Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Vid såna tillfällen tar adrenalinet överhanden och normala känslor av motvilja, obehag, äckel etc. trycks tillbaka. Det handlar inte om att ha "starkt psyke".
Njae…. så är det inte riktigt. Att inte bli upptäckt är nog det viktigaste. Få bort kroppen. Sen vill jag inte äckla in mig i detaljer. Men de som vittnar om sitt brott i styckmord kan både kräkas och ta massa pauser.
Någon som skrev att efter ett mord ( ej dråp), så flyttas gränserna. En förstagångsmördare ( sjukt ord), har nog en rejäl dos av ångest.