2021-11-20, 20:02
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Snarare lite tvärtom. Efter ett tag tröttnar de lokala på att vara efter en. Tex: de första fem månaderna i New-age byn var värst, när jag kom tillbaka efter en månad så var de betydligt lugnare; men lyssnade ändå av. Senast de var maniska var förra vintern i en stor svensk stad men efter det lugnande de ned sig rätt mycket.

En del efter mig lite lätt i huvudstaden i somras men inget man inte kunde ignorera egentligen.

Har du något namn på dem? Antingen här eller i PM?

Har du testat att sätta på filminspelning på mobilen och ha den mot örat för att spela in dessa?

Jag lämnade in anmälan på två med bild men slutade med anmälan mot polisen och ingen utredning för stalking.
Citera
2021-11-22, 13:11
Medlem
RiktigTIs avatar
I Dr Duncan bok "Project: Soul Catcher" skriver han om saker som han inte förstå (väldigt uppenbart) - han påstår sig ha en doktorsexamen inom samhällsvetenskap (business). Det som är intressant är hur han leker med Bibliska termer & grekiska gudar; exempelvis har han ett citat från bibeln i hans förord samt jämför sig med en grekisk figur som blir fördömd för att denna avslöjat Gudars tillvägagångssätt (teknologier och tekniker) - han är inte på något sätt religiös eller troende men hans bok indikerar att "gud" är staten som använder dessa teknologier; därmed finns ingen "gud".

Han kallar det verktyget som används mot oss för S.A.T.A.N. - Silent Assissination Through Adaptive Networks. Dessa Illuminati/Frimurare älskar att leka med bibliska termer & bibeln i sina psykologiska & sociala operationer.

Uppenbarligen vill de övertyga den kristna högern & allmännheten att "SATAN" är bakom det här - att folk alltså ska acceptera att det är en övernaturlig kraft som endast kan bekämpas med bön. Vad betyder det? Det betyder att de försöker få samhället att se det hela övernaturligt istället för konkreta psykologiska & sociala operationer med riktiga människor som blir kontaktade & mutade/övertygade att delta i en operation som påverkar ens liv på ett grovt olagligt sätt; oetiskt & amoraliskt.

I min mening är de utan tvekan satanister eller luciferianer som dessa kristna högergrupper anser om statliga olagliga operation som är brott mot mänskligheten anser. De anspelar sedan slutet av 2000-talet på den religiösa högern & religion för att komma undan öppet i samhället med olagliga operationer.

Det kan betyda att denna kult/sekt/kyrka/sällskap (bl.a. Frimurare) verkligen tror på religion, övernaturligt eller spiritualitet, eller så vill de experimentera eller forska på individer. På toppen finns de mäktigaste grupper inom religion/spiritualitet som har incitament & specialintressen att skapa en sådan falsk verklighet - globala sociala operationer.

Om så är fallet är det återigen en beteende- & trossystemmodifikation vilket förklarar varför min kristna familj öppet är med på det i minst åtta år (troligen i 15 år). De vill att vi ska tro att vi är utsatta för S.A.T.A.N. & dennes Mind Control som tar över personer i vår sociala krets online & offline i dennes agenda. Självklart är militären & underrättelse Satans betjänare på jorden eftersom dessa utför strikt Mind Control i sin hierarki samt även dödar & ljuger (bedrägeri/lögner är hur krig utförs).

De ger sig på mig för att de med min familj har irrationella tron om mig vilket de övervakar mig 24/7 för att emulera en närvaro med Mind Control som efterliknar Satan (S.A.T.A.N.) - helt sjuka grejer men så tänker sociopater, psykopater & narcissister med oändliga resurser & agendor som sträcker sig 10-25-50 år i framtiden.
Citera
2021-11-22, 23:11
Medlem
RiktigTIs avatar
De samlar data om måltavlor för att skapa psykologiska operationer vilket kan delvis vara synkronicitet eftersom de vill att vi ska tro att det är..
  • att vi är attackerade vid övernaturliga krafter (Satan/Gud)
  • att vi är attackerade av säkerhetstjänster som förföljer oss (politiskt/religiös förföljelse)
  • att vi har blivit psykiskt sjuka som ser oklara samband då & då

Huvuddelen i det här är att skapa paranoia som förvärrar många delar av ens liv. Fundamentet i det här är en hemlig underrättelseoperation i bakgrunden. De påstår att de bl.a. experimenterar, forskar eller undersöker en målperson (det handlar inte alltid om "kriminalitet")

Frågan är vilka som driver dessa sociala & psykologiska operationer på lokalnivå & globalnivå? Någon kult/sekt/kyrka/sällskap (bl.a. frimurare) i djupa staten i väst som har ett globalt samarbete. De använder avancerade vapen & teknologier.

