2021-11-25, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Fast det är ju ni som citerar mig och även ställer nya frågor, hade jag inte besvarat dom hade du ju suttit här och menat att jag inte har något till mitt försvar istället, vad jag än säger, gör eller inte gör så vrids det till förbannelse.
Klart jag tycker att jag gjort fel, det har jag aldrig sagt något emot eller ens tjaffsat om.
Det är bara ni som aldrig släpper det och går vidare, utan stirrar er blinda.
Nej det är inte alls bara bluff, idag undviker jag till och med konfrontativa situationer och lägger mig platt direkt för att vara försöka bli en bättre person och inte söka utlopp för onödigt skit där det inte hör hemma.
Men sådana frågor kommer aldrig min väg, vad jag gjort för att förbättras osv, utan det är bara konstant saker det skall stå till svars för idag, saker som tillhör det förgågna som jag försöker förbättras ifrån, men såhär kommer man inte dit, haha.
Att gå över till mormors grannar och gapa är absolut fel, det säger jag inte emot, men den saken vill du få till att det är ett återkommande inslag i mitt liv, jag har blivit arg på en äldre person 2 gånger vad jag kan komma ihåg.
Ena gången när min mormor var ett nervvrak och vårdade sin döende man ensam i hemmet medans dom vet detta och ligger på henne att rensa på tomten, på självaste julafton dessutom.
Gång nummer 2 var när min äldre granne skällde ut min son efter noter för att han råkat sparka in en boll på deras tomt.
Jag är försonad med grannarna och anstränger mig hårt för att vara en god granne men även kompensera denna äldre dam då jag än idag har dåligt samvete för detta.
Få det inte till skit detta är.
Har jag stoltserat med att jag klipper hennes gräs åt henne? eller att jag så sent som för någon vecka sedan gick över med matlåda av kallopsen jag gjorde, eller när jag rensade upp bland hennes buskage på tomten, nej det gör jag inte, för att jag tycker hela saken i sig är för gäves om man måste visa hur duktig man är, då är det inte genuint.
Men hade jag sagt det istället hade det vänts till att jag försöker få mig själv att låta så bra och att det är lögner bara, hur jag än gör går det inte, det vet du ju också.
Ni vill så gärna att jag skall vara någon jag inte är, att ni inte ser verkligheten för vad den faktiskt är.
Hur kommer det sig att enda enda människa någonsin under mina 30 år valt att såga banden med mig, EN person någonsin, dessutom en person som inte känt mig väl på över 10 år, och när denne kände mig som bäst inte ens vetat namnet på min mormor?
Hur kommer det sig att familj och övriga vänner är kvar i mitt liv?
Det håller inte att som främling bara köra över en hel person och alla i dess omgivning bara för att man själv tror något.

Det här är ingen domstol där du ska ha ett försvar. Du vinner ingenting på att försöka försvara dig, tvärt om. Sluta försök att konstant påverka vilken uppfattning folk har om dig så är du en bit på vägen. Ta till dig vad folk säger men sluta komma med förklaringar och berättelser om vad du gör idag för att bli bättre.
Citera
2021-11-25, 14:58
Medlem
123....s avatar
Citat:
Det är ju du som låter mig vara en tärande person, jag hade inte varit det minsta tärande för dig om jag inte funnits på din radar, men trots att jag är tärande så hänger du dig kvar här, varför?

Jag kostar inte mer än vad jag betalar in till skillnad från någon annan.
Dömd är jag knappast den enda som är, inte ens i rummet, minst en iaf då denna själv erkänt att man aldrig kommer ge mig en chans, fast man själv suttit på fängelse enligt egen utsago, härligt sätt, så klagar samma person på hur baronen behandlar människor, haha.

Med tanke på dina i det närmaste obefintliga inkomster genom åren och det faktum att du utöver det levt på socialbidrag så är det fetmarkerade du skriver här ovan i det närmaste rent skrattretande ..

Skulle ekvationen du påvisar här stämma så skulle statskassan i Sverige ligga på plus i nivå med den Norska med tanke på hur mycket mera skatt de flesta betalat i jämförelse med vad du gjort/gör..
Jag missunnar dig inte mat på bordet och tak över huvudet men sluta med din förmätna "hotshot" attityd likt den länkade nedan där du bakom dina solglasögon spelar AllanBrallan, vi vet alla idag hur det står till så det blir bara larvigt, det måste du förstå gubben :

https://www.youtube.com/watch?v=4I0MYI_nbs4&t=104s

Du ligger på stort minus fram tills nu gällande vad du bidragit med och vad du kostat samhället ....
Citera
2021-11-25, 15:00
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
De allra flesta föräldrar som har exempelvis 35000 kr I lön betalar första 35000 i arbetsgivaravgifter och sedan vanlig skatt på lönen.

