2021-11-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Någon som varit hos Manda90 från RS på incall. Är det ok?

Yes, hon är... litet tweekad, men det är rent och hon gör det som är överenskommet. Dock mycket stark känsla av löpande band.
Citera
2021-11-06, 02:45
Medlem
Någon som har träffat SvenskaMonique från RS?
Citera
2021-11-06, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodyngelfantasten
Yes, hon är... litet tweekad, men det är rent och hon gör det som är överenskommet. Dock mycket stark känsla av löpande band.
Ursäkta en äldre kåtbock,
tweekad?
samma som knäpp,märklig,eller?
Citera
2021-11-06, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Någon som har träffat SvenskaMonique från RS?
Tyvärr inte.
Skulle ringa henne om hon hade incall.
Vore kul att hör nåt om henne.
Citera
2021-11-07, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Ursäkta en äldre kåtbock,
tweekad?
samma som knäpp,märklig,eller?

Ja alltså, hon verkar ha litet psykosvarning. Antingen av ohälsa eller ett grövre missbruk. Inte att hon är dysfunktionell på något sätt, men så att man märker att det spökar i bollen på 'na.
Citera
2021-11-07, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Någon som varit hos Manda90 från RS på incall. Är det ok?

hade bokat incall med henna för typ 2 år sedan, sen svarade hon aldrig när jag var framme.
Citera
2021-11-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av throwawayayylmao
hade bokat incall med henna för typ 2 år sedan, sen svarade hon aldrig när jag var framme.

har hänt mig med men det gick andra gången jag försökte... oklart.
Citera
2021-11-07, 20:08
Medlem
En av styrelsemedlemmarna i intedinhora Shelly Floryd säljer sig på RS (Angie99).

Intedinhora är fullt medvetna om detta och hon är öppen med vad hon gör. Så man kan ju undra vilken lång namn och adresslista på torskar de håller på samlar på sig för att sedan hänga ut offentligt.

Fattar helt ärligt inte hur ni kan vara så korkade att köpa sex i Sverige. Era liv kommer att förstöras av dessa människor.
Citera
2021-11-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
En av styrelsemedlemmarna i intedinhora Shelly Floryd säljer sig på RS (Angie99).

Intedinhora är fullt medvetna om detta och hon är öppen med vad hon gör. Så man kan ju undra vilken lång namn och adresslista på torskar de håller på samlar på sig för att sedan hänga ut offentligt.

Fattar helt ärligt inte hur ni kan vara så korkade att köpa sex i Sverige. Era liv kommer att förstöras av dessa människor.

På Instagram presenterar hon sig så här:

Tjena bröder och systrar! Jag heter Shelley Floryd, jag är 21 och bor i Stockholm (och här har jag bott hela livet förutom några år på HVB och jourhem)~ Jag är sedan årsmötet i april styrelsemedlem i #intedinhora, med ansvarsområde sociala medier, och efter att vi kom fram till att det kanske var dags att introducera nya styrelsen publicly så blev jag först på tur!! Några kanske minns mig från min tidigare gästvecka på idh's instagram för några månader sedan (mina posts finns fortfarande uppe om man vill gå tillbaka och läsa uwu), och inte så mycket har förändrats sedan dess - Jag är fortfarande en av ganska få i Inte Din Hora som fortfarande aktivt säljer mig sjä del av en ännu mindre minoritet som känner och en jag säljer mig själv självmant och utan tvång på något sett eller vänster. Men även om det är så att jag personligen känner att jag inte är tvingad eller att det är något som skadar mig kan jag inte blicka undan från att 89% av de som säljer sex i Sverige känner/har det så, och därför kämpar jag ändå på- Som privatperson är jag ett stort fan av att läsa, musik (hiphop och kpop främst), dricka öl, alla möjliga sorters dokumentärer, och politisk historia!! Pluggar till att bli mellanstadielärare i engelska, med planer på att flytta till Sydkorea och jobba med det där innan jag studerar vidare till att bli expert på Nordkoreansk och Kinesisk samhällspolitik och mänskliga rättigheter.
Citera
2021-11-08, 14:43
Medlem
Hur skulle hon kuna bli engelsklärare? Hon kan ju uppenbarligen inte ens svenska.
Citera
2021-11-09, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222

Förstår ärligt talat inte hur man kan köpa pök i Sverige. Polisen gör insatser varje vecka och lägger en massa resurser på detta eftersom vi har världens största PK-regering och polischefer som låter dessa enheter få oändliga resurser att spana på adresser i tid och otid.

Sverige måste nog vara det enda landet där man gör sån stor grej av detta. I andra länder där det också är olagligt med köp av dessa tjänster så behöver man knappast oroa sig för att polisen spanar i varenda hörn eller att man kommer bli av med jobbet och få en orosanmälan av socialen.

De största idioterna måste ändå vara dom som bor i Malmö och ändå köper sex där när man kan ta en tågtur på 10 minuter till Köpenhamn där det är helt lagligt.
Citera
2021-11-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannesbannes
Någon uppdatering på detta?

@Dannesbannes, tyvärr inget än

Däremot har det dykt upp en ny annons på RS där annonsören heter "superfri"

Har inte kontaktat personen och är inte intresserad av att göra det, men de som funderar på att kontakta "henne", var extra försiktiga, för det finns en del röda flagg med denna profil/annonsör

1. ladda ned hennes profilbild, och sök sedan den med "google bild" och ni kommer hitta den på andra sajter. Även om den inte hade gått att hitta, ser den ändå ytterst falsk ut

2. eskorter, iaf nya sådana, som annonsören påstår att den är, visar aldrig ansiktet

3. alltför låga priser

4. skriver att hon har fått många förfrågningar. Visst kan hon ha fått dem genom mail eller pm på RS, men hade det varit "många" förfrågningar och därmed en stor efterfrågan på henne, så utgår man ifrån att hon har varit och är en duktig säljare av bilder/videor, som hon i början hade som verksamhet. Med en sådan popularitet, följer det i väldigt många fall åtminstone någon/några kommentarer i gästboken, som till synes är helt tom

5. kontot verkar med stor sannolikhet ha skapats nyligen, då det är endast en dags mellanrum mellan de två annonserna, där hon i den första påstår att hon säljer bilder/videor, och sedan nästa dag i den andra annonsen, skriver att hon nu även erbjuder fysiska möten pga stort intresse. Har hon alltså fått så många frågor om IRL-träffar efter endast en dag?

6. alldeles för lite text och info i profilen

Så frågar ni mig, skulle jag vara extra varsam och försiktig med denna, samt liknande profiler/annonser i allmänhet

Mvh och tag hand om er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in