I slutändan verkar den kristna högern tro att Jesus är svaret mot dessa satanistiska operationer inom militär & säkerhetstjänster.
Citera
2021-11-23, 09:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De samlar data om måltavlor för att skapa psykologiska operationer vilket kan delvis vara synkronicitet eftersom de vill att vi ska tro att det är..
  • att vi är attackerade vid övernaturliga krafter (Satan/Gud)
  • att vi är attackerade av säkerhetstjänster som förföljer oss (politiskt/religiös förföljelse)
  • att vi har blivit psykiskt sjuka som ser oklara samband då & då

Huvuddelen i det här är att skapa paranoia som förvärrar många delar av ens liv. Fundamentet i det här är en hemlig underrättelseoperation i bakgrunden. De påstår att de bl.a. experimenterar, forskar eller undersöker en målperson (det handlar inte alltid om "kriminalitet")

Frågan är vilka som driver dessa sociala & psykologiska operationer på lokalnivå & globalnivå? Någon kult/sekt/kyrka/sällskap (bl.a. frimurare) i djupa staten i väst som har ett globalt samarbete. De använder avancerade vapen & teknologier. Höjt i dunkel och man kan bara hoppas att det en dag klarnar. Men kanske gör det inte det.

I slutändan verkar den kristna högern tro att Jesus är svaret mot dessa satanistiska operationer inom militär & säkerhetstjänster.

Nu har mina lagt av sedan länge, men ändå.

Problemet är som sagt när man inte vet vilka det är eller vad de egentligen vill.

Det kan vara precis allting mellan en gammal flickvän som vill hämnas, till okända ghostade tinderdejter som vill hämnas, till autonoma/antifa som vill ha den perfekta ledaren eller finanseliten som vill skapa den perfekta ledaren, fascister eller vänsterextrema, eller mittenpolitiska. De vill antingen skapa sin egen perfekta ledare eller skicka in objektet på psyket, eller bara av okänd anledning ge objektet en passande partner. Finns det religiös grund, eller tvärtom inte alls. Som jag ser det är precis allting höjt i dunkelt och utifrån mitt perspektiv finns det ingen rationalitet alls förutom möjligtvis att av någon anledning utreda objektet; kanske för att det har en speciell potential (som kan vara både positiv och negativ för huvudmännen); eller bara råkar vara nära ett eller flera skyddsobjekt av olika slag.

För min del ska jag försöka glömma det inträffade då det blir som att gå runt i en cirkel. Det mesta talar för att det är någon form av utredning. SÄK eller annan underrättelsetjänst har fått väl fått för sig att man på något sätt var/är speciell. Jag vet dock inte och ibland måste man kunna erkänna att man inte vet. Kanske får man aldrig heller veta. Kommer vi att få bevis på intelligent liv i universum under min livsstil, det är också en fråga man aldrig kan få svar på kanske (innan man står inför det).

Det skulle potentiellt kunna bli flera böcker skrivna om varför dessa människor höll på som de gjorde. Samtliga med diametralt helt olika utgångspunkter och tolkningar. Var de religiösa eller politiska fanatiker många av dem eller bara polisens volontärer som utredde en för att man stod relativt nära ett antal skyddsobjekt. Eller precis vad som helst annat.

Terapi nog en bra modell för att släppa det här för de som varit utsatta.

Jag tror som sagt det är extremt få som blir utsatta för detta för annars skulle ju tråden svämmat över. 4 -5 i tråden räknar jag det till som varit utsatta, men de behöver inte vara det längre.
Senast redigerad av Trintignant 2021-11-23 kl. 09:24.
Citera
2021-11-23, 09:29
Medlem
regafras avatar
Citat:
Snarare lite tvärtom. Efter ett tag tröttnar de lokala på att vara efter en. Tex: de första fem månaderna i New-age byn var värst, när jag kom tillbaka efter en månad så var de betydligt lugnare; men lyssnade ändå av. Senast de var maniska var förra vintern i en stor svensk stad men efter det lugnande de ned sig rätt mycket.

En del efter mig lite lätt i huvudstaden i somras men inget man inte kunde ignorera egentligen.

