmer.
Citera
2021-11-25, 16:59
  #14459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Nä, den är rättvänd. Siffrorna på linjalen stämmer.

Erhm nej?
Citera
2021-11-25, 17:01
  #14460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dfd
Erhm nej?

Hm. Möjligt jag har fel. Skall testa att vända på den. Min hjärna funkar inte riktigt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in