2021-11-22, 20:18
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Hennes bror har missbrukat i många år. Jagat barn med kniv när han varit påtänd.
Och? Har det att göra med varför L sköt E? Bara ytterligare ett sätt att smutskasta hennes familj, dom har inte med själva händelsen att göra! Det som hände rörde bara L och E. Inte heller hennes konkurs för flera år sedan, vem hon låg med då, vad hon tog för piller som tonåring osv utan ett bråk mellan två alkoholiserade personer som av någon anledning spårade ur och det är just anledningen till varför det gjorde det som vi andra försöker reda ut och får skit för!
2021-11-22, 20:20
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Mycket spekulationer, fast bara hennes är värda att lyssna på? Alla andra sprider lögner och snackar skit!?

Exakt å hennes spekulationer är rent verklighetsfrämmande, fakta verkar inte vara viktigt
2021-11-22, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Och? Har det att göra med varför L sköt E? Bara ytterligare ett sätt att smutskasta hennes familj, dom har inte med själva händelsen att göra! Det som hände rörde bara L och E. Inte heller hennes konkurs för flera år sedan, vem hon låg med då, vad hon tog för piller som tonåring osv utan ett bråk mellan två alkoholiserade personer som av någon anledning spårade ur och det är just anledningen till varför det gjorde det som vi andra försöker reda ut och får skit för!
Tagga ner, det behövs ingen mer bevisning.
I hovrätten kommer förhören med ljud och bild spelas upp för de som ska döma i målet. Samt filmerna och ljudfiler, säkerligen så grottar åklagaren riktigt bra, så det blir tyst på de som tycker att Lida är oskyldigt dömd? Att Emil efter sin död "satt scenen och redigerat" för att bara visa hennes del? Att Emil uppvisar ett lugn, är nog för att det inte är första gången som Lida plockar fram vapen, en person som säger sig inte vara intresserad av jakt, utan endast vara i naturen.. varför äger hon tre licenspliktiga jaktvapen? Hon nämner även att hon har flera luftvapen..varför?
Hovrätten kommer se och höra hennes osympatiska uppträdand och åklagaren kommer täppa till det som anses saknas.. Gulligt ändå att Lida sitter på häktesavdelningen Hinseberg.. snart får hon nya kompisar ❤ och till drottningen, det är samma försvarsadvokat 😘
2021-11-22, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, det fattar jag, men de som t o m måste läsa in grundskolekompetens brukar skämta sinsemellan om att de är loosers och varför.

Men vadå inte klarar sina egna?

Vad jag förstår har hon tagit hand om sina 2 äldsta, gift sig med K, sedan alla 4 barn tills skilsmässa från K, och därefter delad vårdnad med K om deras 2 gemensamma, men att K (och hans styvbarn) tycker att de är som hans egna barn, så det verkar som att det varit typ delad vårdnad med K gällande alla 4 barnen.

Så jag förstår inte varför eller när hon inte skulle ha tagit hand om sina barn.
Du hade läst fupen, sa du? Missade du Kimmos förhör?
2021-11-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ja, det fattar jag, men de som t o m måste läsa in grundskolekompetens brukar skämta sinsemellan om att de är loosers och varför.

Men vadå inte klarar sina egna?

Vad jag förstår har hon tagit hand om sina 2 äldsta, gift sig med K, sedan alla 4 barn tills skilsmässa från K, och därefter delad vårdnad med K om deras 2 gemensamma, men att K (och hans styvbarn) tycker att de är som hans egna barn, så det verkar som att det varit typ delad vårdnad med K gällande alla 4 barnen.

Så jag förstår inte varför eller när hon inte skulle ha tagit hand om sina barn.

Hon saknar föräldraförmågan. K har fått göra oändliga brandkårsutryckningar för att rädda barnen. Så mycket vet jag och när de yngsta föddes hade någon annan hand om alla barnen, tvättade, lagade mat, tröstade och såg till att de mådde bra. Hon fanns inte där för dem. Vad hon gjorde vet jag inte
De fanns några banflickor också. K såg till att allt fungerade för alla barnen.
2021-11-22, 20:40
Avslutad
Citat:
Märkligt att hon tar upp sin "hästgård" och sin konkurs med alla skulder, redan vid första samtalet med 112, sen vidare med polis, psyk, jadajadajada
2021-11-22, 21:04
Medlem
Citat:

Självklart har hon ett eget ansvar för sina handlingar.
2021-11-22, 21:05
Medlem
Citat:
Ja, alkoholist, men de kan ju planera, en del av dem. Han var ju tydligen inte så illa därann att han förlorat körkort, hem och jobb, ännu.

Ja, jag känner till KK, men det brukar ju förutsätta att båda tycker att de är KK med varandra. Här verkar det mer som en hel del löften, speciellt om man tar med mopedbilen, som (enligt fuppen) verkade väldigt övertygad om att hon och E skulle flytta ihop, hade en typ långvarig relation på gång.

Men det bör ju ha blivit svårare för E att vara en player (om han nu var det), att bo ihop med någon. Men idag lever ju många sina liv genom mobiltelefonen, lättare att stoppa ev otrohetskvinnor med sms "går inte nu, barnen är här, jag hör av mig senare", eller något sådant.

Fast i Fup står inget om att dem ska flytta ihop. Blanda inte in dina egna sanningar
2021-11-22, 21:07
Medlem
Citat:

Fast det visar ju att föräldrarna inte direkt lyckats med sin barn uppfostran.
Och hur skev hela familjen verkar vara.
2021-11-22, 21:09
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
En sån verkar ju MA starta med kvinnan i mopedbilen, jag väntar fortfarande på svar om vart i FUP
hon påstår att hon och Emil skulle flytta ihop, när hon endast säjer att dom dejtat

Jag har redan svarat på det, du får väl ta och läsa om alla inlägg i tråden!

Om inte moderator har rensat bort det inlägget, det kan inte jag ansvara för!

Jag tänker inte outa någon, nämligen!
2021-11-22, 21:13
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jag har redan svarat på det, du får väl ta och läsa om alla inlägg i tråden!

Om inte moderator har rensat bort det inlägget, det kan inte jag ansvara för!

Jag tänker inte outa någon, nämligen!

Ok, men då måste jag ha missat det innan det raderades , så kan du vara snäll att svara igen, vart i FUP står det att dom skulle flytta ihop, du hänvisar ju till FUP i ditt inlägg, och jag hittar det inte, det är väl en enkel fråga att svara på
Senast redigerad av BMC64 2021-11-22 kl. 21:17. Anledning: dubbelpost
2021-11-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Hon saknar föräldraförmågan. K har fått göra oändliga brandkårsutryckningar för att rädda barnen. Så mycket vet jag och när de yngsta föddes hade någon annan hand om alla barnen, tvättade, lagade mat, tröstade och såg till att de mådde bra. Hon fanns inte där för dem. Vad hon gjorde vet jag inte
De fanns några banflickor också. K såg till att allt fungerade för alla barnen.
Det är så sant det du berättar!
Långvarigt missbruk av substanser och missbruk av män. Lägg till diverse psykiska problem och personlighetsstörningar!
Stackars Emil som kom ivägen för en av nuförtiden "Hinsebergs fasta inventarier"😱

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in