Jag betalar 270.000 i skatt på lönen I år utan att ens börja tänka på arbetsgivarsidan, det är säkert 800.000 bara det.

Du utnyttjar samhällets goda utan att bidra med något annat över huvud taget och det är bara i väldigt få länder som du kan göra det.

Du borde skämmas rejält, riktigt rejält.

"Jag betalar så jävla mycket skatt" - Baronen 2019/2020.

Man kan göra såhär med sågott som alla, även dig.
Du har skapat en tråd där du skriver:
----------------------------------------------
"Det går knappt att leva i Sverige längre, det är så otryggt och äckligt elände överallt. Bara blattar och kriminalitet. Jag gruvar mig för Arlanda, tar hyrbil och håller mig utanför städerna.
Inga politiska lösningar finns på problemen heller, det blir bara värre och värre. Inget kan hjälpa Sverige, inte ens SD.
Är ni inte arga? Hur orkar ni bo i Sverige? 80% av svenskarna vill ha det så här och förtjänar eländet, hur orkar ni med de? Hade jag bott i Sverige hade jag tillslut blivit massmördare för jag hatar eländet så intensivt. Vad ska ni göra åt saken? Ska ni bara lägga er ner och dö? Ta den i röven av blattarna, politikerna och hjärndöda 80%?"
Här skulle man kunna klandra dig för att du sätter dig över invandrare och drar dom alla över samma kam, generaliserar brett och kallar dom alla för "blattar"
Ifrågasätt inte heller min funktionalitet då du själv säger att du hade blivit en massmördare om du bott i sverige, för märka ord och utgå från allt bokstavligt och bara skita i svaret och köra på, det är du och dina kompisar väldigt bra på.
Citera
2021-11-25, 15:01
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Exaktemente!
Olof köpte Rasks Arsle för tre tusen kronor..
Resultatet av det från Olofs sida sett hade gjort detsamma ifråga om ifall Baronen hade slutat med att svartmåla honom eller inte, poängen var att visa hur "Twofaced" BB är och det lyckades han med till 100%.. Kritiken mot honom upphörde abrupt för tid och evighet då riksdalerna nådde hans konto

Så nu Vet Vi att Baronens Arsle går att köpa för så lite som tretusen kronor, HUR MYCKET det går att pruta på det priset vet vi ännu inte, men jag skulle gissa att det är tresiffrigt eller kanske t.om tvåsiffrigt, 99kr får man väl nästan 2 dosor snus för i dag väl?

That's it mannen! ....

Fast han köpte mig ju inte, trots hans donations förändrade inte jag sättet att se på Olof eller tala om honom.
Pengar är pengar, då "vann" väl Olof då, vill man köpa mig så för all del, köp för fan, haha.
Citera
2021-11-25, 15:02
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Fläk inte ut det på internet då. Hur svårt kan det vara?
Det gör jag inte längre annat än här då det svaret inte accepteras.
Citera
2021-11-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Det är visst så!!

Ni skriver bara skit och 99% saker som inte stämmer. Men när någon frågar så gömmer ni er och flyr undan frågan HELA tiden. Varje gång varje dag! Bej vi slickar inte röv! Vi säger bara som det är. Vågar du inte erkänna det eller?!

Har inte kommit med något som inte stämmer gentemot Rask i den här tråden. Jag har gett uttryck för mina åsikter om honom baserat på det han själv delar med sig här och i sina youtubevideor.

Jag är personligen helt övertygad om att Rask överdriver sin psykiska ohälsa och att han i själva verket har starka narcissistiska tendenser vilket får honom att hamna i alla dessa situationer vilket får honom att må dåligt. För hans störning handlar mycket om att han vill styra vilken bild folk har om honom. När folk då inte håller med honom om att han är en fantastisk person så får han ångest.

Jag hatar inte Rask. Jag tycker att han ska ta upp precis det jag anför här i tråden med hans psykolog, så han kan få hjälp på riktigt, med att se sig själv utifrån andras perspektiv och skapa sig en förståelse om varför folk har problem med honom. Det är det enda sättet han kan skapa sig ett bättre liv.

Att gråta ut på instagram är i Rasks eget huvud ett väldigt tydligt bevis på att han har grov psykisk ohälsa. I andra människors huvud är det dock en tydlig indikation på att det här är en snubbe som överkompenserar, söker sympati och medkänsla och uppmuntrande ord. Vilket talar för att man har grava narcissistiska tendenser, då sådana personer går igång på precis detta.
Citera
2021-11-25, 15:04
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Du är bra på att märka ord. Han kan ''vinna'' utan att det var en tävling. Han VANN såtillvida att alla dina fördömande videos blev värda jack shit när du mer än gärna tog emot pengar av honom. Men det kanske du inte fattar.

Ang uppföljningsvideon, syftar du då på när du besvarade om det var han som hade betalat skadeståndet?

