2021-11-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Nej jag har inte gjort ett T-cellstest då det inte fanns förrän nyligen, vad ska jag med det till då jag nu är vaccinerad och har T-celler? Absolut, jag har varit infekterad av corona-virus massor av gånger, inget snack om det. Men inte sars-cov-2. Din ordlek med convid gör dig bara löjligare än du är. Du har exakt noll trovärdighet!
Det är din trovärdighet som är noll. Ett t-cellstest hade visat om du haft en nylig coronainfektion. Utan att ta ett sådant test kan man inte utesluta att man haft en coronainfektion.
Citera
2021-11-18, 23:21
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ja att utsätta sig för viruset är galenskap, håller med.

Tja, är det inrapporterat 319 möjligtvis döda av vaccinet och 15000+ döda av viruset så föredrar jag nog vaccinet. Du gör givetvis som du vill.

Det var konstig logik. Och ej korrekta siffror.

Måste räkna bort:
- Morfinmorden på de äldre.
- Dog med och ej av Covid-19
- Felaktiga PCR test.
- OSV.

Dessutom så dör det sedan ca 10 veckor tillbaka, nästan bara vaccinerade.
Citera
2021-11-18, 23:23
Medlem
Citat:
Öhhh, flyttar du målstolparna?

Du som försöker ändra faktum. Dessutom så är flertalet döda vaccinerade.
Har du missat FHM´s rapport?
Citera
2021-11-18, 23:27
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
OK du vill ha en dumskalle! Som istället för att lösa uppgifter bråkar? Låter ju smart! Inte…

Du har inte löst något och inte bidragit till något i den här tråden med annat än tjafs och personligt tyckande, vilket är trist, jag betvivlar att du är kapabel till att bidra. Jag har bläddrat tillbaka och tittat på dina sista 130 inlägg, inte en enda källa har du gett till dina påståenden. Allt som kommer ur din mun är varm luft. Den som lyssnar på dig är en komplett idiot som tar din verklighet för en sanning. Den enda dumskallen här är du, tyvärr, och den som lyssnar på dig.
Citera
2021-11-18, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Här är jag, och jag har inte ändrat åsikt. Jag anser fortfarande att det var en helt vansinnig strategi att medvetet släppa in ett nytt och okänt virus.
.
Viruset var varken särskilt nytt eller ens okänt det är ett coronavirus vilka har studerats under lång tid, varianten var lite annorlunda men dess effekter är likartade tidigare coronavirus som också kan ge upphov till bronkit och lunginflammation! Sen är det lite lustigt att ni tror att det går att stoppa virus! Det gör det generellt inte och i din kropp har du just nu ganska många triljoner virus! Har du släppt in dom med flit? Skulle inte tro det..,
Citera
2021-11-18, 23:29
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det är din trovärdighet som är noll. Ett t-cellstest hade visat om du haft en nylig coronainfektion. Utan att ta ett sådant test kan man inte utesluta att man haft en coronainfektion.

Ett antikroppstest duger gott. Eller menar du att infekterade inte bildar antikroppar? Jag tog ett antikroppstest i Juni/Juli 2020, negativt. Jag tror faktiskt inte ens att du begriper hur ett antikroppstest fungerar.
Citera
2021-11-18, 23:31
Medlem
Citat:
Jag har bläddrat tillbaka och tittat på dina sista 130 inlägg, inte en enda källa har du gett till dina påståenden. Allt som kommer ur din mun är varm luft. Den som lyssnar på dig är en komplett idiot som tar din verklighet för en sanning. Den enda dumskallen här är du, tyvärr, och den som lyssnar på dig.
Nu dumförklarade du uppenbarligen dig själv igen. Ptoblemet för dig är att du befinner dig på fel sida av vetenskapen men tror du är på rätt sida, då blir det ofta väldigt fel. Vilket du bevisar i inlägg efter inlägg.
Citera
2021-11-18, 23:32
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Det var konstig logik. Och ej korrekta siffror.

Måste räkna bort:
- Morfinmorden på de äldre.
- Dog med och ej av Covid-19
- Felaktiga PCR test.
- OSV.

Dessutom så dör det sedan ca 10 veckor tillbaka, nästan bara vaccinerade.

Foliehatt deluxe. Det var inga morfinmord under den tidsperioden, de skedde våren 2020.
Med eller av är autismdiagnosdiskussion.
Det är inget fel på PCR-testerna, däremot kan snabbtesterna ha lite övrigt att önska men de har ändå sin plats i det stora hela.
Osv.

Jasså, källa på det?
Citera
2021-11-18, 23:33
Medlem
Citat:
Ett antikroppstest duger gott. Eller menar du att infekterade inte bildar antikroppar? Jag tog ett antikroppstest i Juni/Juli 2020, negativt. Jag tror faktiskt inte ens att du begriper hur ett antikroppstest fungerar.

Höga mängder av antikroppar är inte något positivt.
Det har ju visat sig leda till autoimmuna sjukdomar.

De som testar sig och inte har några el. väldigt få skall ju vara glada.
Det är ju något positivt.
Senast redigerad av severustheemperor 2021-11-18 kl. 23:36.
Citera
2021-11-18, 23:34
Medlem
Citat:
Ett antikroppstest duger gott. Eller menar du att infekterade inte bildar antikroppar? Jag tog ett antikroppstest i Juni/Juli 2020, negativt
Antikroppar försvinner ibland väldigt fort och flertalet antikroppstester har visat sig vara usla. Att du testade dig för över ett år sedan gör ditt test nästan antikt…
Citera
2021-11-18, 23:34
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Du som försöker ändra faktum. Dessutom så är flertalet döda vaccinerade.
Har du missat FHM´s rapport?

Nu går du medvetet utanför topic för att vrida diskussionen. Jag är trött på den typen av retorik.

Man frågar inte om någon har missat FHM:s rapport utan att länka till den och citera, men det glömde du kanske?
Citera
2021-11-18, 23:35
Medlem
Citat:
Foliehatt deluxe. Det var inga morfinmord under den tidsperioden, de skedde våren 2020.
Med eller av är autismdiagnosdiskussion.
Det är inget fel på PCR-testerna, däremot kan snabbtesterna ha lite övrigt att önska men de har ändå sin plats i det stora hela.
Osv.

Jasså, källa på det?

FHM Rapport finns i tråd. Bara att skrolla ned till graf över dödsfall.
(FB) Avlidna i Covid v.42: 23st, ENDAST 3 STYCKEN VAR OVACCINERAD!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in