Jag vet ej var det är som gör att vissa inte vill eller har förmågan att förstå 1+1.
Leo fullständigt mosade Ken, Petter och co med sitt projekt Kartellen. Från den stunden rånade han metaforiskt hela branschen och axlade rollen som nån typ av gudfader över svensk hiphop. Han skötte den rollen med perfektion så länge han satt inlåst och andra förde hans talan.
Framförallt genom Sebbe och Kaka endel. Men nu, när han själv ska fronta sina egna ord och åsikter, så gör han de i forum med svenska eliten. Han har inte i närheten av samma förmåga eller kunskapsdjup som avbetalda journalister eller politiker. De måste vara uppenbart för alla som ser han i debatterna mot framförallt Bali.
Varför han går i kring med vattenpistoler, förstår ja inte, för han kommer bara förlora sin status och roll. En omvänd Nisse alltså, allt handlar om att inse sin plats och sina begränsningar. Just nu synas han tyvärr massor av sin egna fåfänga.
Så blanda ej ihop Äpplen och Päron, en användare här har inte på något sätt försatt sig eller krävt ganska tung roll i offentligheten.
Skillnaden mellan dig och han här tex, är att han står för sin åsikt. Leo kan utan problem backtracka deras dialog om han skulle önska de. De är bara synd och tragiskt att Leo synas som han gör just nu, för många uppskattade nog konsten han levererade genom kartellen.
Leo fullständigt mosade Ken, Petter och co med sitt projekt Kartellen. Från den stunden rånade han metaforiskt hela branschen och axlade rollen som nån typ av gudfader över svensk hiphop. Han skötte den rollen med perfektion så länge han satt inlåst och andra förde hans talan.
Framförallt genom Sebbe och Kaka endel. Men nu, när han själv ska fronta sina egna ord och åsikter, så gör han de i forum med svenska eliten. Han har inte i närheten av samma förmåga eller kunskapsdjup som avbetalda journalister eller politiker. De måste vara uppenbart för alla som ser han i debatterna mot framförallt Bali.
Varför han går i kring med vattenpistoler, förstår ja inte, för han kommer bara förlora sin status och roll. En omvänd Nisse alltså, allt handlar om att inse sin plats och sina begränsningar. Just nu synas han tyvärr massor av sin egna fåfänga.
Så blanda ej ihop Äpplen och Päron, en användare här har inte på något sätt försatt sig eller krävt ganska tung roll i offentligheten.
Skillnaden mellan dig och han här tex, är att han står för sin åsikt. Leo kan utan problem backtracka deras dialog om han skulle önska de. De är bara synd och tragiskt att Leo synas som han gör just nu, för många uppskattade nog konsten han levererade genom kartellen.
Citat:
Säger riksmuppen tillika samhalls förundersökningsledare på mordroteln. Berätta gärna för oss mindre vetande vad denna "imponerande stake" består i att anonymt leka vän med folk och sedan läcka sin korrespondens med denne... Eller att vilja att kinesen bedriver hans egen privata vendetta mot Dumlee...
Ni är ett gäng muppar som samlats här, Gud vet bara hur det står till i era små skallar. Just du är ju en ärkemupp som i tidigare dagar säkert hade blivit en misslyckad kremlolog mtp det du försöker göra gällande från rap texter. Hade varit roligt och något man kunde skratta åt om du inte lekte så smart. Nu blir det bara patetiskt. Men det är du själv för korkad och uppblåst för att fatta. Luktar pluggis men i själva verket pantad lol.
Ni är ett gäng muppar som samlats här, Gud vet bara hur det står till i era små skallar. Just du är ju en ärkemupp som i tidigare dagar säkert hade blivit en misslyckad kremlolog mtp det du försöker göra gällande från rap texter. Hade varit roligt och något man kunde skratta åt om du inte lekte så smart. Nu blir det bara patetiskt. Men det är du själv för korkad och uppblåst för att fatta. Luktar pluggis men i själva verket pantad lol.