Vi kommer aldrig få reda på det: Är Covid-19 skapat av kineserna, utsläppt i Kina av annan makt för att skada Kina, utsläppt för klimatbegränsningar,lägre världspopulation, för att snabbare skapa en ”New Word order” o s v.
Men Pandoras box har öppnats, nu får vi alla ta konsekvenserna.
Njaä låter lite paranoid men vi har ingen makt än skuggpolitiker som åker till Bryssel och ska lilla Sverige mjölkkossan lägga fram sin sak. Nu med covid pass osv. Är vi EU eller stjälvständiga?
Senast redigerad av Truefighter 2021-11-19 kl. 07:11.
Vaccinpass har väl inte hjälpt smittospridningen överhuvudtaget i de länder det har införts? Tjeckien tex som har just nu uppemot 20 000 nya fall, rekordsiffror för landet, och typ 100 döda om dagen. De införde vaccinpass för ganska länge sedan.
Japp, dom som vägrar vaccinera sig kan gott stanna hemma och tänka över sitt beslut. Det är ingen rättighet att vistas ut bland oss ansvarstagande människor, de är ett privilegium.
Och ge mig inte att de är orättvist, gå o ta den lille sprutan bara så kan du leva som oss andra du me.
Du är medveten om att vaccinerade är lika smittsamma eller hur?
Vaccinpass har väl inte hjälpt smittospridningen överhuvudtaget i de länder det har införts? Tjeckien tex som har just nu uppemot 20 000 nya fall, rekordsiffror för landet, och typ 100 döda om dagen. De införde vaccinpass för ganska länge sedan.
Humm...och ju mer du testar ju mer resultat får du. Lögn, lögn och förbannad statistik som någon klok man sa.
Om det blir vaccinpass, vad är oddsen på att dessa kommer följas vid moskeer och liknande?
Tror ni svenska staten kommer placera ut poliser vid moskeer och se till att detta följs?
Det var många år sedan Sverige brydde sig om svenskarna.
1,2 miljoner som inte vaccinerat sig, vilka partier var det nu igen som inte ville ha covidpass? Det partiet som motsäger sig får min röst nästa val iaf.
Om det blir vaccinpass, vad är oddsen på att dessa kommer följas vid moskeer och liknande?
Tror ni svenska staten kommer placera ut poliser vid moskeer och se till att detta följs?
Det var många år sedan Sverige brydde sig om svenskarna.
De bryr sig om Covid 19. Även moské tror jag fick stänga. Om vi har ett hjärta eller hade brytt oss om Sverige så hade vi inte haft denna fråga. Att ställa olika grupperingar mot varandra är en taktik för att ha makten medans idioterna slåss om smulorna och jag som har makten får vara ifred.
Var ärlig nu , när gick du ut senast ? det är såna som du som skriker att ni tänker vara ute i samhället och göra massa saker , men ni är samtidigt för rädda att vara med oss ovaccinerade , det går inte ihop.Dom som jag känner har tagit vaccinet skiter fullständigt i om jag är vaccinerad eller inte.