2021-11-21, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jobbade du svart då ? För då är du ju inte skattebetalare sen du var 16 som du säger i klippet eftersom att det inte syns på dina deklarationer.
Du är VÄLDIGT tydlig i klippet att ”från att du var 16 år så jobbade du på demensboende fram tills att du var 18 år och började som dagisfröken och jobbade där i ett år” då är väldigt specifik i klippet. Så antingen ljuger du nu eller då, väldigt luddigt rask du förstår kanske varför din tråd blivit så stor? Du vet ju inte ens själv vad du menar. När man ljuger mycket blir det svårt att hålla koll på sina lögner och det blir sån här pannkaka.

Haha nej jag jobbade inte svart, dock vet jag inte hur den administra biten bakom såg ut eller vad det heter, men situationen var som sådan att kommunen hade fått en hacka pengar för att pumpa ut arbetslösa ungdomar i arbetslivet, så jag fick en plats på ett dagis i trosa där jag var i antingen 6 eller 12 mån, minnet sviker.
Vet ej vart min "lön" kom ifrån, kommunen eller akassa elelr vilken instans eller hur det sköttes och deklarerades, men så var det, och det är inte en lögn =)
Sedan kan man väl förminska mig och säga "då är det inget jobb ju" eller vad man vill, man jag utförde ett arbete och mottog en ersättning, och i min värld är det ett jobb.
Edit: Kan ha varit 2009 också, det är ingen lögn eller skadekontroll, det är ett svikande minne från en hjärna som under tiden traumatiserades, och det är ingen undanflykt, utan en förklaring, sedan får ni kalla det vad ni vill.
Citera
2021-11-21, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Nej, det är inte hat för att det gör mig ledsen, det gör mig inte ens ledsen längre, detta är bara ett antagande ifrån dig.
Jag är vad du än säger och tror, för det mesta objektiv, även runt mig själv och mina, narc-grejen är en ren trådsanning.
Hat är hat, och ser man på denna tråd objektivt så är en stor del av del rena lögner, förtal och renodlat hat, oavsett någons känslor runt det.
Var god sluta anta saker om mig.

Det är sant att det inte finns några bevis på att du är narcissist. Du bockar dock av så extremt många punkter på listan över dragen. En annan väldigt narcissistisk sak är att när man väl söker hjälp är det ofta för depressioner och ångest, inte för ens personlighetsstörning. Men det finns samtalshjälp att få och går du uppriktigt till psykologen och säger att du misstänker att du har en narcissistisk personlighetsstörning kan du få adekvat hjälp med dina problem.

Du kan inte vara objektiv när du är såpass känslomässigt engagerad. Det begriper du väl?
Citera
2021-11-21, 14:01
Avslutad
Citat:
Antagligen så menade jag de timvik som jag haft, när jag var 18 jobbade jag vissa helger på ett demensboende, men även om det är årets lögn är det fortfarande något som tillhör mitt privatliv, jordens mytoman som ej.
Nu är jag inte mytoman utan mer snabbtänkt än jag bör och mycket kommer ut för snabbt, när jag var 16 år arbetade jag inte, inte alls förens jag var 18.
Innan det var det bara olika praktiseringar på div boenden.
Det är absolut fakta och belägg, och jag säger ingenting emot det heller =)
Kondiset då? När jobbade du där?
Hur går det med häxkulan, fortfarande kall?🤣🤣
Att du publicerar videor som du sen plockar bort, gör inte skadan ogjord.
Praktiseringar på olika boenden, är det det som du omvandlat till att du jobbat på dagis och som personlig assistent?
Fick du ingen önskad diagnos?
Svartmöglet var visst bara skit, märkligt att en egen städföretagare inte kan hålla rent i sitt eget hem.
Tror du Tessan är lycklig över att dra hela lasset själv?
Citera
2021-11-21, 14:05
Medlem
123....s avatar
Citat:
Kan omöjligt bland alla 800+ videos veta vilka videos och vart i dom något sägs ens om jag vill.
Ingen i min närhet lider nu utav detta och ingen bryr sig om ifall något finns på kanalen eller inte, då bör inte folk som inte ens känner oss engegera sig i det då det är ett problem som inte finns.
Min mening är att sådant upphört ifrån mig och inte kommer att se igen.

