Du verkar tycka att det är så anmärkningsvärt att hon lämnade barnen i Polen?! Trots att du inte vet bakgrunden och trots att så har pappor gjort i århundraden utan att någon gått bananas för det. Du menar att det är skillnad om en mamma gör det?
1 ) Det finns väl inte en enda levande människa som inte håller med om att det var anmärkingsvärt att lämna fyra små barn.
2 ) Det är absolut inte ursäktligt för att andra (män) betett sig lika illa, vimsmaja.
Det var någon som för att få att Beata framstå som lite finare än hon var hävdade att hon lurade barnen för deras egen skull. Det var ytterligare någon som påstod att barn kan man lura (så dom tror man är död )om den andra föräldern inte lurar dom samtidigt.
I vilket fall får man sätta hoppet till att några av tokfiorna i tråden inte har barn.
Jag gissar att den huvudsakliga anledningen till att Piotr ser äldre ut än 36 är det plågsamma trauma som både han och barnen fått gå igenom sen "modern" lämnade familjen i sticket i april 2013.
Sorg och själslig smärta kan gestalta sig på olika sätt men det vet du redan.
Cezary är dock väldigt mycket äldre än vad B var. Han är enligt uppgift 49 år gammal. B bytte alltså upp sig mot en 17 år äldre man.
Yes, den har jag koll på. Inser nu att linjerna tolkas som leder, men jag är faktiskt inte helt säker på att det är så. Får ge mig ut och kolla nästa gång jag är där. 😅
Linjerna är höjdkurvor. Precis innanför trädgränsen börjar det slutta uppåt lite.
Det är inte sant att Piotr,s historia berättades när hon var förvunnen vilket du väl hittar på för att låta påskina att Piotrs uttalande gjordes i affekt?
Den målande berättelsen berättades 7 - 8 år efter att Beata utsatte sin Polska familj för alla kränkningars kränkning vilket ger utsagans sanningshalt en helt annan tyngd.
Senast redigerad av Taggad 2021-11-22 kl. 17:13.
Varför blev det bara en notis i Aftonbladet av detta ?
Är det för tillfredsställa Flashback för detta var bara en dussinhändelse och hon enligt ER och Aftonbladet var en dussinmänniska ?
Varför blev det bara en notis i Aftonbladet av detta ?
Är det för tillfredsställa Flashback för detta var bara en dussinhändelse och hon enligt ER och Aftonbladet var en dussinmänniska ?
Aftonbladet är en Stockholmstidning och den tar inte upp de Skånska fallen så mycket som Kvällsposten gör tänker jag.
Säkert att han jobbade svart. Han var kakelsättare. Med omsättning på ca.700 tusen om man räknar 700 kr per timme då skulle han ha jobbat 3-4 månader om året.
Det är mycket svart jobb i den branschen
Exmaken Piotr var kanske inte lika tät
som Cezary men ibland vägleds kvinnor av materiella ting och åldern spelar tydligen ingen roll då.