2021-11-23, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Finns det inga svenska tjejer längre som är tillgängliga för att få träffa,ser nästan bara utländska tjejer som vill träffas
Nästan...Själv har jag lagt av. Men hux-flux dök det upp en finska. Som kallar sig Frida Mature som verkar intressant. Men,som sagt var. Jag har slutat...
Citera
2021-11-23, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Nästan...Själv har jag lagt av. Men hux-flux dök det upp en finska. Som kallar sig Frida Mature som verkar intressant. Men,som sagt var. Jag har slutat...
Ja låter som en härlig tjej kanske det kan vara något bra av den tjejen
Citera
2021-11-23, 19:02
Medlem
För någon anledning så finns det gott om tjejer i Göteborg. Unga, svenska och framförallt snygga.
Man bor tydligen i fel stad.
Citera
2021-11-29, 17:26
Medlem
Ochså dessa lååånga anonser...

År det någon som orkat läsa igenom alla dessa långa annonser med krav. Och träffat någon av dessa kvinnor. Haylay_Storm med vänninan Maya_Sands och den lite äldre förmågan Arwen..?
Citera
2021-11-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

År det någon som orkat läsa igenom alla dessa långa annonser med krav. Och träffat någon av dessa kvinnor. Haylay_Storm med vänninan Maya_Sands och den lite äldre förmågan Arwen..?
Håller fullständigt med.
Dom där superlånga annonserna som ex sexiganatalie har scrollar jag förbi.
Samma sak dom negativa annonserna där det mest står vad man inte får göra.
Visst,det hör säkert av sig en massa stollar men dom annonserna är avtändande.
Det fina ordet "lagom" är bäst.
Citera
2021-11-29, 19:33
Medlem
När jag var i annonsbranschen talade man ofta om "less is more". Dvs,budskapet skall fram på kortaste möjliga tid. Det har dessa kvinnor missat totalt.
Citera
2021-11-30, 07:16
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

Gjorde det en gång med en brud jag var sugen på minns inte vilken. Nu bläddrar jag bara förbi dom, orkar inte. Ska förklara varför: Läste annonsen, skrev till bruden och hon svara x antal timmar senare. Jag frågade efter priserna men då fick jag ett kaxigt svar "har du inte läst annonsen?" Ja om din annons inte vore lika lång som en roman så skulle jag förmodligen komma ihåg priserna då 90% av annonsen bara var trams.

Oftast tusen regler vad man inte får göra brukar det vara i annonsen. Och sedan en uppläxning kom nykter, kom drogfri, duscha innan träff. Sådana självklara saker.

För.långa annonser eller bittra annonser går bort direkt.
Citera
2021-11-30, 09:57
Medlem
Horona i Sverige har fått så mycket luft från feministerna att de glömt bort att de är horor. De ser sig själva som martyrer som med varje sats de sväljer så tar de sig ännu ett steg närmare feministisk nirvana.

Det är ironiskt för det gör nog att de sitter fast i prostitution mycket längre än om det hade varit skamligt som det ska vara att sälja sin kropp. Men när ett samhälle blir jämställdt så måste ju jämställdkämparna hitta nya offer för att rättfärdiga sin fortsatta existens och maktsökande.

Det är inte rättvist mot en hora att behandla henne som något annat än en hora och som den produkt som hon är. Jag köper personligen inte sex för jag tycker att tjejer som säljer sig är så jävla äckliga och vidriga. Men ni män som gör det är nog helt ärligt det bästa som har hänt dessa tjejer och ni är hjältar i mina ögon.
Senast redigerad av KarateKid2222 2021-11-30 kl. 10:01.
Citera
2021-11-30, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Någon som har träffat SvenskaMonique från RS?
Har träffat henne några gånger men var några år sedan nu. Hon har hållit på länge med jättemånga olika nicknames. Tidigare tog hon 2000 för en halvtimme. Hon är ganska snygg men lite för kort för min smak. Tyvärr rätt tråkig i sängen. Kysser inte.
Citera
2021-11-30, 16:19
Medlem
pittbrads avatar
Någon som har träffat Lisa på ST? Finns kring Hammarbytrakterna. Tillåter varken comments eller reviews och på frågan om varför inte, säger hon "vet inte hur man ändrar det i profilen". Erbjuder också halvtimme med henne + en vännina för 2K, vilket generellt känns ganska lågt för en trekant och då även med en med ett ganska bra utseende, om man nu kan lita på de verifierade bilderna. Vägrar också skicka en selfie där både hon och väninnan finns med på bilden för att intyga att info är sant samt visa att profilbilderna överenstämmer med en nytagen bild.

Kan naturligtvis stämma men svårt att veta. En sak som jag direkt tänker på är att man ska klicka och välja att stänga av kommentarer och recensioner i profilen. Då borde man väl veta hur man ändrar tillbaka också, eller? Om inte det är någon annan som har skapat profilen, vilket även det kan vara någorlunda misstänksamt. Vad tycker ni? Några röda flagg? Annat att tänka på?
Mvh
Senast redigerad av pittbrad 2021-11-30 kl. 16:58.
Citera
2021-11-30, 16:44
Medlem
Är det någon som har träffat den orientaliska skönheten Neeta på RE nyligen? Undrar hur hon är eftersom jag är intresserade av lite äldre med former och om bilderna är relativt nytagna.
Citera
2021-11-30, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
Är det någon som har träffat den orientaliska skönheten Neeta på RE nyligen? Undrar hur hon är eftersom jag är intresserade av lite äldre med former och om bilderna är relativt nytagna.
Den omgjorda transan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in