2021-11-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Tänkte köpa en LG C1 som är nere på 18 000 nu. Men en sådan TV kanske inte kan gå mycket lägre eller vad tror ni? En 65 tum.
Tror inte den kommer gå ner mer än så under närmaste tiden för då börjar LG konkurrera mot sina andra billigare modeller. Modellen du nämner har redan sänkts med ca. 10 000 kr.

Om du vill ha ett annat alternativ så är Sony A80J 65" samma pris och med liknande specs. Finns jämförelser på Youtube.

LG C1 är årets bästa OLED-TV enligt många experter från vad jag kan se.
Citera
2021-11-23, 21:17
Var försiktig och kolla extra noga på priser 'black friday deals' är bevisat år efter år att många butiker rent av lurar kunderna på dessa 'deals'
Citera
2021-11-23, 21:20
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Det mest komiska är att konsumenten blir blåsta. Och dom fattar det inte. Lagervaror ock skadat gods som ställs fram överallt nu i vartenda butik. Jag vet hur det funkar.

SÄNKT 3000 KRONOR. TIDIGARE 4199 - NU 1199. KÖP! (annars slänger vi den...).

Du låter verkligen erfaren! Noll jävla koll
/ en som vet hur det fungerar på riktigt.
Citera
2021-11-23, 21:21
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Stäng butikerna och låt folk handla via e handel istället pga pandemin.

Du kan väll handla på nätet om du vill?
Citera
2021-11-23, 21:23
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink
Soundbar tänkte jag sikta in mig på. Lite osäker på vilken så tar tacksamt emot tips

Jag kör Sonos och är nöjd, men jag har totalt 20st. Så är väll lite insnöad och partisk
Citera
2021-11-23, 21:36
Medlem
Machiavellys avatar
En Soundbar och en 65'' TV hade varit nice. Men samtidigt... Känns som att priserna kommer vara likadana som innan Black Friday, bara att de höjer priserna precis innan rean och sen påstår att det nu är billigare.
Citera
2021-11-23, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
En Soundbar och en 65'' TV hade varit nice. Men samtidigt... Känns som att priserna kommer vara likadana som innan Black Friday, bara att de höjer priserna precis innan rean och sen påstår att det nu är billigare.
Många gånger kan man se historik på bl.a Prisjakt. Här har du en 65-tummare som just nu är som billigast sedan den lanserades i början av året: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?pu=5732274
Citera
2021-11-23, 21:47
Medlem
En handöverfräs vore kul att ha
Citera
2021-11-23, 22:07
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Jag köpte en jacka som aldrig någonsin reas ut utan det är samma fasta pris överallt på en väldigt klassisk modell. Överraskande var det rea nu. Så det är inte bara bullshit.

Exakt. Letat efter en brun skinnpaj ā la 50-tal med samma detaljer som skiljer en massproducerad från en där asiater trampat i giftiga kemikalier och en italiensk dam sytt. Made in Italy med läder från kinesiska pandor. Bästa shit

Edit: inga dragkedjor, inga konstiga former. En rak modell med axlar för en normal
Europé. Inga smala asiater eller fläskiga jänkare. Som innan skräpmat
Senast redigerad av Sababa 2021-11-23 kl. 22:12. Anledning: Tillägg
Citera
2021-11-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Exakt. Letat efter en brun skinnpaj ā la 50-tal med samma detaljer som skiljer en massproducerad från en där asiater trampat i giftiga kemikalier och en italiensk dam sytt. Made in Italy med läder från kinesiska pandor. Bästa shit

Haha, bästa ikväll!👌👌
Citera
2021-11-23, 22:11
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Om någon hittar hyfsade högtalare till grymt pris får de gärna säga till. Inget hifi-tjofräs utan något man kan ha till TV bara, kör bara med TV vanliga högtalare just nu.

Dessa har sänkts lite lägre än vad dom brukar sänkas till (2300 ungefär): https://www.netonnet.se/art/ljud/hog...sjamforelse_se

Väldigt omtyckta högtalare, du kan titta bland recensioner. Gillar du bas går det att höja den väldigt högt med. Enda nackdelen är att baslådan blir varm även om den är påslagen. Riktigt bra ljud i systemet och du får med långa kablar så du kan sätta dom som surround också. Du kommer ha glädje av dom i många år
Citera
2021-11-23, 22:15
Medlem
GodModes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Detta verkar inte finnas kvar?

Ahh..såg de nu. Har tydligen gått upp i pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in