Det har ju inte upphört, dom kränkande videosarna på din far ligger kvar och det spelar ingen roll om det är gammalt eller nytt, det är lika uthängande antingen eller..
Din anledning till att du skriver här i dag verkar vara att du vill värna över ditt privatliv men andras privatliv är visst inte lika heliga? Är människovärdet lägre anser du bara för att man lider av ett missbruk?
Jag VET att din far inte vill figurera på Youtube på det vis som du som du hänger ut honom, och det vet du också..
Varför ska vi respektera ditt privatliv när du inte respekterar andras?

Du hängde ut Jessicas ekonomi offentligt som ett argument på vilket dåligt val av partner hon var och nu granskas du själv och konfronteras med dina lögner om din egen ekonomi och arbetsinsatser, varför ska vi ta hänsyn till just DIN rätt till privatliv? ....
Citera
2021-11-21, 14:06
Medlem
Nu när du ändå är här inne och läser vill jag bara beklaga alla orosanmälningar ni har fått. Tror att dom flesta här inne nog håller med om att anmälningarna (speciellt den senaste) såklart var helt obefogade, och kan se att ni är väldigt kärleksfulla föräldrar. Men dårar kommer ju alltid finnas, tyvärr.
Citera
2021-11-21, 14:07
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Nej jag behöver inte delta i diskussionen, men verkar ju knappt modereras, ni tjaffsar sinsemellan, kan inte hålla sams, någon drar något helt befängt ur arslet och hävdar det som sant, så gott som ingen ifrågasätter det och alla är med på tåget, och helt plötsligt är allt som skrivs sant, inget ifrågasätts och jag blir jordens avskum baserat på rena påhitt.
Det räcker med att säga "säkra källor" eller "vän till familjen", och det räcker som bevis och alla godtar det lixom.
Även saker som faktiskt är sanna böjs och vrids och bänds till förbannelse, allt modifieras efter erat eget tycke så att ni skall kunna få mig att se så illa ut det bara går.
Detta är inte en diskussion utan detta är renodlat hat, det kan till och med nästan inte bli mer hatiskt än såhär, och det kan ni inte säga något om.
Ni Förstör samarbeten, mailar läkare, psykologer, skickar falska orosanmälningar osv, och allt detta görs av folk som hatar mig, antagligen baserat på åsikter av lögner härifrån lixom.
Tror ni på fullaste allvar att allt som skrivs här är sant?
I sådana fall skulle ju jag vara i stil med de värsta skurkarna i världshistorien lixom.

Vi är väldigt många i tråden som exempelvis kontinuerligt har bemött personer i tråden som påstått att du slagit dina barn, och idiotförklarat dessa, vilket har hänt några gånger under trådens existens.

På tal om hatet du upplever. Hur tror du Jessica upplevde ditt hat gentemot henne, snacka om att inkräkta på en oskyldig persons privatliv. Du sabbade en hel del grejer för den personen i dina hatvideos mot henne inför hundratusentals tittare. Du hängde ut känsliga uppgifter om hennes barn, om Soc, om hennes inkomst, om hennes eventuella missbruk, om högst privata dela ut hennes relation med sitt ex.

Du dissade hennes utseende, du förlöjligade missbruket du påstod hon hade, du hjälpte till att skapa mer intresse kring hennes lajv där hon visade brösten osv osv.

De som kommer ihåg ditt beteende kring dessa personer, kommer inte att bry sig ett skit om dina snyfthistorier och dina uppmaningar om att du vill ha ditt privatliv i fred.

Du påtalade för inte sålänge sen hur du INTE ångrade Jessica videorna du tryckte ut, visar enbart vilken liten ynklig människa du är.

Citat:
Vad Tessan är lycklig över och inte angår ingen annan än oss och jag svarar inte för henne här.

Vad menar du ens med detta, ni sitter ju och prånglar ut ett privatliv varje kväll för efterblivna och era socialgrupp 3 fans som swishar sina småören till er. Varför kan ni sitta och snacka om ert privatliv på tiggarstreamsen men här ska du lajva att det har du minsann slutat med.
Therese gnäller ju ständigt om att hon vill resa mer och ha ett hus eller radhus. Det är du och Terese som delar chefskapet i er familj, och har ett ansvar i att styra upp gemensamma drömmar och mål för familjen.

Gråt bajsbaronen.
Senast redigerad av Mikkka 2021-11-21 kl. 14:21.
Citera
2021-11-21, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tack för att du ger mig en grammatisk uppläxning, killen som inte fullföljt gymnasiet men ändå känner sig manad att uppfostra någon i det svenska språket…

Du greppar efter halmstrån när du går in med inställningen att allt som skrivs här är rena lögner och påhitt. Du systematiskt bemöter inte inlägg som är spot on med invändningen att det är ditt privatliv, men när någon uppenbart spekulerar gör du en sak av att alla tror på lögner som blir till sanningar och gnäller om det. FB är inte ett kollektiv, bara för att någon tror en sak betyder det inte att alla håller med. Jag känner ingen i den här tråden vad jag vet. Det är inte en grupp som gått i maskopi mot dig utan en samling individer som håller med varandra om vissa saker och går i klinch om annat. Som överallt annars.

