2021-11-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Är det nåt som är säkert så är det att längd är bättre än grovlek.

Nej tvärt om. Fråga tjejer får du höra 😉
Citera
2021-11-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ska hon ha bte ha kille då ? En cuck ? Personligen tycker jag hon ska kunna finna en kille som är både trevlig och har en riktig Bamse. Det unnar jag henne. Jag önskar henne all lycka i världen 😁

Tycker alla ska hitta en partner man är lycklig med, sen hur den lyckan kommer till kan ju vara väldiga olika från person till person. Har man svårt att hitta någon så tror jag det är superviktigt att se över vad det är man själv kan tänkas göra annorlunda för att hitta lyckan, och då kanske det kan vara värt att testa en cuckold-relation.

Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Nej det har jag inte hört talas om?

Det är män som tänder på att sin fru/flickvän har sex med andra män, ofta i kombination att den andra mannen(kallas bull) har större kuk än pojkvännen.

Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Wow. Det tar sig. ;-) Det kanske till och med är så att det finns faktorer som är viktigare än en jättelik penis i samvaron med en man? ;-)

Finns massor med saker som är viktigt. Tror inte någon nånsin sagt att kuk är det ända som är viktigast eller det viktigaste, men det är fortfarande viktigt.
Citera
2021-11-18, 21:53
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Nej tvärt om. Fråga tjejer får du höra 😉
Har gjort. Deeutom betyder mannens uppfatning något också.
Citera
2021-11-18, 22:52
Medlem
Citat:
Har gjort. Deeutom betyder mannens uppfatning något också.

Dom du varit med vill ju inte såra dig 😁 Ligger du med män också ?
Citera
2021-11-18, 23:05
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Dom du varit med vill ju inte såra dig 😁 Ligger du med män också ?
Som ägare av könsorganet är ens uppfattning rätt viktig, minst lika viktig som den uppfattning mottagande part har. Har jag 18x14 så byter jag hellre till 20x14 än 18x16.
Citera
2021-11-18, 23:40
Medlem
Citat:
Är det nåt som är säkert så är det att längd är bättre än grovlek.
Håller inte med så länge du har normallång kuk.
Jag har grov kuk och ändå upplever jag de flesta kvinnor som slappa. Tänk att ha 11 cm i omkrets....det kan inte vara skönt att knulla då.
Citera
2021-11-18, 23:42
Medlem
Citat:
Som ägare av könsorganet är ens uppfattning rätt viktig, minst lika viktig som den uppfattning mottagande part har. Har jag 18x14 så byter jag hellre till 20x14 än 18x16.

Hur menar du att din uppfattning är viktig?
Citera
2021-11-18, 23:42
Medlem
Citat:

Vad är det som gör att du hellre vill ha mera längd än mera grovlek?
Kan tänka mig att inte så många kvinnor mäktar med en som är 20 lång, men det kanske mera är för utseendet?
Jag tycker att 18 lång är i längsta laget, och 14 är rätt så grovt, och jag frågar utifrån egna preferenser, men håller med om att din egen uppfattning är lika viktig som en mottagares
Citera
2021-11-18, 23:46
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Hur menar du att din uppfattning är viktig?

Min uppfattning är viktig för mig. Om jag är nöjd med kuken är det bättre än om tjejen är nöjd. Min kuk är viktig främst för mig. För världen i övrigt spelar den inte så stor roll.
Citera
2021-11-18, 23:47
Medlem
Citat:
Min uppfattning är viktig för mig. Om jag är nöjd med kuken är det bättre än om tjejen är nöjd. Min kuk är viktig främst för mig. För världen i övrigt spelar den inte så stor roll.

Jaha, jag ser iallafall till att hitta en storlek jag är nöjd med.
Citera
2021-11-18, 23:49
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vad är det som gör att du hellre vill ha mera längd än mera grovlek?
Kan tänka mig att inte så många kvinnor mäktar med en som är 20 lång, men det kanske mera är för utseendet?
Jag tycker att 18 lång är i längsta laget, och 14 är rätt så grovt, och jag frågar utifrån egna preferenser, men håller med om att din egen uppfattning är lika viktig som en mottagares
Vilken kvinna som helst slukar 20cm utan problem. 20x14 ser långt och fint ut. 18x16 ser sämre ut. En lång kuk kommer åt bättre i olika ställningar. Det är praktiskt. Sen lär längd ha betydelse för vaginala orgasmer. Kvinnor som föredrar långa kukar får fler vaginala orgasmer, säger vetenskapen.
Citera
2021-11-18, 23:51
Medlem
Citat:

Din uppfattning är viktigare för dig. Men det är vad som är skönast för tjejen som vi diskuterar här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in