Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
De samlar data om måltavlor för att skapa psykologiska operationer vilket kan delvis vara synkronicitet eftersom de vill att vi ska tro att det är..
- att vi är attackerade vid övernaturliga krafter (Satan/Gud)
- att vi är attackerade av säkerhetstjänster som förföljer oss (politiskt/religiös förföljelse)
- att vi har blivit psykiskt sjuka som ser oklara samband då & då
Huvuddelen i det här är att skapa paranoia som förvärrar många delar av ens liv. Fundamentet i det här är en hemlig underrättelseoperation i bakgrunden. De påstår att de bl.a. experimenterar, forskar eller undersöker en målperson (det handlar inte alltid om "kriminalitet")
Frågan är vilka som driver dessa sociala & psykologiska operationer på lokalnivå & globalnivå? Någon kult/sekt/kyrka/sällskap (bl.a. frimurare) i djupa staten i väst som har ett globalt samarbete. De använder avancerade vapen & teknologier. Höjt i dunkel och man kan bara hoppas att det en dag klarnar. Men kanske gör det inte det.
I slutändan verkar den kristna högern tro att Jesus är svaret mot dessa satanistiska operationer inom militär & säkerhetstjänster.
Nu har mina lagt av sedan länge, men ändå.
Problemet är som sagt när man inte vet vilka det är eller vad de egentligen vill.
Det kan vara precis allting mellan en gammal flickvän som vill hämnas, till okända ghostade tinderdejter som vill hämnas, till autonoma/antifa som vill ha den perfekta ledaren eller finanseliten som vill skapa den perfekta ledaren, fascister eller vänsterextrema, eller mittenpolitiska. De vill antingen skapa sin egen perfekta ledare eller skicka in objektet på psyket, eller bara av okänd anledning ge objektet en passande partner. Finns det religiös grund, eller tvärtom inte alls. Som jag ser det är precis allting höjt i dunkelt och utifrån mitt perspektiv finns det ingen rationalitet alls förutom möjligtvis att av någon anledning utreda objektet; kanske för att det har en speciell potential (som kan vara både positiv och negativ för huvudmännen); eller bara råkar vara nära ett eller flera skyddsobjekt av olika slag.
För min del ska jag försöka glömma det inträffade då det blir som att gå runt i en cirkel. Det mesta talar för att det är någon form av utredning. SÄK eller annan underrättelsetjänst har fått väl fått för sig att man på något sätt var/är speciell. Jag vet dock inte och ibland måste man kunna erkänna att man inte vet. Kanske får man aldrig heller veta. Kommer vi att få bevis på intelligent liv i universum under min livsstil, det är också en fråga man aldrig kan få svar på kanske (innan man står inför det).
Det skulle potentiellt kunna bli flera böcker skrivna om varför dessa människor höll på som de gjorde. Samtliga med diametralt helt olika utgångspunkter och tolkningar. Var de religiösa eller politiska fanatiker många av dem eller bara polisens volontärer som utredde en för att man stod relativt nära ett antal skyddsobjekt. Eller precis vad som helst annat.
Terapi nog en bra modell för att släppa det här för de som varit utsatta.
Jag tror som sagt det är extremt få som blir utsatta för detta för annars skulle ju tråden svämmat över. 4 -5 i tråden räknar jag det till som varit utsatta, men de behöver inte vara det längre.