2021-11-17, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Bra att Filip vågade ge sig på Olof kring Qatar. Tjatigt att han ger sig på Olof för minsta lilla, men detta är en riktig och viktig fråga som det var modigt att ta upp.

Citat:
Han sa något i stil med ”Qatar, som Olof förmodligen kommer åka till fast han inte borde, istället för att vara en riktig journalist”. Inte ordagrant, men det var ungefär vad som sades. Olof svarade förstås inte.

Kanske inte jättemodigt dock, de flesta i pk-eliten anser väl samma sak?

Något som vore modigt att erkänna vore snarare t.ex. att han inte orkar bry sig så mycket och att han vill se Sverige lira VM bara för att det blir roligare att kolla på, trots att folk blir behandlade som skit.

Då skulle han iaf riskera något om han sa sådär, att vara pk och stryka medhårs är ju inget modigt.
Senast redigerad av Anonym555 2021-11-17 kl. 01:15.
Citera
2021-11-17, 01:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Kanske inte jättemodigt dock, de flesta i pk-eliten anser väl samma sak?
Ja åsikten är väl inget nytt under solen direkt, men det modiga låg i att i se den argsinte Lundh rakt i ögonen och falskförklara hans prestigefyllda yrke. Speciellt i ett underhållningsprogram där en sådan kommentar riskerar att förstöra stämningen helt. Lundh hade lika gärna kunnat ta det illa och storma ut ur studion. Som tur är skötte han sig snyggt.
Citera
2021-11-17, 22:39
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Katastrofalt dåliga lag! Oväntat, eftersom personuppsättningarna i sig egentligen är lovande.
Citera
2021-11-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Om man någon gång känner sig nere så ska man komma ihåg att det är HELA FEM avsnitt kvar med Annie Reuterskiöld Ögongodis så det räcker månaden ut
Herrejösses, jag sitter och kollar på programmet nu. Jag trodde Annie Reuterskiöld var typ 28 år och så googlar jag henne och ser att hon är 41! Kan man va så snygg i den åldern?
Citera
2021-11-17, 23:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Nära med Povel Ramel på ”Helan Går”! Han spelade faktiskt in låten, dock under ”Bilan Går”
Citera
2021-11-18, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P71
Herrejösses, jag sitter och kollar på programmet nu. Jag trodde Annie Reuterskiöld var typ 28 år och så googlar jag henne och ser att hon är 41! Kan man va så snygg i den åldern?

Haha, trodde heller knappt det var möjligt. Nä, det är väldigt få kvinnor som ser så bra ut som hon i den åldern.
Citera
2021-11-18, 14:42
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Bra att Filip vågade ge sig på Olof kring Qatar. Tjatigt att han ger sig på Olof för minsta lilla, men detta är en riktig och viktig fråga som det var modigt att ta upp.

Ännu modigare vore om de fick ta ställning till pk-förbjudna fenomen som är tabu i Sverige men fullständigt lagligt i våra grannländer, som tex prostitution "dödsknark" och dödshjälp i Nederländerna, Tyskland, Belgien osv. Är det någon i pk-maffian och medieeliten som skulle våga ta ståndpunkt mot Tyskland? Skulle inte tro det, hyckleri på hög nivå
Citera
2021-11-18, 14:46
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jaså!, jag har slutat kolla på detta program, det låter väldigt frigjort iaf att komma med blygdläpparnas bekännelse om sjukdomar i TV

Andra pregnanta alla mot alla-bekännelser man minns, Klara Doktorows sexskapader på en sexklubb i Berlin och Caroline Winbergs medgivande att hon har haft lesbiskt könsumgänge
Citera
2021-11-18, 21:10
Medlem
Anne och Anders är en besvikelse, de har bara vunnit 1 av 5 matcher. Att Anders bara fick med sig 2 poäng till exempel i UP när det var geografi-frågor från Fredriks dotters prov i skolan var riktigt dåligt. Och att ingen av varesig dessa två eller Annie och Ankan visste att George Bush den äldre hade dött var under all kritik.
Citera
2021-11-18, 22:51
Medlem
Steff83s avatar
Komiker/ståuppare brukar ju och bör vara lite bildade iaf för att kunna få max utväxling.

Men denna Petrina verkar ju hopplöst obildad faktiskt.
Ollle är helt OK tycker jag. Varken eller.

Iaf..Hanna och Jonathan stormar mot tredje raka som väntat.
Senast redigerad av Steff83 2021-11-18 kl. 22:54.
Citera
2021-11-18, 23:10
Medlem
Jag tycker verkligen det är en jättekonstig fråga den där med att de ska veta vilka filmer som fått fyra plus i Aftonbladet. Det är typ som att fråga "Gillar Filip Hämmar ostbågar bättre än chips?"
Citera
2021-11-18, 23:19
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Jag tycker verkligen det är en jättekonstig fråga den där med att de ska veta vilka filmer som fått fyra plus i Aftonbladet. Det är typ som att fråga "Gillar Filip Hämmar ostbågar bättre än chips?"
Jo. Men det är ju lite det som är programmets karaktär med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in