Ditt luftslott handlar om att du har någon tro på att du kommer bli en framgångsrik entreprenör med din affärsidé och om inte annat så kanske någon en dag hör av sig och vill att du börjar jobba på deras radiostation för att du har begåvats med en så bra röst. Du tror att bara du kör på som vanligt så kommer dina drömmar gå i uppfyllelse. Verkligheten kallar dock och du har en familj att försörja här och nu, men du håller hårt fast om dina drömmar trots att du inte är i position att följa dina drömmar när ditt ansvar sträcker sig långt utöver dig själv. Vidare är en del av ditt luftslott att du har en bild av vem du vill vara som inte stämmer överens med vem du verkligen är. Så när någon kommer med något som går stick i stäv med din egen självbild så ljuger du hellre än att stå för vem du är. Därför förmedlar du bilden att du alltid jobbat sedan du var 16, och aldrig gått på bidrag. För det stämmer överens med vem du önskar att du var.

Jag tror du trivs med din dagdrivarlivsstil. Du hade den innan du skyllde ifrån dig på psykisk ohälsa också. Men då hette det att du jobbar med youtube och klarar dig gott och väl på det. Det är jobbigt att kliva ur sin comfort zone för precis alla. Det är ångestladdat för precis alla. Men prova att göra det och du ska se att det inte var så svårt och att du lever alldeles för mycket i ditt huvud.

Fast jag har aldrig sagt att ALLT som skrivs här är lögner, men mycket.
Jag tror inte att jag någonsin kommer att bli en framgångsrik entreprenör, jag har själv heller aldrig påstått detta, det har däremot ni och nu är det en sanning du tvingar mig att stå till svars för, något jag aldrig ens hävdat?
Min bild av mig själv stämmer mycket väl överens med vem jag är, hur vet du ens vad min bild av mig själv är? Eller är det så att du TROR och sedan går på det?
Nej, jag trivs inte med "dagdrivandet", och bara för att du TROR kan du inte döma mig för det som sanning.
Det handlar inte om comfort zone, utan om 28 år av obearbetade trauman, en fastetsad otrygghet och en vilsen pojke som växte upp utan vägledning som nu skall råda bot på allt och bli människa igen.
Sedan kan du jä välja att ta det ifrån mig och hävda detta som lögn, i sådana fall har jag inte så mycket mer att säga för att försvara mig, för att detta är min sanning, tyvärr i guess.
Vet att det inte är i linje med vart ni vill ha mig, den allvetande skithögen eller jag vet inte allt vad ni har gjort mig till.
Försök lära känna mig och killen bakom istället för att döma mig på saker som egetligen är obetydligt skit för allt och alla som nu då och för alltid kommer sakna all signifikans what so ever =)
Citera
2021-11-21, 14:09
Medlem
Citat:
Haha nej jag jobbade inte svart, dock vet jag inte hur den administra biten bakom såg ut eller vad det heter, men situationen var som sådan att kommunen hade fått en hacka pengar för att pumpa ut arbetslösa ungdomar i arbetslivet, så jag fick en plats på ett dagis i trosa där jag var i antingen 6 eller 12 mån, minnet sviker.
Vet ej vart min "lön" kom ifrån, kommunen eller akassa elelr vilken instans eller hur det sköttes och deklarerades, men så var det, och det är inte en lögn =)
Sedan kan man väl förminska mig och säga "då är det inget jobb ju" eller vad man vill, man jag utförde ett arbete och mottog en ersättning, och i min värld är det ett jobb.
Edit: Kan ha varit 2009 också, det är ingen lögn eller skadekontroll, det är ett svikande minne från en hjärna som under tiden traumatiserades, och det är ingen undanflykt, utan en förklaring, sedan får ni kalla det vad ni vill.

Absolut är det ett jobb, får man en ersättning för det man gör så är det ett jobb. Även om det är youtube eller bygga ett hus. Men jag skulle aldrig välja ditt jobb då det är fruktansvärt underbetalt och verkar bara leda till skit, hade också mått skit om jag var i sina skor.

Men pengarna ska ju ändå skattas oavsett vad dom kommer ifrån, och du sker ju nyss att du inte gjorde ett skit fram tills du var 18.