Nej, det fattar jag inte, för min ståndpunkt förändrades inte trots hans pengar till mig.
Vann jag också då över de jag utsatte för brott eftersom att de tog emot pengarna från mig?
För vad jag förstod det som var det dom som vann över mig.
Citera
2021-11-25, 15:05
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
"Oss andra".

Tala för dig själv. Dessutom är dina bevekelsegrunder tveksamma. Uppenbart är att du slickar röven på Rask. Ömsom låter du dock kritisk till honom, vilken tyder på att du fått för dig att man måste tycka illa om Rask för att kunna diskutera i tråden.

"Vilken tyder på att du fått för dig att man måste tycka illa om Rask för att kunna diskutera i tråden"
Ja men det ÄR ju så, visa mig när någon har sagt ett enda gott ord om mig som inte folk sagt ngt i stil med "stick din rövslickare", osv.
Citera
2021-11-25, 15:11
Medlem
Citat:
Man kan göra såhär med sågott som alla, även dig.
Du har skapat en tråd där du skriver:
"Det går knappt att leva i Sverige längre, det är så otryggt och äckligt elände överallt. Bara blattar och kriminalitet. Jag gruvar mig för Arlanda, tar hyrbil och håller mig utanför städerna.
Inga politiska lösningar finns på problemen heller, det blir bara värre och värre. Inget kan hjälpa Sverige, inte ens SD.
Är ni inte arga? Hur orkar ni bo i Sverige? 80% av svenskarna vill ha det så här och förtjänar eländet, hur orkar ni med de? Hade jag bott i Sverige hade jag tillslut blivit massmördare för jag hatar eländet så intensivt. Vad ska ni göra åt saken? Ska ni bara lägga er ner och dö? Ta den i röven av blattarna, politikerna och hjärndöda 80%?"
Här skulle man kunna klandra dig för att du sätter dig över invandrare och drar dom alla över samma kam, generaliserar brett och kallar dom alla för "blattar"
Ifrågasätt inte heller min funktionalitet då du själv säger att du hade blivit en massmördare om du bott i sverige, för märka ord och utgå från allt bokstavligt och bara skita i svaret och köra på, det är du och dina kompisar väldigt bra på.

Kan du försöka acceptera att denna tråden handlar om dig och ingen annan. Den här tråden är inte en debatt eller en tråd där man jämför vem som är mest klandervärd, Rask eller skribenterna. Det är helt irrelevant vad den här personen har för åsikter. Har du problem med det han skrev i den tråden kan du ta upp det i den tråden också.
Citera
2021-11-25, 15:15
Medlem
Citat:
"Vilken tyder på att du fått för dig att man måste tycka illa om Rask för att kunna diskutera i tråden"
Ja men det ÄR ju så, visa mig när någon har sagt ett enda gott ord om mig som inte folk sagt ngt i stil med "stick din rövslickare", osv.

Ditt problem ligger i att du tror att det är en tråd där man bara får ge uttryck för sitt hat emot dig. Saken är bara att folk tycker illa om dig för sättet du beter dig, och inte för att det är premissen man måste ställa upp på för att få skriva i tråden.
Citera
2021-11-25, 15:23
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja. För det du säger har någon form av trovärdighet menar du?

Du har under alla dessa år visat tydligt att det du säger inte är mycket värt, det korrelerar sällan med hur du faktiskt beter dig.

Det har lika mycket trovärdighet som du menar att det inte har det.
Vad jag har gjort under alla år är fortfarande inte nu.
Citera
2021-11-25, 15:27
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Bara i barnbidrag kostar din familj skattebetalarna 53 760kr du betalt väl inte ens hälften av det i skatt. Du springer hos psykologer och vårdcentral stup i kvarten tror du det är ideella föreningar ? Du har suttit hos kriminalvården i över ett år tror du dom jobbar gratis. Du ÄR en stor nettoförlust för samhället JUST NU och har varit det ett tag, men du har lite mer än 30 år i arbetslivet kvar att göra rätt för dig. Om du kommer till rätt med ditt trauma, jag hade haft ångest när det oranga kuvert kom om jag hade varit dig, jag är bara ett år äldre än dig (89:a) och börjar få pensionsångest då har jag även fast inkomst sen 13 år tillbaka + pensionsspar och en del aktier o fonder. Jag förstår att du har panikångest det hade jag också haft i dina skor.

"Bara i barnbidrag kostar din familj skattebetalarna 53 760kr du betalt väl inte ens hälften av det i skatt"
Stämmer, men jag skrev att jag inte kostar staten mer än någon annan, skrev även att jag är långt ifrån den enda förälder "utan jobb", även de föräldrarna plockar ut barnbidrag, det är inget unikt för mig, och alltså kostar jag inte mer än någon annan "arbetslös" förälder.
Du hade säkert haft panikångest i mina skor, men av en annan anledning än mig hör jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in