Rätt lugnt på landet där jag var sedan, men de höll på lite grann och manipulerade butiksägare att bete sig märklig och någon märklig sak utöver det. Men inte så mycket ändå.

De är ändå schysstare i Sverige än i många andra delar av världen; på vissa ställen har de varit helt galna. Ganska fanatiska förra vintern, men tror de är mycket lugnare där sedan.

Enligt min mor som verkar veta vad som höll på så kommer jag aldrig få reda på vad det egentligen gällde. Finns alla möjliga anledningar som sagt.

De har egentligen aldrig varit hotfulla utan mer intresserade av att försöka stressa upp en. Inte de mest roliga livet antar jag.

Ska man flytta måste man byta både telefon och nummer samt kanske kontakter med vissa vänner. De lär ju dock ha ens dator hackad. Jag vet inte om de kan ta sig igenom t ex två fysiska brandväggar, men sannolikt kan de det. Är man inte online så kan de inte spåra en ändå; men jag döljer ändå inget så.

Att hålla på att flytta till nya områden ger stalkarna övertaget med skitsnack, speciellt om du inte kan säga något som i mitt fall så skyddade jag dessa i början och trodde dessa var under utredning. Nu går jag ut offentligare med delar och då blir jag i stället uppsagd

Får se i veckan kan bli riktigt frisk om jag får en enkel behandling mot inflammation. Också en anledning att hålla en sjuk, man orkar inte med allt som jobba och allt klagande på ett bra sätt .

Har minst haft 16 läkare av den specialiteten och bara två har gjort något seriöst försök, och löste en del nu i utlandet för en tid sedan och hoppas att den tredje av 16 i landet gör ett bra jobb nu i veckan med det sista mycket enkla ingreppet annars är det bara 2 i Sverige utav dessa 16 ... och man får gå runt mede värk etc tills man kommer utomlands igen vilket kan ta tid då man blivit arbetslös också. S vet precis hur de ska slå mot en människa på alla plan och samtidigt saknar totalt ryggrad= jobbig kombo.
Senast redigerad av regafra 2021-11-23 kl. 10:03.
Citera
2021-11-23, 12:16
Medlem
regafras avatar
Citat:

Jag tror som sagt det är extremt få som blir utsatta för detta för annars skulle ju tråden svämmat över. 4 -5 i tråden räknar jag det till som varit utsatta, men de behöver inte vara det längre.

Om du är helt 100 på att du är utsatt så är det sista du bör göra är att ta upp det i någon terapi, de kan hitta på vad som helst efter det.
Säger du att du har sömnbesvär så kan de väcka dig varje natt tills du bara stammar och inte orkar tänka och anmäler du då så ser de att du har sömnproblem sedan innan och "måste ju då var det".

Du tror att de kommer kompensera dig? Säger de vad du ska skriva här?

Tror du skulle vara mer betjänt av att börja ta upp dessa på bild och ljud förutsatt att det inte är rent kriminella runt dig, för de kan ju tolka det fel.

Sedan som du skriver att "få skriver här" , det är inte konstigt då inget händer här bara upprepningar , bara få konkreta åtgärder.

Tog många år innan jag hittade GS trotts att jag googlat på tortyr och hade jag läst vissa texter här om ufo mm först så hade jag aldrig ens tittat in på sidan igen och bara tänkt "vilka lirare", men sett innan vissa med konkreta händelser som liknar det jag stundtals varit med om blandat med de som jag senare förstått var rena undersökande åtgärder av olika om ett brott.
Citera
2021-11-23, 21:40
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Om du är helt 100 på att du är utsatt så är det sista du bör göra är att ta upp det i någon terapi, de kan hitta på vad som helst efter det.
Säger du att du har sömnbesvär så kan de väcka dig varje natt tills du bara stammar och inte orkar tänka och anmäler du då så ser de att du har sömnproblem sedan innan och "måste ju då var det".

Det är som om du ser en alkis som pratat om rosa elefanter, nästa gång du ser denne så har du svårt att tänka att om han sagt att han såg guldklimpar ,att det är värt mödan att gå och titta även om det kan vara mer logiskt med guldklimpar än rosa elefanter om det inte är ett prank som alkisen sett.

