Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
Jo, jag personligen hade inte snackat illa om DP av skälen du nämner. Men Leo är ju G. Pinsamt då att be om ursäkt till en våldtäktsman och goare.
Tror faktiskt Nisse högg ngn på N&C. Eller åtminstone var anledningen till att någon blev huggen.
- Han blev gripen efteråt och var fortsatt misstänkt.
- Hotbilden ökade kraftigt i samband med N&C.
- Han blev klippt 2v efteråt.
Snuten tar å förhör alla, spec om man flyr brottsplatsen. Kalla det va du vill.. Kanske det heter "gripen" men han var inte misstänkt för det.
De andra två punkterna stämmer ju onekligen. Kanske handlade bråket om han. Men han blandade inte in sig i det bråket, ännu mindre högg någon i sin prekära situation. Jag kanske inte lämnar mycket info i tråden pga alla mupparna här inne. Men jag VET att nisse inte högg någon den kvällen. Och det tänker jag inte utveckla mer. Du får tro vad du vill.
Och nej Leo är inte G, han är en pensionerad gubbe på 50+ bast som suttit av ett livstidsstraff och det i freaking Finland. Riktigt smutsigt gjort av det där samhallshorbarnet att hålla på så där. Okey för att han uppenbarligen saknar liv och uppenbarligen principer men någon måtta får det vara. Säkert barn till någon alkoliserad hora som inte pallat med uppfostran utan manlig förebild och fått en muppunge därefter.