Citat:
Jobbade du svart då ? För då är du ju inte skattebetalare sen du var 16 som du säger i klippet eftersom att det inte syns på dina deklarationer.
Du är VÄLDIGT tydlig i klippet att ”från att du var 16 år så jobbade du på demensboende fram tills att du var 18 år och började som dagisfröken och jobbade där i ett år” då är väldigt specifik i klippet. Så antingen ljuger du nu eller då, väldigt luddigt rask du förstår kanske varför din tråd blivit så stor? Du vet ju inte ens själv vad du menar. När man ljuger mycket blir det svårt att hålla koll på sina lögner och det blir sån här pannkaka.
Du är VÄLDIGT tydlig i klippet att ”från att du var 16 år så jobbade du på demensboende fram tills att du var 18 år och började som dagisfröken och jobbade där i ett år” då är väldigt specifik i klippet. Så antingen ljuger du nu eller då, väldigt luddigt rask du förstår kanske varför din tråd blivit så stor? Du vet ju inte ens själv vad du menar. När man ljuger mycket blir det svårt att hålla koll på sina lögner och det blir sån här pannkaka.
Haha nej jag jobbade inte svart, dock vet jag inte hur den administra biten bakom såg ut eller vad det heter, men situationen var som sådan att kommunen hade fått en hacka pengar för att pumpa ut arbetslösa ungdomar i arbetslivet, så jag fick en plats på ett dagis i trosa där jag var i antingen 6 eller 12 mån, minnet sviker.
Vet ej vart min "lön" kom ifrån, kommunen eller akassa elelr vilken instans eller hur det sköttes och deklarerades, men så var det, och det är inte en lögn =)
Sedan kan man väl förminska mig och säga "då är det inget jobb ju" eller vad man vill, man jag utförde ett arbete och mottog en ersättning, och i min värld är det ett jobb.
Edit: Kan ha varit 2009 också, det är ingen lögn eller skadekontroll, det är ett svikande minne från en hjärna som under tiden traumatiserades, och det är ingen undanflykt, utan en förklaring, sedan får ni kalla det vad ni vill.