2021-11-24, 19:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Lanka bilderna igen tack, min flickvan vill se dom.
https://thefappeningblog.com/category/zara-larsson/
2021-11-24, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Jag tror det beror på hur hon är. Hennes PK-åsikter och "feminism" etc. Det blir en form av dubbelmoral som jag tror väldigt många stör sig på. Även det att hon är medias gullegris är irriterande.
Hade hon varit mer jordnära och faktiskt trevlig hade det inte blivit hatstämning på Flashback. Tvärtom tror jag. Hade hon dessutom attackerats av PK-media nu så hade hon försvarats här.

Förresten, undrar om hennes polare Sven Melander sett bilderna och sparat undan dom ännu....
Du menar att en feminist inte borde vara intresserad av skönt sex och att vara porrig privat?
2021-11-24, 20:40
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soliditet
Du menar att en feminist inte borde vara intresserad av skönt sex och att vara porrig privat?

Du har läst mitt inlägg och inte förstått nånting av vad jag skrev. Jag försökte analysera varför hon hatas så mycket på Flashback.

Fascinerande hur du kan missförstå så grovt.
2021-11-25, 03:54
Medlem
Tristan-Isoldes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Varför har hon nakenbilder i sin telefon? Det är välkänt att telefoner/info hos kändisar är eftertraktat byte. Bilder i telefonen har man endast om man vill att dessa ska komma ut. Ville hon titta på dom senare och jämföra för att se om det har börjat växa könshår på skarpa varan eller titta på sig själv när hon pillar sig i röven? Brukar tjejer jämföra sina kön mot varandra på restaurangen och därför har dessa bilder på telefonen? Tvivlar starkt på att män har kukbilder och jämför mot sina polare.
Självklart är det ett ex som har läckt bilderna! Hon vill bara inte outa honom än. Och nej, killar tar inte bilder på sina kön för att jämföra dem med andra killars. Dom skickar bilderna helt enkelt till random tjejer, som inte vill se dem.
2021-11-25, 03:58
Avslutad
Jävla amatörmässigt med bara två fingrar där bak om farbror frågar mig.
Rena söndagsskolan.
2021-11-25, 04:02
Medlem
Janet Jacksson blv väl utfryst för en bröstvårta i USA, undra hur dom reagerar på saras bilder där. ?????
2021-11-25, 05:55
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Janet Jacksson blv väl utfryst för en bröstvårta i USA, undra hur dom reagerar på saras bilder där. ?????

Finns väl en del kändisar i USA som fått sina bilder läckta, Rihanna, Miley Cyrus, vanessa hudgens samt en massa andra. Dock hade dom inte fingrarna i kakburken
Förutom Miley Cyrus som satt och pissade vilket va ganska nasty
2021-11-25, 18:28
Medlem
Är det alla bilder som finns på henne? De med fittan flashande bakifrån?
2021-11-26, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
"Sångerskans konto hackades. Kommenterar nu själv läckan."

Hon blev alltså hackad trots allt? Var har hon kommenterat läckan?!? Till Fria Tider?

MEN NEJ! Hon har inte blivit hackad. Fria tider läser en flashbacktråd och tror att det är sant.
2021-11-26, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är väl oklart, hon lär inte ha delat ut bilderna frivilligt i alla fall, sen hur man definierar det är mindre viktigt.

Det är ju en person som spridit bilderna. Förmodligen ett ex.
2021-11-26, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Media skriver inte om detta förrän hon själv uttalat sig, vilket Fria Tider skriver att hon nu gjort. Jag undrar dock var hennes uttalanden om bilderna finns. Hon har inte talat i klartext att det finns porrbilder som läckt, bara att hon mått dåligt av andra orsaker.

https://imgur.com/a/gTCYVfu
2021-11-26, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Nu kan inte "stoppapressarna" heller hålla sig längre ...https://stoppapressarna.se/svenskt/zara-larssons-grova-sexbilder-lackta-pa-natet
Zara själv berättar:
Någon har hackat mitt Google konto och kommit över alla mina lösenord som jag autosparat, raderat mitt Facebook-konto som var kopplat till Spotify, Pinterest etcetera OCH kommit över alla mina foton och videos, skriver den unga sångerskan på sina sociala medier
Som tur är verkar hon stolt över det hela:
– Det är jag och Kim Kardashian. Jag får bygga mig ett imperium utav mina nakenbilder som kommer läcka ut, skriver Zara Larsson.

MEN DET DÄR ÄR EN LÖGN!

Hon delade DET HÄR dagen efter bilderna läckt ut:

https://imgur.com/a/gTCYVfu

Hon har INTE blivit hackad.

Det som stoppa pressarna refererar till är två stycken storys som ni kan se på thefappening där hon skriver att hon blivit hackad och något om KIM K.

Hon la upp det på sin story för två år sedan och SKÄMTADE!

Jag minns till och med när hon la upp bilderna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in