Citat:
Ursprungligen postat av
falsk_mekaniker
Jag får också känslan av att andelen vaccinerade är falsk och medvetet höjt för att skapa en känsla av att "nästan alla är ju vaccinerade" hos befolkningen.
Dessutom måste ju sprutan boostas med jämna mellanrum så låt säga att 85% är vaccinerade idag, den procenten kommer ju dyka/stiga dom en volatil aktie.
De flesta som jag pratat med som är vaccinerade verkar inte veta att fler sprutor krävs med tiden, de verkar ha uppfattningen att 2 räcker livet ut.
Det är klart dom mixtrar och ljuger om det lite grann till vaccinets fördel hela tiden så håller dom på överallt nu. sanning och moral är inte längre nåt eliten tycker är viktigt att ha som grundpelare utan det enda viktiga är att vaccinet bara ska påtvingas ALLA oavsett risker eller nytta. Den enda frågan nu är varför och vilken agenda som är på tapeten. Så viktig att inga politiker riktigt uttalar sig om det och så hemligt att ingen av de stora medierna ens låter någon motståndare visas upp som har fakta eller tycker nåt annat. INGEN msm visar upp några viktiga debatter eller data och statistik som visar att vaccinet inte fungerar som många trodde, HELT sjukt är det och har aldrig pågått en större mörkläggning i västvärlden någonsin. Vad är planen och hur många ligger med bakom i alla länder det måste vi få svar på!
Sen har ju trodde jag alla nåts av informationen för längesen att skyddet avtar väldigt snabbt av vaccinet 4-6 månader högst sen klassa man som ovaccinerad det har ju FHM varit tydliga med sen i början på året. Men vaccinfåren verkar ha glömt det och går fortfarande runt och tror att 2 doser ger fullgott skydd än och att dom inte smittar eller kan bli sjuka. Vissa ärthjärnor tror ju dom ska få nåt vaccinpass nu i vinter exklusivt med 2 doser som redan är borta som skydd och dom har förmodligen redan nedsatt naturligt immunförsvar. Hahaha nej du bara för dom att skynda sig iväg och äckla i sig en tredje dos snart fast dom är friska i hopp om att få nåt löjligt jävla duktig människa pass att visa upp på Instagram även om dom inte ens vet om de får behålla sin frihet och reserätt efter det?