Citat:
Ursprungligen postat av
Cuckslayer
Så han är även homosexuell? Kan det vara varför horbladet sparar på krutet?
Jag tippar på att han är fikus. En gissning alltså och inget bekräftat.
Känner mig som Bäckström och tror att det här rör sig om ett s.k. "bögmord", d.v.s att både GM och BO är homosexuella och att deras samröre på något vis gått snett.
Sammanfattning av tråden hittills:
En 60-årig politiker, kriminalvårdare, jude, Sverigevän och homosexuell man som mördat och styckat en annan man i 60-årsåldern och därefter transporterat likdelar i kollektivtrafiken och dumpat i vattnen runtom i huvudstaden.