Hur mycket kan snoppstorleken variera i en mans liv efter puberteten?
När jag var 24-25 var min snopp runt 13cm som max när jag var stenhård given samma metodik som anges i spoilern, samt att jag alltid mäter från liggande position då kurvar min snopp minimalt.
Citat:
Measure your erect penis with a ruler pressed lightly onto your pubic bone. You`ll find a ruler is easier than a tape measure. Don't kid yourself! It really is more fun if you don't exaggerate! Plus if you want to get validated by Vicky in the forum, you'll have to be able to prove it!
Bone pressed V non-bone pressed
The Visualiser uses bone pressed sizes. Because everyone is different and some people carry more weight than others, pressing the rule onto the pubic bone gives a consistant point to measure from. https://thevisualiser.net/sizer/1
Då hade jag dålig kost, tränade inte, dåligt socialt liv, allmänt nedstämd. Idag är jag 26, tränar, äter och sover regelbundet. Försöker hålla runt 10-15 % kroppsfett. Mätte kuken idag med samma metodik som tidigare och den var 15cm stenhård. Jämnar man ut eventuell kurvatur är den något över 15cm.
Vad är min maximala snopp-potential? Är snoppstorleken en variabel på testosteron i kroppen? Kommer ökat testosteron som regelbunden träning och varierad kost resultera i större snopp än en stillasittande livsstil? Eller är storleken helt genetiskt? Har också märkt att spruten vid utlösning blivit kraftigare och större, tidigare rann det ut idag sprutar det oftast i flera omgångar för att sedan rinna ut det sista.
Kom in i puberteten runt 17-18, därmed något senare. Fortsätter puberteten fram tills 26?
Var är det för bögtråd? Vuxna män sitter och diskuterar om sina egna och främlingars kukar.
Som hetrosexuell man som mest omger mig själv med folk av samma kön ser jag FB som min enda lösning att diskutera ett sådant känsligt ämne. Har massor med frågor men inga svar.
Min stake storlek är 8 cm max ibland min kuk är 5 cm eller lite under.
bra kuk du har kul har inte mätt min egen men den är stor det vet jag får en hel hand runt den och är nöjd (vill inte skryta) med kuk som jag har vet att jag har kanske större än många andra men ingen vill mäta trist tycker jag
bra kuk du har kul har inte mätt min egen men den är stor det vet jag får en hel hand runt den och är nöjd (vill inte skryta) med kuk som jag har vet att jag har kanske större än många andra men ingen vill mäta trist tycker jag
Punkt. Stor bokstav och kommatecken kommer man långt med.
Hur lång k*k man har ska inte spela någon roll. Har man en flickvän som ställer krav på k*kens storlek så är det ingen bra flickvän.
Konstiga är att den ändå alltid är för stor om man frågar att få testa den i tvåan.
Märkt att yngre tjejer alltid pratar att det ska vara så stort som möjligt. Sen kvinnor som fött barn tycker likadant eftersom det är så jobbigt att göra knipövningar.
Jag kan tänka mig att tjocka kvinnor föredrar längre kukar eftersom deras magar står i vägen, annars är ju djupet på en slida ungefär en tio till tolv cm.
Senast redigerad av ruter 2022-08-28 kl. 20:20.
Jag kan tänka mig att tjocka kvinnor föredrar längre kukar eftersom deras magar står i vägen, annars är ju djupet på en slida ungefär en tio till tolv cm.
Nog för att jag är tjock, men har nog aldrig råkat ut för att min mage varit i vägen.
Då får man nog vara rätt så mycket överviktig om magen ska vara i vägen där något ska in?
I oupphetsat tillstånd stämmer dina mått, men vid upphetsning så blir den en bra bit djupare.
Jag bryr mig inte om storlek på snoppen eller omkrets.
Föredrar att höra när det är nära att gå för honom och då helst i mig.
Sperman gör mig så vrål pilsk, när jag har har en snopp i min våta grotta.
Ja ni förstår nog hur jag känner när den pulserar i mig ?
Men jag vill inte ha sperma i min mun som på porr filmer, det smakar fan och är inte sexigt alls.
Varför tror alla killar att det är en höjdare när ni runkar av snoppen i munnen på kvinnan?
Totalt helt jävla fel.
Senast redigerad av flugornas 2022-08-28 kl. 22:51.