Som sagt jag hade slutat skriva här och ska nog fortsätta med, du borde också sluta med det. Det är ett tydligt mönster hos dig att så fort tråden börjar dö ut så eldar du igång den igen. Läs den men skriv inte i den, vi alla vet redan att du läser.
Citera
2021-11-21, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är sant att det inte finns några bevis på att du är narcissist. Du bockar dock av så extremt många punkter på listan över dragen. En annan väldigt narcissistisk sak är att när man väl söker hjälp är det ofta för depressioner och ångest, inte för ens personlighetsstörning. Men det finns samtalshjälp att få och går du uppriktigt till psykologen och säger att du misstänker att du har en narcissistisk personlighetsstörning kan du få adekvat hjälp med dina problem.

Du kan inte vara objektiv när du är såpass känslomässigt engagerad. Det begriper du väl?

Jag är inte känslomässigt engegerad alls, det är du som vill att jag skall vara det, jag är tvärchill och sitter i soffan och mår bra, detta är som sagt tidsfördriv just nu =)
Jag kan tyvärr inte automatiskt anpassa mig efter dig och börja bli något jag inte är bara för att du vill det.
Bara för att du vill något betyder det inte att det är sant, så sluta anklaga mig för samma sak =)
Hur vet du att jag bockar av en enda punkt på den listan?
Har du träffat och umgåtts med Alexander eller kollat på Rask på nätet och TROR att du kan ställa en egen diagnos därefter?
Varken jag eller någon annan i min närhet misstänker detta då jag i mitt privatliv inte uppfyller en enda punkt på listan.
Att jag skall vara pompös osv har ni själva hittat på baserat på korkade uttalanden jag gjorde för flera år sedan.
Jag sticker inte under stol med tillkortakommanden, försöker inte måla upp någon bild om mig själv osv, jag har däremot levt med en narcissist hela mitt liv och skadats utav det.
Vad ni än vill ställa för diagnos på mig så kan ni inte själva göra det och sedan utgå ifrån att jag är det enda eller det andra, det funkar inte så någon annanstans än här.
Hela ditt inlägg är bara antaganden och egna önskningar.
Citera
2021-11-21, 14:13
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag har ingen offerkofta, det är svårt att ta av sig något som man inte har på sig.
Jag ser det snarare som att många härinne försöker tvinga på mig en offerkofta motvilligt.
Hur vet du ens vad min inställning är?
Lägg gärna inte saker i munnen på mig, den enda som vet min inställning är jag, jag har inte bestämt mig för någonting, tvärt om.
Det enda som hållit mig flytande under de mörkaste stunderna har varit hopp och tro om framtiden, och att saker kommer att förändras, och att den förändringen skall komma inifrån mig själv, men ni hävdar saker och utgår ifrån dom, utan att ens fråga mig innan, jag skall helt enkelt anpassa mig efter era sanningar som ni skapat, och inte efter mitt eget liv och bara vara tyst och acceptera det?
Samtliga saker är saker jag inte har lust att vädra offentligt, jag anser mig ha rätt till mitt eget privatliv.
Du tycker inte att du valde fel bransch för det?

Tror du dina barn kommer tacka dig när dom blivit vuxna för deras ofrivilliga kändisskap?
Citera
2021-11-21, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kondiset då? När jobbade du där?
Hur går det med häxkulan, fortfarande kall?🤣🤣
Att du publicerar videor som du sen plockar bort, gör inte skadan ogjord.
Praktiseringar på olika boenden, är det det som du omvandlat till att du jobbat på dagis och som personlig assistent?
Fick du ingen önskad diagnos?
Svartmöglet var visst bara skit, märkligt att en egen städföretagare inte kan hålla rent i sitt eget hem.
Tror du Tessan är lycklig över att dra hela lasset själv?

Kondiset praktiserade jag på en vecka i 6an, har aldrig sagt mer än så heller.
Jag HAR arbetat som personlig assistent, och jag HAR arbetat på boenden, även om ni inte tycker att gå på timmar är ett dugligt arbeta.
Vad Tessan är lycklig över och inte angår ingen annan än oss och jag svarar inte för henne här.
Citera
2021-11-21, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du tycker inte att du valde fel bransch för det?

Tror du dina barn kommer tacka dig när dom blivit vuxna för deras ofrivilliga kändisskap?

Vad mina barn kommer vara tacksamma för och inte kommer jag att tala med dom om när det blir dags för det, och inte med en anonym främling på flashback som varken känner mig eller min familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in