2021-11-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Ganska säker på att det inte kostar ens i närheten av 30 mille per år för en licens, snarare några hundra tusen.
Kan ha helt fel men hade för mig det var absurda summor.
Oavsett vad patetisk sida.
Citera
2021-11-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrivar
En fet komedi, betalar 30 mille per år för en spellicens men kan inte betala ut 70 000 och följer dessutom inte ens SI's vägledning.
oavsett va de kostar så är de förjävligt, hon som skulle ta hand om ärendet personligen och ja skulle skriva om de va nått och hon skulle hjälpa mig direkt, imorgon blir de 3 dagar utan någon respons alls
Citera
2021-11-12, 12:03
Medlem
Småläst denna tråd lite grann o verkar som problemet fortfarande inte e löst..? Hade detta varit under utländskt licens hade jag direkt trott du tagit en skum bonus med fuckedup regler men med svenskt vet jag ju det inte finns....
Det verkar iaf som dom på lottomatrix / jackpot inte vill ha mer kunder i Sverige på grund utav hela 70k
Citera
2021-11-15, 13:04
Medlem
Fortfarande inte ett enda svar från de, jag kommer helt enkelt inte få pengarna, får jag pengarna kommer jag skriva det här direkt, men hör ni inget mer så vet ni hur det ligger till, fått hot om vräkning nu med underbara lirare på lottomatrix, 4 månader pending withdraw
Citera
2021-11-15, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Småläst denna tråd lite grann o verkar som problemet fortfarande inte e löst..? Hade detta varit under utländskt licens hade jag direkt trott du tagit en skum bonus med fuckedup regler men med svenskt vet jag ju det inte finns....
Det verkar iaf som dom på lottomatrix / jackpot inte vill ha mer kunder i Sverige på grund utav hela 70k
Jag har inte använt bonus eller nånting, och ja jackpot.com är scam och de lär inte stanna kvar här men hjälper inte mig
Citera
2021-11-21, 01:59
Medlem
Kan göra en liten uppdatering, de har ej svarat på mailen, de svarade kort på messenger och skrev de ska skicka en påminnelse till ekonomiavdelningen och de verkar som de kommer inte betala ut det med största sannolikhet håll er borta från denna sida och gör inte samma misstag som mig
Jackpot.com scam jackpot.com warning jackpot.com not legit jackpot.com steal winnings
Citera
2021-11-24, 14:59
Medlem
Milica (Jackpot.com)

Nov 23, 2021, 14:59 GMT+1

Dear,

I trust this email finds you well.

Thank you for sending us the last remaining documents. We are glad to confirm that our Finance Department is now processing the refund of ***** SEK via Wire Bank Transfer.

Once the refund has been processed, it may take up to 5 business days for the funds to reach your bank account.

We take this opportunity to thank you for your collaboration and patience during this process.

We remain available should you require any additional information.
Citera
2021-11-24, 15:04
Medlem
Detta fick jag igår, valde att inte svara utan bara avvakta och se om pengarna kommit in, utan att jag har svarat så skickar dem ännu ett mail idag:

Milica (Jackpot.com)

Nov 24, 2021, 13:36 GMT+1

Dear,

Could you please send us the back side of your ID card since the bank is asking for this one in order to process the wire bank transfer of your funds to your bank account.

We are deeply sorry that this process has been prolonged, but upon receipt of the required document, rest assured that the bank transfer of your funds will be executed in the shortest time.

Thank you in advance for your collaboration and patience

Notera att jag får detta mailet EFTER de sagt de har betalat ut det, har mycket svårt att tro att Nordea svarat dem inom så kort tid och att Nordea vill ha baksidan av mitt idkort
Får hoppas på de bästa nu men något säger mig Detta kommer ta ytterligare 5 månader
Citera
2021-11-24, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casicasi
Detta fick jag igår, valde att inte svara utan bara avvakta och se om pengarna kommit in, utan att jag har svarat så skickar dem ännu ett mail idag:

Milica (Jackpot.com)

Nov 24, 2021, 13:36 GMT+1

Dear,

Could you please send us the back side of your ID card since the bank is asking for this one in order to process the wire bank transfer of your funds to your bank account.

We are deeply sorry that this process has been prolonged, but upon receipt of the required document, rest assured that the bank transfer of your funds will be executed in the shortest time.

Thank you in advance for your collaboration and patience

Notera att jag får detta mailet EFTER de sagt de har betalat ut det, har mycket svårt att tro att Nordea svarat dem inom så kort tid och att Nordea vill ha baksidan av mitt idkort
Får hoppas på de bästa nu men något säger mig Detta kommer ta ytterligare 5 månader
Refund på vadå? Ska du bara få dina insättningar återbetalade eller?
Citera
2021-11-24, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Refund på vadå? Ska du bara få dina insättningar återbetalade eller?
Nej själva uttaget, vet inte varför jag maskade de, de skrev fulla summan
Citera
2021-11-24, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casicasi
Milica (Jackpot.com)

Nov 23, 2021, 14:59 GMT+1

Dear,

Thank you for sending us the last remaining documents. We are glad to confirm that our Finance Department is now processing the refund of ***** SEK via Wire Bank Transfer.

Once the refund has been processed, it may take up to 5 business days for the funds to reach your bank account.

We take this opportunity to thank you for your collaboration and patience during this process.

We remain available should you require any additional information.

Hahah dom bullshittar sönder inte en chans din bank skulle bett om leg så snabbt. Har du ens skickat in något dokument överhuvudtaget till din bank kring detta?

Banken ber nog inte en utomstående sida skicka bilder på sin kunds ID. Dom har ingenting med det att göra. "Vi kan tyvärr inte föra över dessa pengarna men om ni skickar bild på xxxxx baksida på sitt ID så kan vi göra det"
Du kommer bli blåst tyvärr och antagligen kommer det tar flera veckor innan dom svarar dig igen. Hoppas såklart inte det men att döma vad dom sagt och gjort innan lutar det mot det.
Citera
2021-11-25, 07:56
Avslutad
Det här börjar mer och mer likna en nigeria scam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in