2021-11-23, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Hur vore det att försöka åtminstone och inte dra helt orimliga fakta direkt ur röven? Det har rapporterats in snart 100,000 biverkningar i Sverige enbart.

Det är helt "gratis" för att vi betalar extrema överpris via skattesedeln i form av enorma mängder skattemiljarder för urusla "vaccin", genom avtal framförhandlade mellan läkemedelsindustrin och läkemedelsindustrin... plus, om du ska muta någon att fejka ditt intyg (bad idea) så skiter de väl i om vaccinet är gratis? om du menar att läkemedelsbolagen mutar läkarna så får de naturligtvis x antal miljoner ju mer de pushar vaccinets förträfflighet och att alla borde ta det.
Mata inte trollet
Citera
2021-11-23, 19:48
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Mata inte trollet

Sorry, inte lätt att separera i dagens klimat ju
Citera
2021-11-23, 20:42
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Det är alltså såhär jag får ta o göra för att kunna åka ner till Tyskland för inköpa lite pilsner tills Julhelgen. Vilket jävla meck..

Men men vad gör man inte, kommer inte att vaccinera mig bara för att staten försöker tvinga mig.

Tveksamt om du ens släpps in i Tyskland (för köpa billig bärs) om du vägrar vaccin.
Du är inte tvingad för fem öre att vaccinera dig. Däremot blir det "knepigare" i vardagslivet om du envisas att vara "spruträdd". -Rädd för nålar brukar bara småbarn vara. De gråter lite vid sticket, men därefter är de glada igen!

Är "vaccvägrare" nålrädda småbarn egentligen?
(Mamma kan "pussa bort där det gör ont", har ni aldrig haft mammor?)
Citera
2021-11-23, 20:50
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Tveksamt om du ens släpps in i Tyskland (för köpa billig bärs) om du vägrar vaccin.
Du är inte tvingad för fem öre att vaccinera dig. Däremot blir det "knepigare" i vardagslivet om du envisas att vara "spruträdd". -Rädd för nålar brukar bara småbarn vara. De gråter lite vid sticket, men därefter är de glada igen!

Är "vaccvägrare" nålrädda småbarn egentligen?
(Mamma kan "pussa bort där det gör ont", har ni aldrig haft mammor?)

På tal om småbarn ja, om det där är det bästa argumentet
Nog det påtvingade kroppsingreppet samt ev. innehållet i sprutan som de är rädda för och inte nålen, men det visste du nog redan. Uttjatat skämt bara, sorry för icke-sarkasmdetektorn annars
Senast redigerad av Petrucciani 2021-11-23 kl. 20:53.
Citera
2021-11-23, 20:50
Medlem
1984
Citera
2021-11-23, 20:51
Medlem
Se den här!
Den blir borttagen från Youtube bara 17 sekunder jag har lagt upp den provat på flera olika kanaler nu.
Prova dela den på Youtube om det är lika för er eller på Facebook och se vad som händer.
https://rumble.com/vnlodz-shadow-government-databanks-expose
Senast redigerad av joohnn 2021-11-23 kl. 20:53.
Citera
2021-11-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Därför att det provocerar något oerhört när folk skiter i säkerheten. man kan hantera vapen vårdslöst men inte särskilt många dör när folk är vårdslösa. Så varför bry sig om alla mord och skjutningar som sker.

Du kan köra köra runt med bilen full och så kan vi skita i all säkerhet på våra arbeten med dina argument. Du kanske har sett att folk har hjälm på huvudet när man cyklar. Risken att någon händer är ju jätteliten. Jag hoppas att du skiter i allt för du säger ju att det kan man göra för det ena och andra.

Med era resonemang så kan man ju skita i att använda bilbälte för att man inte känner någon som har skadat sig i en krock utan bilbälte.

Men uppoffringen att sätta en plastkruka på huvudet eller en rem över bröstkorgen är inte lika riskabel som att injicera ett nytt obeprövat vaccin
Citera
2021-11-23, 20:55
Medlem
Citat:
Därför att det provocerar något oerhört när folk skiter i säkerheten. man kan hantera vapen vårdslöst men inte särskilt många dör när folk är vårdslösa. Så varför bry sig om alla mord och skjutningar som sker.

Du kan köra köra runt med bilen full och så kan vi skita i all säkerhet på våra arbeten med dina argument. Du kanske har sett att folk har hjälm på huvudet när man cyklar. Risken att någon händer är ju jätteliten. Jag hoppas att du skiter i allt för du säger ju att det kan man göra för det ena och andra.

Med era resonemang så kan man ju skita i att använda bilbälte för att man inte känner någon som har skadat sig i en krock utan bilbälte
.
Det där är en usel liknelse. Risken att dö utan bälte är 100 gånger större än att dö av Covid. Men det hade du givetvis vetat om du var smart och inte en jävla idiot. Pucko!
Citera
2021-11-23, 20:58
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joohnn
Se den här!
Den blir borttagen från Youtube bara 17 sekunder jag har lagt upp den provat på flera olika kanaler nu.
Prova dela den på Youtube om det är lika för er eller på Facebook och se vad som händer.
https://rumble.com/vnlodz-shadow-government-databanks-expose
https://www.theguardian.com/world/2021/sep/16/anti-vaxxer-mother-and-daughter-die-from-covid-in-northern-ireland-hospital
Citera
2021-11-23, 20:59
Medlem
Ravatoss avatar
Citat:

Med era resonemang så kan man ju skita i att använda bilbälte för att man inte känner någon som har skadat sig i en krock utan bilbälte.

Bland de sämsta jämförelser jag sett.
Men jag tror att du var inne på rätt spår i början. Ni blir provocerade av tanken att det kanske visar sig om några år att ni tagit fel beslut och att de ni hånat i själva verket varit de kloka i denna soppa. Arma öde.
Senast redigerad av Ravatos 2021-11-23 kl. 21:02.
Citera
2021-11-23, 20:59
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
På tal om småbarn ja, om det där är det bästa argumentet
Nog det påtvingade kroppsingreppet samt ev. innehållet i sprutan som de är rädda för och inte nålen, men det visste du nog redan. Uttjatat skämt bara, sorry för icke-sarkasmdetektorn annars

Det är ju inte bensin i sprutan som Dr. Mengele höll på att injicera i nazistoffer precis!
Men öl går nog att köpa på "bolaget" även om man är så kallat "spruträdd".

Man riskerar alltid "tyska experiment" om man åker till Tyskland!
Citera
2021-11-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Förenklad kort film om skillnaden mellan specifika(vaccinet) vs ospecifika(naturlig immunitet) antikroppar.

Helt sjukt att man diskriminerar naturlig immuna, en grupp som dessutom kan bli riktig sjuka av vaccinets reaktion på kroppens ospecifika antikroppar.

Detta är det mest skrämmande just nu. Att vi som haft det och har både högt värde antikroppar och T-celler inte ens räknas.

Nu är sex vaccinerade arbetskamrater sjuka i covid. Två har smittat varandra. Resten har smittats av ovaccinerade lågstadieelever.

Vaccinpasset är fan det dummaste jag hört om. Men jag bryr mig knappt längre. Bättre att samla alla idioter på stora evenemang så de äntligen kan få skiten. Så vi når flockimmunitet, vilket är enda vägen ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in