S håller oss hårt sysselsatta med mp:s galna energipolitik så få har tid , råd, lust att lägga det extra på annat. Som annat så är det tydligen jag som räknas in i den kategorin trotts bra bevis, rätt tänk och vill ha en bra planet för alla på det mest logiska sätten, sätt som alla är för blinda för att tänka till på och det kan ni tacka s mfl
Citera
2021-11-25, 11:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nu har mina lagt av sedan länge, men ändå.

Problemet är som sagt när man inte vet vilka det är eller vad de egentligen vill.

Det kan vara precis allting mellan en gammal flickvän som vill hämnas, till okända ghostade tinderdejter som vill hämnas, till autonoma/antifa som vill ha den perfekta ledaren eller finanseliten som vill skapa den perfekta ledaren, fascister eller vänsterextrema, eller mittenpolitiska. De vill antingen skapa sin egen perfekta ledare eller skicka in objektet på psyket, eller bara av okänd anledning ge objektet en passande partner. Finns det religiös grund, eller tvärtom inte alls. Som jag ser det är precis allting höjt i dunkelt och utifrån mitt perspektiv finns det ingen rationalitet alls förutom möjligtvis att av någon anledning utreda objektet; kanske för att det har en speciell potential (som kan vara både positiv och negativ för huvudmännen); eller bara råkar vara nära ett eller flera skyddsobjekt av olika slag.

För min del ska jag försöka glömma det inträffade då det blir som att gå runt i en cirkel. Det mesta talar för att det är någon form av utredning. SÄK eller annan underrättelsetjänst har fått väl fått för sig att man på något sätt var/är speciell. Jag vet dock inte och ibland måste man kunna erkänna att man inte vet. Kanske får man aldrig heller veta. Kommer vi att få bevis på intelligent liv i universum under min livsstil, det är också en fråga man aldrig kan få svar på kanske (innan man står inför det).

Det skulle potentiellt kunna bli flera böcker skrivna om varför dessa människor höll på som de gjorde. Samtliga med diametralt helt olika utgångspunkter och tolkningar. Var de religiösa eller politiska fanatiker många av dem eller bara polisens volontärer som utredde en för att man stod relativt nära ett antal skyddsobjekt. Eller precis vad som helst annat.

I mitt fall kan det vara 10-tal personer som satt mig i operationen eller så har jag blivit headhuntad av gruppen som letar specifika "måltavlor".

Det ÄR få som blir aktivt utsatta för påverkansoperationer - troligen 1 av 100 000 till 500 000. Däremot är alla övervakade tror jag - speciellt de runt en måltavla.

Däremot är hela sällskapet & propagandan styrd av den ansvariga gruppen; det är meningen att vi ska bli utsatta för online psykologiska operationer.
Citera
2021-11-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hon spelar förstås ingen roll alls för min eventuella tro på gs, det är frånvaron av bevis som är det avgörande. Därtill kommer även frånvaron av vettiga skäl till att det skulle förekomma, men det kan jag förstås bortse från om bevis finns för att gs förekommer, tillsammans blir dock saknaden av orsak och den totala frånvaron av bevis oerhört starka argument för att det bara är fantasier.
När vittnesmålen som bjuds i tråden dessutom svamlar om inopererade elektroniska implantat i nacken som gör att de bland annat hör röster, får bättre matsmältning och ökad potens så inser nog de flesta vilken sorts stollar vi talar om.

Raka motsatsen. Jag har gjort följande fynd senaste halvåret Sömntablett som ligger kvar i magsäcken i över sju timmar (cirkadin/mekatronin), harklade upp tabletten näst intill intakt, av en sur uppstötning på morgonen efter. En sådan tablett smälter normalt på ca en halvtimme. Detta har skett två gånger senaste 3 månaderna. Det var lika bra det för annars hade man varit lite groggy den dagen. Det är bara S_po som styr denna typ av inplantat. En placeboeffekt kan ju bli att man tror att dessa inplantat ger bättre matsmältning när inplantaten går i standby läge. Sådana inplantat är ju jävulen själv eftersom dålig matsmältning=dåligt näringsupptag=intern näringsbrist=ökad aggressivitet (överlevnads) jakt och samlar instinkt, helt naturligt för att kroppen tror att man håller på att svälta ihjäl. Vi börjar väl bli uppemot närmare 10 000 sådana monster med inplantat i landet som likt en tickande bomber som växer i antal med tiden. Det är statens fel eftersom staten ligger bakom s_pos fullmakter och dess verksamhet.
Någon med liknande erfarenheter? Dålig matsmältning, då vet ni vad ni kan skylla på.
Citera
2021-11-25, 12:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Raka motsatsen. Jag har gjort följande fynd senaste halvåret Sömntablett som ligger kvar i magsäcken i över sju timmar (cirkadin/mekatronin), harklade upp tabletten näst intill intakt, av en sur uppstötning på morgonen efter. En sådan tablett smälter normalt på ca en halvtimme. Detta har skett två gånger senaste 3 månaderna. Det var lika bra det för annars hade man varit lite groggy den dagen. Det är bara S_po som styr denna typ av inplantat. En placeboeffekt kan ju bli att man tror att dessa inplantat ger bättre matsmältning när inplantaten går i standby läge. Sådana inplantat är ju jävulen själv eftersom dålig matsmältning=dåligt näringsupptag=intern näringsbrist=ökad aggressivitet (överlevnads) jakt och samlar instinkt, helt naturligt för att kroppen tror att man håller på att svälta ihjäl. Vi börjar väl bli uppemot närmare 10 000 sådana monster med inplantat i landet som likt en tickande bomber som växer i antal med tiden. Det är statens fel eftersom staten ligger bakom s_pos fullmakter och dess verksamhet.
Någon med liknande erfarenheter? Dålig matsmältning, då vet ni vad ni kan skylla på.

