Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Så är det. Och det råder åsikts- och yttrandefrihet i Sverige och alla har en rätt att åsikt om hur du lever ditt liv och även ge uttryck för åsikten. Du behöver inte delta i diskussionen. Det är din fulla rätt.
Nej, du är inte en trevlig person. Försök att ta in det. Det handlar inte om ett enskilt ytligt bemötande. Det är en samlad bedömning av alla dina sidor som gör att människor kommit fram till att du inte är sympatisk, du är väldigt otrevlig och odräglig. Därför går den här tråden varm. Det är inte bara det att du är en arbetslös dagdrivare, det är det kombinerat med att du saknar ödmjukhet som gör att väldigt många tycker det är kul att följa dig och göra narr av dig.
Det är DIN FULLA RÄTT att inte ta åt dig av vad folk tycker. Tycker bara du ska ha i åtanke att det inte bara handlar om att alla youtubers får hat oavsett utan att du sticker ut som en helt makalöst odräglig individ.
Nej jag behöver inte delta i diskussionen, men verkar ju knappt modereras, ni tjaffsar sinsemellan, kan inte hålla sams, någon drar något helt befängt ur arslet och hävdar det som sant, så gott som ingen ifrågasätter det och alla är med på tåget, och helt plötsligt är allt som skrivs sant, inget ifrågasätts och jag blir jordens avskum baserat på rena påhitt.
Det räcker med att säga "säkra källor" eller "vän till familjen", och det räcker som bevis och alla godtar det lixom.
Även saker som faktiskt är sanna böjs och vrids och bänds till förbannelse, allt modifieras efter erat eget tycke så att ni skall kunna få mig att se så illa ut det bara går.
Detta är inte en diskussion utan detta är renodlat hat, det kan till och med nästan inte bli mer hatiskt än såhär, och det kan ni inte säga något om.
Ni Förstör samarbeten, mailar läkare, psykologer, skickar falska orosanmälningar osv, och allt detta görs av folk som hatar mig, antagligen baserat på åsikter av lögner härifrån lixom.
Tror ni på fullaste allvar att allt som skrivs här är sant?
I sådana fall skulle ju jag vara i stil med de värsta skurkarna i världshistorien lixom.