2021-11-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det r bara sknt. Springa borde inte finnas alls i ett fps.
Om jag minns rtt s ger sprint bara en 10% kning i hastighet, ett val 343 gjorde fr att det inte skulle vara fr ltt att bara sprinta sig ur farliga situationer men fortfarande ha mjligheten att sprinta. Ser hellre att det r som det r nu n hur H5 funkade.
Citera
2021-11-20, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av Kingmeister
Om jag minns rtt s ger sprint bara en 10% kning i hastighet, ett val 343 gjorde fr att det inte skulle vara fr ltt att bara sprinta sig ur farliga situationer men fortfarande ha mjligheten att sprinta. Ser hellre att det r som det r nu n hur H5 funkade.

Kommer sakna ground pound iaf, det var sknt att f till dom. Kommer nog inte kra mer p betan d jag vill lira team slayer mest.
Citera
2021-11-20, 21:19
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Tycker multiplayern r rolig so far... Knner dock att man sprintar lite vl segt, knns typ inte som nn skillnad mot att man gr.

Bara bra. Tycker de borde ta bort sprint helt, vck med aiming down sights ocks. Tycker generellt mer om ldre spels frnvaro av "funktioner" n en massa apkonster dr folk slnger sig lngs marken, sprintar 4km i 120km/h, klttrar p vggar etc. nterhaken borde dock ocks g bort i multiplayerdelen tminstone.
Senast redigerad av MrMario 2021-11-20 kl. 21:21.
Citera
2021-11-21, 10:50
Medlem
Fina Gubbens avatar
Vilken kontroll setup kr ni? Nya moderna eller klassiska??

Har krt klassiska p MC collection hittills men kanske r bst att kra p moderna framt?

PTT knapp finns inte p kontroll fr voice chat va? Endast open mic fr jag att funka.
Citera
2021-11-22, 06:56
Medlem
Nihennas avatar
Hoppas de gr s att man kan vlja spellge vid full releasen, fr redan efter en dag r jag trtt p idioter som springer Rambo och inte gr ngot fr att n mlet. Vet inte hur mnga gnger jag frlorade capture the flag igr fr att idioter sprang en och en och blev nermejade medans motstndarna sprang i grupp om tre fr att hmta den >.>

Annars knns det verkligen som att Halo r tillbaka!

Jag kommer dock, helt rligt, sakna Warzone eller vad det hette, frn 5an. Det var ett riktigt kul spellge.
Citera
2021-11-22, 10:26
Moderator
^Eazs avatar
Aldrig lirat Halo tidigare men efter besvikelsen som var BF2042 s laddade jag ner det efter lite tjat frn polare och fasen vad skoj jag har haft. Vckt gamla Q2 minnen.

Mste dock vnja mig med att anvnda melee nr man r nra ngon fiende istllet fr att frska spraya ned dem.
Citera
2021-11-22, 23:33
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Bara bra. Tycker de borde ta bort sprint helt, vck med aiming down sights ocks. Tycker generellt mer om ldre spels frnvaro av "funktioner" n en massa apkonster dr folk slnger sig lngs marken, sprintar 4km i 120km/h, klttrar p vggar etc. nterhaken borde dock ocks g bort i multiplayerdelen tminstone.

i guess smaken r som baken, jag gillar att man ska kunna springa lite snabbare. hller med om vriga punkter dock
Citera
2021-12-03, 16:47
Medlem
Installerade betan igr och hafsade igenom alla instllningar s har skert missat ngot men kan stra mig otroligt mycket p att scoreboarden r press to show/hide istllet fr hold p MnK. Var ett flertal tillfllen d jag sprang in i vggar eller till och med sprang av banan fr att jag glmde trycka p tab en gng till s scoreboarden blockade resterande inputs.

Har inga planer p att spela rankat igen s lngtar till det kommer lite mer social playlists.
Citera
2021-12-07, 00:01
Medlem
trallexs avatar
Ska man ha spelat Halo 5 infr detta? Det knns liiite som om man missar saker utav de f filmsnuttar jag sett av Halo 5.
Citera
2021-12-07, 03:18
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trallex
Ska man ha spelat Halo 5 infr detta? Det knns liiite som om man missar saker utav de f filmsnuttar jag sett av Halo 5.
det hoppas jag inte fr rvfittorna slpper inte halo 5 till pc
Citera
2021-12-07, 10:27
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trallex
Allts... Jag vet inte. Rent tekniskt ska det ju vara avslutningen av reclaimer-trilogin, samtidigt verkar ju 5an ha ftt s himla mycket skit att de verkar ha gjort nn form av mjuk reboot med fokus p en mer klassisk fiende.

Frstr inte det. Problemet med 5an var inte storyn. Problemet med 5an var att man bara fick spela Master Chief i 3 uppdrag, att man fick mta samma boss typ 5 gnger och att vissa av banorna var lite vl linjra.

Jag gillade storyn i 5an skarpt. Jag tyckte den var jtteintressant och jag hoppas att den fr ett avslut i Infinite, ven om det inte ser ut att bli s.
Citera
2021-12-07, 13:40
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Allts... Jag vet inte. Rent tekniskt ska det ju vara avslutningen av reclaimer-trilogin, samtidigt verkar ju 5an ha ftt s himla mycket skit att de verkar ha gjort nn form av mjuk reboot med fokus p en mer klassisk fiende.

Frstr inte det. Problemet med 5an var inte storyn. Problemet med 5an var att man bara fick spela Master Chief i 3 uppdrag, att man fick mta samma boss typ 5 gnger och att vissa av banorna var lite vl linjra.

Jag gillade storyn i 5an skarpt. Jag tyckte den var jtteintressant och jag hoppas att den fr ett avslut i Infinite, ven om det inte ser ut att bli s.

N med infinite s r det som 4 och 5 knappt existerar. Dock r kampanjen i Infinite den roligast och bsta p mnga mnga r. 60 GB r nedladdningen p frresten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in