Du svarade på ett 6 år gammalt inlägg - Säpo kanske har bytt metod sen dess och siktar nu på att ge folk dålig matsmältning istället för extra bra matsmältning, eller så har det kanske kommit en bugg i implantaten 😄… (eller så är det bara fantasier fortfarande)
Citera
2021-11-25, 13:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.

Jag har inga implantat eller något liknande - det är vad jag är övertygad om. Inte heller är jag utsatt för energivapen. Däremot är jag utsatt för en underrättelse- & påverkansoperation online & offline. De verkar vilja samla data om mig i syfte att kopiera mig; de ber folk att härma/imitera/följa mig vilket min ex-dejt erkänt.

På senaste tiden tycker jag att "Perception Warfare" beskriver det övergripande. Min famil & mina vänner är med på det i den graden att de blir delvis underrättade & får "order" (förslag; de blir inte "tvingade" men ges incitament (manipulation)) att utföra aktioner mot en; att säga saker.

De som sponsrar det här är mäktiga & inflytelserika; frimurarnätverk används för operationen dock är gruppen som sponsrar det här högt upp i nätverket & utanför det. SÄPO är en myra i relation till de globala säkerhetstjänster - de böjer sig gladligen för att bli påsatta av CIA utan glidmedel; torrt som fan.

Sedan är det sjukt att de verkar tro att jag är "anti-kristus" som i filmen "Life of Brian" som misstagen identitet - att denna nätverk kontaktar folk i mitt nätverk online & offline där de påstår att jag tror att jag är anti-kristus eller Jesus - det är alltså en religiös/politisk förföljelse men egentligen Mind Control eftersom de försöker styra hur ens sociala krets ser på en. Inte nog med det - DE utför psykologiska operationen att jag själv ska tro på det (propaganda).

De vill skapa något av en. Vissa blir ledare; andra vill de skapa terrorister av (masskjutare). Vi är en del av ett system som finns oavsett om vi finns eller inte; där de styr människors liv efter deras agenda.
Citera
2021-11-25, 18:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Alltså hela syftet med det här är psykologiska effekt. Eftersom jag har speciella förutsättningar i livet är min hjärna det enda jag har att bygga ett liv med vilket de attackerar... Det här är extremt personligt för mig då de har påverkat mitt liv bakom min rygg som fuckat min hjärna samtidigt som de ber folk att fucka min verklighetsuppfattning för deras jävla nöje för experiment, forskning, operationer etc.

Alltså vad fan vill de med att kontakta mina dejt online & offline??? Att styra min sketna verklighet??? Det sista jag vill i mitt liv är att bli som de vill; de har kunnat likväl förorsakat min död flera gånger om genom självmord.

Vad än de påstår sig göra är det till min förstörelse. Jag mår inte bra av att bli grovt kränkt; bli övervakad 24/7, spelad hjärnspel på; få det att se övernaturligt ut på artificiellt sätt.

Ibland tror jag att dessa skithögar till människor vill att jag ska bli en munk eller präst; något spirituellt. I själva verket vill jag bli rik & leva ett fint liv utan förföljelse & avsaknad av privatliv.

Nu är det dags att dessa skithögar tar ansvar & ger mig min kompensation & lämnar mig IFRED!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in