2021-11-22, 21:29
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Skojar du eller?? Att Lydias bror missbrukat förr? Vad har det med vad som hände att göra? Hon var ren på allt utom alkohol på provtagning!

Jaa, snart kommer vi nog in på huruvida L blev ammad eller inte när hon föddes.
2021-11-22, 21:36
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det är så sant det du berättar!
Långvarigt missbruk av substanser och missbruk av män. Lägg till diverse psykiska problem och personlighetsstörningar!
Stackars Emil som kom ivägen för en av nuförtiden "Hinsebergs fasta inventarier"😱

Stackars Emil, Ja som ni beskriver Emil här i tråden så måste han ha varit gravt svagbegåvad nästintill på gränsen för att få en en god man.
2021-11-22, 21:40
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Fast det visar ju att föräldrarna inte direkt lyckats med sin barn uppfostran.
Och hur skev hela familjen verkar vara.
Det gäller väl i så fall E:s föräldrar också, alkoholiserad sedan 20 år tillbaka och får inte ha sina barn.
2021-11-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Stackars Emil, Ja som ni beskriver Emil här i tråden så måste han ha varit gravt svagbegåvad nästintill på gränsen för att få en en god man.
Jag har mest pratat Lydia.. Känner inte Emil alls. Förminskar du alla män som blir mördade?
2021-11-22, 21:59
Medlem
Citat:
Det gäller väl i så fall E:s föräldrar också, alkoholiserad sedan 20 år tillbaka och får inte ha sina barn.

Driver du ?

Tycker du det går att jämnföra m Maria pool som 9 åring ?
Testat alla droger på marknaden
Drog och alkoholmissbruk
Inlagd på psyk in och ut hela tiden. Byter män och gifter sig hit och dit hela tiden.
Har vapen fast hon är komplett borta i huvet.
Går högskoleutbildning men klarar inte tentorna
Skulderna bara växer
Inget boende för sig och barnen
Lever amöba på Emil och även avrättar honom

Hur kan du ens jämnföra dem 2?
2021-11-22, 22:28
Medlem
Hej.

Jag arbetade utanför landets gränser under en månads tid när detta fruktansvärda hände.
Och vad vet ni om jag har varit i kontakt med polisen eller inte efter det?
Och är det så svårt att förstå att vi ville ta det lugnt, och inte stressa fram något.
Tycker ni är lite otroliga faktiskt.
Här kommer man in i tråden och berättar hur chockad man är efter denna fruktansvärda händelse, man berättar hur svårt man har att greppa hela grejen, att man träffat mörderskan och då fått informationen att det var en kusin.
Och sen mitt i denna sorg, så hoppar ni på en. Att ni inte skäms?
Som tur är har jag varje fall alla minnen från när Emil och jag var tillsammans, det kan ingen av er ta ifrån en.
2021-11-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
I folkmun på den skolan där hon läst in grundskolan, kallades hon för "pillerhoran"
"alkisluder" bl a.
Det var Fd. Missbrukare som gick där samtidigt som kände till henne.
Även om jag genuint ogillar det brutala mord som Lydia Barth begått mot en försvarlös pappa, så måste jag ändå säga att det var inga trevliga epitet att få sig påklistrat.

Om man dessutom råkar veta att folk bakom ens rygg kallar en för "pillerhoran" resp "alkisluder" så kan jag tänka mig att det I grunden skadar självkänslan.

Folk i tråden håller fortfarande på att tjata om "motiv". Jag skulle kunna säga att om man som kvinna har blivit kallad de ovanstående nedsättande beskrivningarna av en, så kan man nog där se korn av något som senare kan bli till att likna "motiv". Ett självförakt och en självdestruktivitet parat med lättkränkthet och ett stort mått av aggressivitet
2021-11-22, 22:49
Medlem
Citat:
Kommer du nu dragande med Lydias bror och syra igen! Du säger att andra fantiserar ihop en massa för att smutskasta Emil men du är ju helt otrolig med dina långsökta paralleller. Vad har hans eventuella missbruk för flera år sedan med denna händelse att göra? Är du någon slags sagofröken eller?
På vilket sätt ser du det som "långsökta paralleller" när jag bara öppet redovisar att i en syskonskara har en bror ett missbruk och en syster (här: Lydia) ett missbruk?

