Citat:
Ursprungligen postat av
Cuckslayer
Ja, jag tycker så. Tydligen är jag långt ifrån ensam om att tycka så också. Som sagt, Tobbes farsa har helt klart agerat felaktigt en gång i tiden men du kan knappast mena att Tobias är en hycklare för att han bor hos sin pappa och äcklas av att Federley knullar med någon som gillar att knulla småbarn.
Du är så förblindad av ditt SD-hat att du inte kan tänka som vi andra gör.
Nä, jag har fått nog nu. Adjö.
Det finns en annan avgörande skillnad mellan fallen. TS ”glömmer” att Federley utsatte sin dotter för en stor risk när han bjöd in mannen att flytta in hos sig, i Federleys och dotterns hem. Mannen är en dömd pedofil, förgripit sig grovt på minderåriga barn. Dottern i samma ålder som en av de utsatta barnen. Dessutom är mannen fortfarande VILLKORLIGT frigiven (sista 3 åren av ett 9-årigt fängelsestraff).
Kriminalvården kallade till samtal för att de var OROLIGA över detta faktum. Federley blev upprörd, inte för sin dotters säkerhet, men för att kriminalvården la sig i.
TS försöker bygga ett case för att smutskasta SD och försvara Centern. Det håller inte någonstans, så genomskinligt att det enbart handlar om politiskt grundat förtal, inte någon slags rättvisepatos som TS försöker hävda.
Edit: Federley väljer alltså sitt knull före dotterns säkerhet.