Citat:
Nej det funkar inte så. De av oss som är singlar vid 40 må leta efter en bra karl men är antagligen inte så kräsna längre utan tar något tidsfördriv. Håller med. Tjejer på Tinder är lite som den där snälla, oskyldiga personen som fick makt och blev en tyrann. Tjejer som har såna extrema krav är oftast de som kommer vara ensamma vid 40 och där kommer de inse sina misstag och kommer börja ge "nice guys" en chans, men vid det laget är det redan försent då dessa nice guys inte längre kommer vilja ha något med dem att göra.
De andra som vill stadga sig börjar mellan 25-30 skulle jag gissa. Och en schysst kille vill väl alla helst ha till familj och relation?
Citat:
Många kör väl filter? Sedan är folk inte så fula överlag. Särskilt inte på bild Varför är alla tjejer på Tinder så jäklans snygga? Party-pinglor med ett glas bubbel i handen och ett million dollar smile. Instinktivt vet man att det aldrig kommer gå med tanke på konkurrens.
Det eller på gränsen till utvecklingsstörda.
Inget mellanläge så kvar blev man.
Det eller på gränsen till utvecklingsstörda.
Inget mellanläge så kvar blev man.
se dig omkring i verkligheten och bedöm hur tjejer ser ut på riktigt. Det är ju tjejer från verkligheten du kollar på om det inte är fejkkonton.Sedan tycker jag du istället ska snacka med många eller pröva matcha med många. Inte viktigt att bli bortvald.
Citat:
Jag är inte go online. Killar brukar fortsätta kontakt ändå. Det är främst de mest skumma själva som klagar. Tack för förtydligande
Och nej, jag tittar inte på någon profil på Tinder alls då jag inte har det, utan utgick bara från hur dom flesta tjejprofiler ser ut på andra sidor. Men jag förstod lite bättre då jag fick en förklaring, men vore kul att få se en typisk sån text, som är passiv aggressiv, men det kanske faller utanför denna tråds fokus?
Men om någon kan ge exempel på utformning så skulle det vara intressant att få ta del av.
Den enda lilla gnutta jag möjligen kan förstå om en tjej har en sån attityd, är om många andra icke önskvärda kontaktar henne, så försöker hon så gott det går filtrera redan i profilen om hon blir less på att "fel" killar matchar och tar kontakt. Men givetvis kan man göra det på ett snyggt sätt och på icke snygga sätt.
Och nej, jag tittar inte på någon profil på Tinder alls då jag inte har det, utan utgick bara från hur dom flesta tjejprofiler ser ut på andra sidor. Men jag förstod lite bättre då jag fick en förklaring, men vore kul att få se en typisk sån text, som är passiv aggressiv, men det kanske faller utanför denna tråds fokus? Men om någon kan ge exempel på utformning så skulle det vara intressant att få ta del av.
Den enda lilla gnutta jag möjligen kan förstå om en tjej har en sån attityd, är om många andra icke önskvärda kontaktar henne, så försöker hon så gott det går filtrera redan i profilen om hon blir less på att "fel" killar matchar och tar kontakt. Men givetvis kan man göra det på ett snyggt sätt och på icke snygga sätt.
Jag hade antagligen varit trevligare om jag inte upplevt så många icke trevliga män på dejtingsidor. Prövade på Tinder. Fanns väl inga otrevliga dialoger där. Men många som gillade mig hade fejkkonton. Var gifta. Ville ha skumma sexuella relationer. Fotograferade kanske enbart sina kläder och hade som profilfoton. Och tog typ artistnamn. Fasiken så jag började undra om det var samma lirare som satt med flera konton.
Kan tyvärr inte komma på vilka spydigheter jag kan kasta ur mig när jag tjafsar med någon men brukar väl ha griniga profiltexter. Är du si och så blablabla, skriv inte osv.
Inte mycket att kommentera. En del av oss män är dessvärre sådana. Inte bara män visserligen. Även ni kvinnor. Då kanske du kan förstå vad som har hänt med många kvinnor när de idag får så enormt mycket uppmärksamhet. Vad för hybrisinställning och karaktär det utvecklar. Det är inte direkt positiva egenskaper som lockar vettiga och bra män.