Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Någon mer som får filmen och kan säga vad ni tycker om den, jag tycker det fungerar fint men vettefan om man ska byta till buvidal.
Jag är sjukt nöjd med buvidal nu när det finns 160mg dosen.
Filmerna skulle jag inte ta emot då jag reagerar dåligt på naloxon. Då hade jag hellre föredragit espranor..
Det var lite jobbigt under insättningen med buvidal men nu känner jag inte av ett endaste abstinens symptom på minst tre veckor. Klockrent när man jobbar.
Det tar mig 5-10min var tredje vecka att få injektionen. Sedan behöver jag inte äns tänka på det.
Vill jag använda andra droger vid sidan om är det inga som helst problem heller.
Har en väldigt förtroendegivande läkare. Det räcker med att han frågar vad jag skulle vara positiv på så behöver jag inte äns lämna något up.
Röka helt ok. Eftersom jag har en lång historik med benso så är det inget han höjer ögonbrynen över heller. Antagligen eftersom jag jobbar och ser ut inte ut som en slashas. Är proper och tillbringar så lite tid på mottagningen som möjligt.
Den gången jag var positiv på 6-7 substanser så blev det ingen utskällning eller hot om neddragen dos. Utan istället blev jag erbjuden hjälp, om jag behövde någon att prata med.