Vi vet nu att Lydia Barth försöker hantera sin vardag, sig själv och kanske också sina demoner mha av substanser. Det gör henne till en missbrukare enl alla definitioner. Substansmissbrukare kallas "knarkare" och in i den populationen kvalar Lydia in.
Det gör hennes bror också, må sen vara att han kanske är drogfri just nu.
Vet du om han är det?
Vet du om han tidigare, genom överlåtelse av illegala substanser, olyckligtvis har främjat Lydias missbruk?
2021-11-22, 23:09
Medlem
Citat:
Skojar du eller?? Att Lydias bror missbrukat förr? Vad har det med vad som hände att göra? Hon var ren på allt utom alkohol på provtagning!
Är du medveten om att jag öppet i tråden ställt frågan om Lydia Barth vid gripandet testades för lysergid?
Är du medveten om att något besked rörande min fråga ännu inte har kommit?

Du som verkar vilja föra Lydias lans här I tråden, kan du då kanske berätta hur hon screenades?
Med avseende på ev förekomst av lysergid?

För om du inte kan lämna besked, föreslår jag att du inte går i god för henne in blanco..
2021-11-22, 23:12
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Och? Har det att göra med varför L sköt E? Bara ytterligare ett sätt att smutskasta hennes familj, dom har inte med själva händelsen att göra! Det som hände rörde bara L och E. Inte heller hennes konkurs för flera år sedan, vem hon låg med då, vad hon tog för piller som tonåring osv utan ett bråk mellan två alkoholiserade personer som av någon anledning spårade ur och det är just anledningen till varför det gjorde det som vi andra försöker reda ut och får skit för!

Dom har helt ballat ur i denna tråd. Angriper familjemedlemmar m.m
Hur lågt kan man sjunka?
Usch!
2021-11-22, 23:21
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag har mest pratat Lydia.. Känner inte Emil alls. Förminskar du alla män som blir mördade?
Du kände ju inte Lydia skrev du tidigare idag. Har du lärt känna henne nu ikväll?
2021-11-22, 23:27
Medlem
Tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Hej.

Jag arbetade utanför landets gränser under en månads tid när detta fruktansvärda hände.
Och vad vet ni om jag har varit i kontakt med polisen eller inte efter det?
Och är det så svårt att förstå att vi ville ta det lugnt, och inte stressa fram något.
Tycker ni är lite otroliga faktiskt.
Här kommer man in i tråden och berättar hur chockad man är efter denna fruktansvärda händelse, man berättar hur svårt man har att greppa hela grejen, att man träffat mörderskan och då fått informationen att det var en kusin.
Och sen mitt i denna sorg, så hoppar ni på en. Att ni inte skäms?
Som tur är har jag varje fall alla minnen från när Emil och jag var tillsammans, det kan ingen av er ta ifrån en.

Jag vet att du inte varit i kontakt med polisen .
Det hade annars varit en del av offentliga handlingar

Du svarar heller inte på nånting jag frågar .
Varför sågs E med minst 2 andra tjejer stadigt under olika perioder hösten 2020?
Varför har minst en av dem träffat familj till Emil ?
När du inte har det , och du påstår dig vara hans flickvän ?
Emil bodde dessutom med yngsta barnens mamma när du påstår att ni skulle blivit ihop och du minsann varit i hans hus.
Du ljuger och smutskastar en mördad man.

Du tyckte inte det var märkligt att han köpte bil , mc och kläder till nån kusin?
Att varenda helg umgicks han med kusin vitamin?
Och hans barn lekte med hennes?
Och du fick inte plats nånstans?

Ta dina påhittade minnen av Emil och skapa nåt nån annanstans .
Lögner har vi redan här så det räcker .
Du ska skämmas - du Lida fjant riddare som på ytterligare ett sätt försöker svärta ner Emil
Senast redigerad av EmmeLee 2021-11-22 kl. 23:34. Anledning: Lägga till info

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in