Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Ja, alkoholist, men de kan ju planera, en del av dem. Han var ju tydligen inte så illa därann att han förlorat körkort, hem och jobb, ännu.
Ja, jag känner till KK, men det brukar ju förutsätta att båda tycker att de är KK med varandra. Här verkar det mer som en hel del löften, speciellt om man tar med mopedbilen, som (enligt fuppen) verkade väldigt övertygad om att hon och E skulle flytta ihop, hade en typ långvarig relation på gång.
Men det bör ju ha blivit svårare för E att vara en player (om han nu var det), att bo ihop med någon. Men idag lever ju många sina liv genom mobiltelefonen, lättare att stoppa ev otrohetskvinnor med sms "går inte nu, barnen är här, jag hör av mig senare", eller något sådant.
Vart i FUP kan man läsa det som jag fetat, enda stället i FUP jag hittar nåt om moppebilskvinnan, är vittnet Uno, han nämner inget om att hon säjer att dom ska flytta ihop, så hänvisa vart du fått det ifrån.
Saxat ur FUP sid 196
Dagen efter händelsen hörde Uno att en kvinna grät hysteriskt utanför Emils hus. Han gick ut
för att prata med henne. Kvinnan berättade att hon dejtat Emil under tidens som kvinnan
bodde i huset med Emil. Emil hade berättat för kvinnan att han köpt en MC till kvinnan hade
bodde med. Den gråtande kvinnan berättade att både Emil och kvinnan han bodde med var
jägare och att Emil hade vapen. Emil hade vid något tillfälle berättat för kvinnan att han ville
bli av med kvinnan som han bodde med. Uno minns att kvinnan kom till huset i en moped-bil.
Hon var i 30-35 års ålder, blond och lite rund. Uno har inte sett kvinnan varken innan eller
efter händelsen.