2021-11-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky
Stoppa Pressarna spinner på:

https://stoppapressarna.se/svenskt/z...rna-pa-natet-0

Är det fritt fram för media nu om de vill?

Citat från Stoppa pressarna,
Sångerskan får flera elaka kommentarer för de privata bilderna som visar henne i intima situationer.
Fingrar i röven är vad det är-usch va äckligt.
2021-11-24, 02:37
Bannlyst
Oj vad sleten hon ser ut. Hon är inte över 30? Det har gått fort.
2021-11-24, 07:42
Medlem
4Motions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky
Vilken osexig dans, så man vill kräkas, helt smaklöst.

Men hon putar gärna med den underbara röven...
2021-11-24, 07:48
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det nya med det här är väl att en mainstream-artists karriär inte verkar påverkas alls av att det läcker ut grova porrbilder. Det lär ju vara kört att försöka utpressa någon i fortsättningen med hot om att publicera nakenbilder. Låtsas man bara som att det regnar själv, så är det ingen som förfäras.
2021-11-24, 11:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talafly
Oj vad sleten hon ser ut. Hon är inte över 30? Det har gått fort.
Hon är bara 23 år. Så det har gått väldigt fort.
2021-11-24, 12:44
Medlem
Det var värst då så svårt det vara att inte ha synpunkter på Zara, hennes bilder etc.
Är väl tredje gången jag skriver här.

Undrar faktiskt om hon inte "går i gång" på att veta att hennes fans har sett bilderna.....
En form av "fetisch" hon har kanske.

Har kikat på några klipp från hennes senaste konsert och där agerar hon nästan slapmigare än Spears, Madonna och Gaga tillsammans...

Men shit vad fet hon har blivit.

https://oltnews.com/zara-larsson-tak...-native-sweden
2021-11-24, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det nya med det här är väl att en mainstream-artists karriär inte verkar påverkas alls av att det läcker ut grova porrbilder. Det lär ju vara kört att försöka utpressa någon i fortsättningen med hot om att publicera nakenbilder. Låtsas man bara som att det regnar själv, så är det ingen som förfäras.
Samhället i stort e inte lika moraliserande som här på Flashback så det krävs nog mer än detta för att det ska påverka karriären.
2021-11-24, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Det var värst då så svårt det vara att inte ha synpunkter på Zara, hennes bilder etc.
Är väl tredje gången jag skriver här.

Undrar faktiskt om hon inte "går i gång" på att veta att hennes fans har sett bilderna.....
En form av "fetisch" hon har kanske.

Har kikat på några klipp från hennes senaste konsert och där agerar hon nästan slapmigare än Spears, Madonna och Gaga tillsammans...

Men shit vad fet hon har blivit.

https://oltnews.com/zara-larsson-tak...-native-sweden
Håller med. Det är mycket tråkigt att kvinnor som skall vara en förebild för yngre tjejer. Tillåter sig själva att äta upp sig till den viktklassen....
2021-11-24, 17:45
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Håller med. Det är mycket tråkigt att kvinnor som skall vara en förebild för yngre tjejer. Tillåter sig själva att äta upp sig till den viktklassen....
Ingen har påstått att hon är en förebild för unga tjejer. Var får du det ifrån? Skulle vara ungefär som att få för sig att Avicii och rapparen Einar är förebilder för unga killar. Det vore just snyggt.
2021-11-24, 18:40
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4Motion
Men hon putar gärna med den underbara röven...
Ja, det såg härligt ut när den manshatande feministen putade ordentligt för att visa sin villighet & att hon bestämmer själv över sin sexualitet

Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Samhället i stort e inte lika moraliserande som här på Flashback så det krävs nog mer än detta för att det ska påverka karriären.
Ja faktiskt så tycker jag att förvånansvärt många fb-folk hetsar upp sig (på fel sätt) alldeles för mycket. Jag är väldigt glad att hon visade upp sin läckra kropp & härliga fitta för mig. Det är mycket ovanligt att en flicka vill göra så för mig eftersom jag är en stor jävla äcklig loser som tjejer i allmänhet inte vill se åt ens
Då får man vara glad åt det lilla.
2021-11-24, 18:55
Medlem
Lawlines avatar
Varför har hon nakenbilder i sin telefon? Det är välkänt att telefoner/info hos kändisar är eftertraktat byte. Bilder i telefonen har man endast om man vill att dessa ska komma ut. Ville hon titta på dom senare och jämföra för att se om det har börjat växa könshår på skarpa varan eller titta på sig själv när hon pillar sig i röven? Brukar tjejer jämföra sina kön mot varandra på restaurangen och därför har dessa bilder på telefonen? Tvivlar starkt på att män har kukbilder och jämför mot sina polare.
2021-11-24, 19:33
Medlem
Lanka bilderna igen tack, min flickvan vill se dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in